 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 26.02.1968 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:15.10.2001
|
|
obiectiv | |
|
Fiind o persoana dinamica, responsabila, ambitioasa, fidela si cu un continuu interes pentru perfectionare urmaresc un post in care sa ma afirm, alaturi de o echipa dinamica si cu spirit intreprinzator, in vederea unei colaborari din care sa rezulte proiecte interesante, profitabile si nu in ultimul rand de care sa pot fi mandra.
Salariu: 1.500,00 USD / luna Beneficii: telefon, masina Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Functii publice, Cercetare - dezvoltare, Banci, Audit / Consultanta Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
22.06.1998 - prezent Departament: altele Titlu Job: expert financiar Responsabilitati: Analizez îndeplinirea condiţiilor din deciziile Consiliului Concurenţei privind ajutoarele de stat, inclusiv situaţia economico-financiară şi întocmesc note pentru recuperarea ajutorului de stat.
Analiza cuprinde programul de restructurare ce a stat la baza autorizarii deciziei Consiliului Concurentei, indicatorii economico-financiari precum si cei tinta si nu in ultimul rand celelalte conditii din decizie, cum ar fi capacitatile de productie, contributiile societatii si ale investitorului la realizarea programului si intensitatea ajutorului de stat rezultata in urma implementarii programului.
Intocmesc notificari privind ajutoarele de stat catre Comisia Europeana in vederea autorizarii.
Realizari: Am elaborat notificari pentru acordarea ajutoarelor de stat societatilor comerciale, in vederea luarii unei decizii de catre Consiliul Concurentei, avizate cu succes in interval scurt de timp.
Am elaborat, modificat acte normative care guverneaza acordarea de inlesniri la plata obligatiilor restante pentru societatile aflate in proces de privatizare.
Am intocmit programe de restructurare la societatile comerciale cu capital majoritar de stat.
Am obtinut raportari exacte in vederea unei restructurari profitabile.
|
|
01.12.1995 - 31.05.1998 Departament: altele Titlu Job: expert guvernametal Realizari: Am stabilit necesarul de informaţii economico-financiare, am revizuit strategii şi am identificat programe de comunicare pentru demonstrarea necesităţii restructurării şi privatizării societăţilor comerciale cu capital majoritar de stat.
Am determinat relatiile de interconditionare in cadrul mediului economic si am stabilit decizii.
Am controlat societatile, atat scriptic cat si faptic in vederea efectuarii analizei diagnostic.
Am realizat analize diagnostic corecte, la timp, catre nivelul ierarhic superior. Am avut experienta practica de lucru in echipa cu societati ca TAROM, ARPECHIM, PIPERA. |
|
01.01.1995 - 01.12.1995 Departament: productie Titlu Job: economist Realizari: Am propus, iniţiat şi introdus evidenţa pe calculator a salarizării, contabilităţii, aprovizionării şi desfacerii.
Am ţinut evidenţa salarială a 300 de persoane. M-am ocupat de cash-ul firmei, registrul de casă, evidenţa şi raportarea TVA-ului.
|
|
01.05.1990 - 31.12.1994 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: referent de specialitate Realizari: Am efectuat lucrări de sinteză cu privire la evoluţia indicatorilor macro-economici.
Am dobândit experienţă participând la patru cursuri în 5 ani de zile. |
|
01.09.1987 - 01.05.1990 Departament: productie Titlu Job: planificator/operator Responsabilitati: Am intocmit state de plată, am calculat concedii de odihnă, concedii medicale si veniturile din acord global.
Am operat cu baza de date COBOL/PASCAL. |
| studii | |
|
Premii 1. 2008 - 2008
Certificat de participare
Curs de ajutor de stat privind regulamentele europene de ajutor de stat / Studii de caz (cercetare - dezvoltare, mediu, IMM-uri)
European Institute of Public Administration
O.L. Vrouweplein 22, 1229 Maastricht (Olanda)
2. 2007 - 2007
Certificat de Participare
Curs privind regulamentele comunitare de ajutor de stat (IMM-uri, investitii mari, salvare si restructurare, servicii publice).
European Institute of Public Administration
OL Vrouweplein 22 1229 (Olanda)
3. 29/09/1998 - 20/11/1998
Diploma
Curs de management
WIFI şi Centrul pentru Dezvoltarea Resurselor Umane
Viena , Bucureşti (Austria, România)
4. 06/1994 - 06/1994
Certificat de absolvire
Noul sistem contabil al agenţilor economici
Ministerul Finanţelor - Colegiul Consultativ la Contabilităţii
Bucureşti (România)
5. 25/07/1993 - 07/08/1993
Certificat de absolvire
Management comparativ european şi japonez
Universitatea Mării Negre
Costineşti (România)
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|