Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 09.01.1966

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.09.1995

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Accounting, training, financial controler, consultant, finance, legal.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Salariu decent in functie de responsabilitatile alocate.

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - 31.01.2017

Departament: functii publice

Titlu Job: Șef corp de control

Responsabilitati:

Sunt o persoană ambițioasă, tenace, corectă și dedicată muncii mele, mandatele mele în cadrul instituțiilor importante unde am activat fac dovada acestui lucru. Fac față zilnic cu succes multiplelor solicitări, lucrez eficient și bine chiar și în condiții de stres intens. Recunoașterea contribuțiilor mele pe plan profesional din partea managementului instituțiilor unde am activat ilustrează și mai mult potențiala mea valoare în cadrul oricărei companii.
Dețin foarte bune cunoștințe legislative în domeniul fiscal, contabil și vamal. Sunt un foarte bun utilizator al calculatorului (OFFICE complet, generare rapoarte, internet). Sunt un bun coechipier sau coleg.
De asemenea am practicat, în cadrul instituțiilor unde am lucrat, formarea profesională a personalului utilizând cursuri puse la dispoziție de angajatori. Totodată am predat și cursuri de management al conflictelor și tehnici de comunicare.
Sunt un bun consultant în domeniul fiscal și financiar.
Sunt autorizat pentru formarea profesională a personalului în domeniul financiar-fiscal, am absolvit curs de evaluator de competențe profesionale și curs manager de proiect.. Dețin curs de contabilitate primară, curs expert fiscal și curs impozite și taxe locale.

01.11.2013 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: inspector antifraudă superior

Responsabilitati:

Activități de control financiar, operativ și prin sondaj la societățile comerciale din care vizează combaterea evaziunii fiscale și întărirea disciplinei financiare, constând în:
- verificarea modului de efectuare a evidentei primare și contabile și a legalității întocmirii acesteia
- verificarea concordanțelor intre cele înscrise în evidenta contabilă și ceea ce exista în fapt în teren
- verificarea modului de calcul a impozitelor, taxelor și celorlalte contribuții datorate la bugetul de stat precum și a modului de întocmire a declarațiilor fiscale
-efectuarea de analize economico-financiare,calculare indicatori economico-financiari.
Curs formator acreditat. Autorizat pentru formarea profesională a personalului în domeniul financiar-fiscal. Dețin curs de contabilitate primară, curs expert fiscal.
Nu am avut beneficii sau autoturism de serviciu.

01.07.1991 - 30.11.2013

Departament: functii publice

Titlu Job: control financiar, fiscal si vamal

Responsabilitati:

Activități de control financiar, operativ și prin sondaj la societățile comerciale din care vizează combaterea evaziunii fiscale și întărirea disciplinei financiare, constând în:
- verificarea modului de efectuare a evidentei primare și contabile și a legalității întocmirii acesteia
- verificarea concordanțelor intre cele înscrise în evidenta contabilă și ceea ce exista în fapt în teren
- verificarea modului de calcul a impozitelor, taxelor și celorlalte contribuții datorate la bugetul de stat precum și a modului de întocmire a declarațiilor fiscale
-efectuarea de analize economico-financiare,calculare indicatori economico-financiari.
Nu am avut beneficii.

01.10.1990 - 01.07.1991

Departament: productie

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Coordonarea acticitatii oficiului de calcul si asigurarea evidentei informatizate a stocurilor firmei avand in subordine un colectiv format din 4 angajati.

Realizari:

Întocmirea documentației de trecere de la forma de organizare ca intreprindere de stat la societate comerciala pe acțiuni. Asigurarea suportului informatic al societății prin crearea unor programe informatice în limbaj de programare Fortran și Cobol cât și în Basic.

studii

 

Facultati:

1985 - 1990 Facultate / Colegiu: Economia industriei, constructiilor si transporturilor la Institutul de Stiinte Economice din Iasi.

Premii

Calificari
Sep 2018: Manager de securitate

Jul 2016: Project Manager

Feb 2016: Curs formator

Certificari
Feb 2016: Curs evaluator de competente profesionale

May 2006: Curs ECDL

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close