Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.07.1979

Permis conducere:  Cat.

obiectiv

 

Sunt o persoana pozitiva , empatica si comunicativa , am experienta in Orange España si Vodafone España , am avut o firma specializata in apeluri telefonice ( un fel de call center) in colaborare cu alta firma de imprimante multifunctionale din Madrid , ma ocupam cu obtienerea vizitelor comercialilor , rezolvarea oricarei probleme care putea sa apara , feedback-ul clientilor , etc. M-am intors in Romania de ceva timp dupa aproximativ 17 ani din Spania (Madrid) si as dori sa raman aici , sper doar sa gasesc un loc de munca unde sa ma simt bine si sa muncesc cu drag . Sunt obisnuita cu targhet si cu munca cu clientul . Caut un loc de munca cu posibilitatea de a putea castiga salariul dorit , sunt constienta ca nu voi avea aceleasi venituri ca in Madrid ,dar am invatat sa pun pret pe alte lucruri nu materiale , numarul meu este 0762499354 , daca sunteti interesati in a ma cunoste si a obtine un interviu , va astept cu drag telefonul ! Va salut!

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Farmacie, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Import - export, Controlul calitatii, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Ramnicu-Valcea

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - 31.07.2020

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: control bonuri

Responsabilitati:

In functia de Controlor bonuri aveam responsabilitatea de a superviza casele de marcat , casierele, si cumparaturile facute de clientii cu bonuri mari , pentru a ma asigura ca fiecare produs era trecut pe bon corespunzator si functionarea corecta a caselor de marcat cat si inchiderea si deschiderea a acestore in functie de traficul de clienti . Suport casieritelor in casele de marcat pentru momentele aglomerate , gestionare incidente , rezolvarea satisfacatoare a problemelor cu clientii sau orice produs , sigurantare produse , sustituirea casieritelor in anumite momente , etc.

01.01.2017 - 31.01.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: (srl ) telemarketing

Responsabilitati:

FIRMA PROPRIE call center , marketing si stabiliri intruniri pentru o firma externa de vanzari imprimante multifuntionale . Eram reponsabila de 6 Agenti comerciali si agendarea intrunirilor , vanzarilor si feedback-ul clientului si agentului comercial .

01.01.2016 - 31.01.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: agent telefónic

Responsabilitati:

In functia de agent telefonic aveam resonsabilitatea de a contacta firme , dintr-o baza de date pe care o cream eu ,stabilirea unei intruniri intre un agent comercial cu responsabilul firmei respective si responsbilitatea de gestionare a vanzarii si feedback-ul clientului si comercialului, etc ..

01.01.2014 - 31.01.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: comercial auxiliar

Responsabilitati:

Am indeplinit functia de auxilir magazin , linii de telefonie mobila si fixa , ADSL si Fibra +TV, accesorii de telefonie ,gestionare si tramitare contracte si gestionare incidente , ca si in distribuitorul Orange .

01.01.2007 - 31.01.2014

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: comercial –auxiliar magazin - team leader

Responsabilitati:

In primii 3 ani , am indeplinit functia de auxilir magazin , linii de telefonie mobila si fixa , ADSL si Fibra +TV, accesorii de telefonie ,gestionare si tramitare contracte si gestionare incidente , etc.
In a doua perioada a contractului , am indeplinit functia de responsabil de magazin avand aceleasi responsabilitati ca si comercial , dar si responsabilitatea indeplinirii obiectivului individual al fiecarui comercial si cel total al magazinului , responsabiilitatea imaginii magazinului , gestionarea stocului , motivarea echipei care o aveam formata din 6 comerciali, etc.

01.01.2003 - 31.01.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: auxiliar administrativ secretara

Responsabilitati:

- administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti existent
- anuntarea ratelor si a expirarilor politelor de asigurare
- pastrarea in permanenta a legaturii cu clientii pentru cunoasterea necesitatilor si nevoilor acestora
- pregatirea si intocmirea rapoartelor de analiza a riscurilor si de optimizare a costurilor cu asigurarile 
- consilierea clientilor in cazul aparitiei unor daune
- solicitarea in permanenta de referite din partea clientilor

studii

 

Facultati:

1998 - 1999 Colegiu / Studii postliceale: CURSURI DE ANALIST PROGRAMATOR la IT.Valcea din Valcea.
1993 - 1997 Liceu / Școală profesională: Matematica-Fizica la Liceul Ferdinand din Valcea.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close