Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.03.1979

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Lucrul intr-un mediu dinamic, care sa-mi permita valorificarea potentialului, dar si imbogatirea cunostintelor acumulate pana in prezent si sa aduc un aport important la dezvoltarea companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Functii publice, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2017 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: editor

01.08.2015 - 31.10.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator introducere si validare date

Responsabilitati:

verificarea conformitatii datelor introduse in calculator cu datele din documentele/mediile primare;
- salvarea periodica a datelor introduse si pastrarea datelor salvate în siguranta;
- selectarea si verificarea datelelor inainte de a le introduce in calculator;
- preluarea datelor de pe documentele/mediile primare si introducerea in calculator;
- corectarea erorile intalnite si raportarea acestora supervizorului direct;
- gestionareae suporturile magnetice si asigurarea securitatatii acestora;
- efectuarea si prelucrarea primara a datelor introduse.

01.05.2015 - 31.07.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator introducere si validare date

Responsabilitati:

- operatiuni intocmire, sortare, constituire, scanare documente specifice;
- operatiuni de introducere documente specifice, alte operatiuni de verificare si validare date in sistem;
- inregistrare contracte, inventariere, arhivare documente;
- alte rapoarte cerute de managementul companiei.

01.02.2014 - 31.05.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator gestiune date

Responsabilitati:

- indexarea, prelucrarea, intocmirea/ completarea si verificarea documentelor ;
- inventariere si arhivare conform normelor si procedurilor de lucru;
- operatiuni de asigurare suport, intocmirea de situatii si rapoarte cerute de managementul firmei

01.06.2013 - 31.12.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator back-office

Responsabilitati:

- introducerea si actualizarea datelor, efectuarea modificarilor in sistemul informatic, in sistem;
- colectarea, prelucrarea, intocmirea/ completarea documentelor primare;
- gestionarea activitatii de inventariere si arhivare conform normelor si procedurilor de lucru;
-alte situatii si rapoarte cerute de conducere.

01.05.2011 - 31.08.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator introducere si validare date

Responsabilitati:

- operatiuni intocmire, sortare, constituire, scanare documente specifice;
- operatiuni de introducere documente specifice, alte operatiuni de verificare si validare date in sistem;
- inregistrare contracte, inventariere, arhivare documente.
- alte rapoarte cerute de managementul companiei.

01.12.2005 - 31.03.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

- evidenta operativa a costurilor si incasarilor rezultate din activitatea de transport si expeditii interne si internationale.;
- inregistrarea contractelor si a altor documente necesare transportului international si intern, evidenta restrictii de trafic, conditii de transport, etc. ;
-urmarirea in timp real a transportului prin sistemul integrat intern, realizarea de situatii si rapoarte cerute de managemetul companiei;
-efectuarea de situatii periodice privind rulajul marfurilor, arhivarea documentelor.

01.10.2002 - 30.11.2005

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator facturare

Responsabilitati:

- inregistrarea contracte in sistem, facturare clienti, incasare plati;
- asigurarea legaturii cu agentii economici si evidenta activitatii de prestari servicii;
- introducerea si actualizarea datelor, modificari in sistemul informatic;
- verificare situatii sub aspectul corectitudinii si completitudinii lor.


-

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Contabilitate, audit si informatica de gestiune la Academia de studii economice din Bucuresti. Master in contabilitate, audit si informatica de gestiune
2005 - 2008 Facultate: CONTABILITATE, AUDIT SI INFORMATICA DE GESTIUNE la ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI din Bucuresti. Licentiat in economie

Premii

Certificari
May 2015 - Jun 2015: WEB DESIGNER
Curs web designer -mai 2015
Calificari
Sep 2014: CURS Operator introducere, prelucrare si validare date- feb 2015

Jul 2009: Atestat de limba engleza

Hobby-uri
muntele

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close