Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.06.1981

obiectiv

 

JURIST, INSPECTOR RESURSE UMANE

Salariu: 300,00 USD / luna

Beneficii: SERIOZITATE, PROFESIONALISM

Tip job: Full time

Departament: Audit / Consultanta

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

04.08.2006 - 15.02.2008

Departament: altele

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

-Organizarea şi realizarea gestiunii resurselor umane, a funcţiilor publice şi a funcţionarilor publici
-Evidenţa funcţiilor publice şi a funcţionarilor publici din cadrul Consiliului Judeţean
- Constituirea bazei de date referitoare la funcţiile publice si funcţionarii publici din aparatul de specialitate al Consiliului Judeţean ;
-Evidenţa funcţiilor şi a funcţionarilor publici conform machetelor elaborate de către A.N.F.P.
- Intocmirea lucrărilor privind planul de ocupare a funcţiilor publice
- Transmiterea anuala la A.N.F.P. a datelor personale ale funcţionarilor publici, precum şi modificările intervenite;
-Întocmirea documentatiei necesare avizării funcţiilor publice din aparatul de specialitate al Consiliului judeţean
-Îndeplinirea altor sarcini ce decurg din Legea administraţiei publice locale nr. 215/2001, sau din alte acte normative care conţin reglementării privind funcţionarii publici, salarizarea, resursele umane, pregătirea profesională;
-Elaborarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a aparatului de specialitate al consiliului judeţean şi prezentarea proiectului de hotărâre întocmit în acest sens, spre aprobare;
- Informarea noilor angajaţi, în vederea conformării, Regulamentul intern a aparatului de specialitate.
-Elaborarea organigramei şi a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al consiliului judeţean
-Întocmirea proiectelorde hotărâri cu privire la aprobarea organigramei, numărului de personal şi a statelor de funcţii
Reactualizarea bazei de date în funcţie de modificările apărute în structura ei (angajări, plecări, modificări ale sporului de vechime, avansări în grade si trepte profesionale, indexări, majorări)
-Anual întocmirea lucrărilor privind avansarea în funcţii, promovarea în categorie, clasă, grad şi treaptă pentru funcţionarii publici, respectiv grade şi trepte profesionale pentru personalul contractual, precum şi a salariului de merit;
-Întocmirea lucrărilor necesare pentru numirea în funcţii publice, încetarea raporturilor de serviciu, încadrarea, promovarea, transferarea, detaşarea, numirea temporară cu delegaţie în funcţii de conducere, schimbarea locului de muncă şi desfacerea contractelor de muncă
-Intocmirea referatelor şi dispoziţiilor pentru reluarea activităţii persoanelor care au beneficiat de concediu pentru îngrijirea copiilor în vârstă de până la doi sau trei ani după caz
-Intocmirea şi predarea rapoartelor statistice lunare, trimestriale, semestriale şi anuale privind numărul salariaţilor şi cheltuielile instituţiei cu forţa de muncă;
- Planificarea şi efectuarea concediilor de odihnă pe anul în curs
-Întocmirea referatul ui de aprobare a scoaterii la concurs a posturilor vacante
- Intocmirea fişelor de evaluare a performanţelor profesionale individuale potenţiale pentru persoanele nou angajate pe funcţii contractuale şi stabilirea salariul de încadrare;
-Comunicarea posturilor vacante şi cerinţele acestora la Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă
-Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante
- Intocmirea statelor de plată , pontaje;

studii

 

Facultati:

MASTERAT "Stiinte Penale"

Premii

2006 CURS INSTRUIRE CU DIPLOMA ABSOLVIRE -SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT CALITATE MEDIU SI SANATATE CONFORM STANDARDELOR ISO 9001,ISO 14001, ISO 18001

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20