Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.04.1968

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.07.2005

obiectiv

 

Imi doresc sa combin cunostintele si experienta acumulata si sa imi gasesc un post in domeniul Resurselor Umane . Vreau sa evoluez pe plan profesional si sa ma simt realizata din acest punct de vedere.

Salariu: 300,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.1992 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: jurist/ director executiv/

Responsabilitati:

-Relatia cu institutiile de stat acreditate (Inspectoratul Teritorial de Munca, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, Casa Nationala de Pensii si Asigurari Sociale, etc.);
- Relatia cu Administratia Financiara (obtinere de autorizatii, certificate pentru licitatii, alte documente );
- Intocmirea contractelor individuale de munca, acte aditionale, decizii de incetare a contractelor de munca, fisa postului;
- Eliberarea de adeverinte si alte documente solicitate de angajati;
- Administrarea dosarelor de personal
- Realizarea diferitelor situatii de personal;
- Situatii centralizatoare pentru Casa Nationala de Pensii si Asigurari Sociale
- Intocmirea de fise fiscale, declaratii catre bugetul statului si adeverinte.
De asemenea aveam ca sarcini:
- relatiile cu clientii, respectiv furnizorii;
- contabilitatea primara si introducerea datelor (Ciel),
- emiterea de facturi;
- relatia cu banca si trezoreria.

Realizari:

Am reusit implementarea Managementului calitatii in cadrul organizatiei/firmei (ISO 9001:2000) intr-un timp extrem de scurt (2 luni) si am mentinut acest management, participand pana acum la 3 audituri.
Am participat la incheierea mai multor contracte cu parteneri straini- concepeam contractele, traduceam, participam la negocieri.

studii

 

Facultati:

Studii:
- 2005 februarie - aprilie curs Manager Resurse Umane (Cod COR 123207) -Centrul de Pregatire Profesionala Arrow (Certificat de absolvire recunoscut de Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului)

- 1998 - 2004 Universitatea Ecologica, Facultatea de Drept
(Licenta 2004– 9,25;)

- 1986 –1991 Universitatea Bucuresti, Facultatea de Chimie, Sectia Biochimie

- 1982-1986 Liceul de chimie nr.5

Facultati in straiatate

Nu am urmat nici un fel de cursuri in strainatate.

Activitati extracurriculare

In anul 1996 (Iulie -Decembrie) am colaborat la traducerea programului de contabilitate Scala.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close