Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.07.1973

obiectiv

 

Cu o experienta in salarizare mai mare de 3 ani, la companii cu peste 100 de angajati, sunt in cautarea unui job de inspector de resurse umane care sa imi permita valorificarea aptitudinilor de comunicare, atentie la detaliu si cunostintele de legislatie la zi. Imi doresc un job care sa imi ofere posibilitatea de a-mi pune in practica experienta acumulata pentru a creste satisfactia clientilor companiei si reputatia firmei.

Salariu: 4.000,00 USD / luna

Beneficii: tichete de masa, bonificatii in functie de realizari,transport asigurat sau plata abonamentului.

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Brasov, Tirgu-Mures

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2012 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspctor resurse umane

Responsabilitati:

Intocmirea anunturilor de recrutarea personalului si publicarea acestora;
Selectia CV-urilor si stabilirea telefonica a interviurilor de preselectie;
Elaborarea propriuzisa a interviului de angajare;
Intocmirea dosarului de personal;
Intocmirea contractelor individuale de munca, a actelor aditionale privind majorarea salariului, schimbarea functiei, a modificarii timpului de lucru;
Fise de post;
Raportarea in registru electornic de evidenta al salariatiilor;
Formelor de lichidare;
Primirea si verificarea pontajelor primate de la fiecare departament in parte, centralizarea pontajelor, intocmirea statelor de plata, calcularea orelor suplimentare si a contributiilor;
Programarea concediilor de odihna, tinerea evidentei efecturarii concediilor medicale, a recuperarii orelor suplimenetare efectuate cu respectarea codului muncii in termen de 60 de zile;
Intocmirea regulamentului intern si adaptarea acestuia conform legislatiei in vigoare;
Intocmirea de adeverinte de venit pentru anul precedent, adeverinte medicale si orice alt tip de adeverinta solicitat de angajat;
Evidenta personalului lunar, plecarile si intrarile, costurile firmei;
Intocmirea formelor de delegare a personalului in tara si strainatate;
Tinerea evidentei, decontarilor cu mijloacele de transport, chiriilor platite angajatilor, tinerea evidentei personalului strain, numarul de personal pe categorii de varsta, sex si functii;
Evaluarea calitatii profesionale a personalului. Corespondeta cu fiecare departament in parte pentru evaluarea personalului;
Retinerile din salar ca urmare a popririlor primite, calcul pensii alimentare, acordarea de avansuri salariale, grafic de platii si retinerea salariala a acestora;
Asigurarea relatiilor cu Casa de pensii, sanatate, somaj si ITM;
Intocmire diverse rapoarte lunare;
Acordarea tichetelor de masa, a bonificatiilor, precum si alte documente ce tin de acest domeniu de activitate;
Urmarirea legislatiei in domeniu.
Consider ca experienta pe care o am, o dobandesc cu fiecare zi si caut sa o dezvolt intr-o echipa competitiva unde rezultatele sa ma satisfaca din punct de vedere profesional si nu numai ci si pe superiorii mei. Cerintele solicitate sa fie realizate.Prime si bonificatii in functie de rezultate.

01.02.2011 - 01.11.2012

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

sa recuperez creantele de la debitorii rau platnici, prin somatii si mai apoi actiunii in justitie, contestatii, cererii de executare silita, verificarea creantelor societatii si urmarirea lor, obtinerea autorizatiilor in domeniu, intocmirea, si depunerea cererilor la Curtea de Arbitraj, sustinerea si reprezentarea societatii, intocmirea de contracte de comodat, inchiriere, prestari servicii, de vanzare cumparare de administrare, contracte de inchiriere spatii comerciale, deschidere puncte de lucru precum si inchiderea acestora, intocmirea proceselor verbale de sedinta AGOA si AGEA, depunerea acestora la Oficiul Registrului Comertului.
Verificarea si documentelor interne ale societatii, urmarirea corespondentei din cadrul compartimentului juridic, urmarirea
legislatiei, actualizarea legislatiei si aducerea la cunostinta celorlalte compartimente.
Pe lana activitatea juridica vizam fisele de post ale angajatiilor, adaptarea acestora la cerintele legale si a stasurilor privind diverse meserii, incheierea de contracte de gestiune a salariatilor care aveau gestiune, actualizarea contractului individual de munca, a actelor aditionale, a contractului colectiv de munca pe ramura textila, urmarirea poririlor insituite asupra salariilor angajatilor, precum si ale sarcin date in sarcina mea cu privire la activitatea juridica si a resurselor umane.
Solutionarea tuturor proceselor in favoarea societatii, executarea silita a debitorilor finalizate cu succes, precum si verificarea, intocmirea si negocierea contractelor realizate cu succes, arhivarea dosarelor solutionate, urmarirea termenelor in instanta si gestionarea dosarelor.
Cecilia Mariana Hancu - Director General si Adina Terebesi - Director export, care imi erau superiori directi.
abonamente la diverse reviste in domeniu juridic si a legislatiei.

01.02.2007 - 01.11.2013

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic/inspector resurse umane

Responsabilitati:

sa recuperez creantele de la debitorii rau platnici, prin somatii si mai apoi actiunii in justitie, cu alti negociam sau efectuam compensari.
societatea aflandu-se in insolventa intocmeam cererii pentru neplata penalitatiilor in conformitate cu legea speciala - legea 85-2006 legea insolventei corroborata cu codul fiscal si codul de procedura fiscala (avand in vedere ordinele ANAF), codul civil si codul de procedura civila.
intocmesc contestatii in dosarul cauzei cu privire la masurile luate de administratorul judiciar impotriva debitorului precum si orice alte adrese de comunicare si informare a creditorilor precum si rapoartele de activitate in colaborare cu serviciul financiar sub supravegherea cenzorilor (in ceea ce privesc datele financiare)
deplasarea la instantele de judecata
pe langa procedura de insolventa , mai intocmesc si cererii de executare silita, intampinarii in ceea ce privesc cereriile de anulare a Adunarii Generale a Actionarilor Ordinare sau extraordinare, revendicare, contestatii impotriva raportului de inspectie fiscala si contestatie privind plata penalitatilor amanate la plata rezultate din conventiile de esalonare incheiate in anul 2003.
pe langa activitatea juridica ma ocup si de activitatea de personal - recrutarea si selectia personalului, dosare de angajare, incheierea de contracte individuale de munca, fise de post, contracte de gestiune pentru cestionari, angajamente de fidelitate, majorarea salariilor, evidentierea concediilor fara plata, a concediilor de odihna si a celor medicale, intocmirea contractului colectiv de munca la nivel de unitate, acte aditionale la contracte, desfacerii de contracte, cercetarea prealabila, actiuni pentru plata nedatorata catre salariati, precum si depunerea actelor la autoritatile abilitate. Urmarirea legislatiei si actualizarea legilor cu care se lucreaza.
am mai intocmit si planul de paza al societatii, pontaje si in functie de rezultatele obtinute de colegii mei am propus bonificatii si acordarea de prime.
activitatea mea si modul de obtinere al rezultatelor este urmarita de directorii societatii - director general ing. Comanici Calin , ing. Domokos Lajos, departamentul financiar - ec. Ilea Elena si administratorul societatii - ing. Evlogimenos Ploutarchos.
recuperarea creantelor, aprofundarea legislatiei in ceea ce priveste dreptul muncii si a insolventei, o cunoastere mai buna a legislatiei societatilor comerciale a regulamentelor CNVM si a pietei de capital.
Avand in vedere ca sunt singurul consilier juridic nu am grad de sef, si nici nu imi doresc ci doar sa lucrez in echipa alaturi de colegii din celelalte departamente.
director general- ing. Comanici Calin si ec. Ilea Elena cu cei doi colaborez cel mai mult.
bonuri de masa, prime, bonificatii, transport asigurat(nu am carnet de sofer).

01.09.2000 - 01.07.2001

Departament: prelucrarea lemnului / pvc

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

verificarea creantelor si actionarea debitorilor in justitie, verificarea legislatiei in vederea exportului. obtinerea de autorizatii .
realizarea obiectivelor solicitate de superiori.

prime.

01.07.2000 - 01.07.2001

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

obtinerea de autorizatii , incheierea de contracte de inchiriere, de vanzare cumparare precum si alte atributii ce imi erau atribuite.
indeplinirea cerintelor superiorilor mei.
romulus
prime.

03.01.2000 - 25.07.2001

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

recuperare creante, actiuni in justitie si obtinerea autorizatiilor in domeniu.
responsabilitatii in domeniul resurselor umane

Realizari:

indeplinirea tuturor cerintelor si realizarea lor fiind concretizata.

studii

 

Facultati:

1992 - 1996 Facultate / Colegiu: Drept la Univesrsitatea de Vest din Timisoara.

Premii

Calificari
May 2009: Inspector Resurse Umane

May 2009: Curs de inspector resurse umane

Hobby-uri
istoria antica,misterele ascunse ale marilor si oceanelor

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

spaniolă(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20