Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.12.1986

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Constructii / Instalatii, Publicitate, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, Functii publice, Banci

Oras de lucru: Pitesti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2014 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: economist

01.09.2013 - 01.01.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: economist

01.09.2011 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Activităţi cu caracter specific de secretariat (preluare, transmitere mesaje telefon, stenografierea, multiplicarea, redactarea înscrisurilor dictate de şefi, clasarea documentelor, înregistrarea corespondenţei); organizarea sistemului informaţional: primirea prelucrarea şi transmiterea informaţiilor; organizarea şedinţelor şi a materialelor necesare. difuzarea în unitate a deciziilor şi instrucţiunilor cu caracter de circulată; executarea lucrărilor de registratura generală (sortarea, înregistrarea, datarea, distribuirea
atribuţii de documentare: detectarea surselor interne şi externe, selectarea materialului; prezentarea materialelor rezultate sub formă de tabele, scheme, statistici, etc., clasarea documentelor, organizarea şi asigurarea unei bune funcţionări a arhivei unităţii etc.

01.04.2008 - 01.01.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Activităţi prin care duc la îndeplinire sarcinile şi atribuţiile prevăzute în fişa postului (documentare, corespondenţă, protocol, organizarea manifestărilor, etc.)
Activităţi de reprezentare a şefilor mei; crearea de evenimente, simpozioane; mentinerea unei bune relatii cu mass media locala; organizarea de campanii electorale, etc.

studii

 

Facultati:

2012 - 2013 Facultate: Administrarea afacerilor la Facultatea de Ştiinţe Economice, Juridice şi Administrative, Specializarea ADMINISTRAREA AFACERILOR; din Pitesti.

Premii

Certificari
May 2014 - Jun 2014: Cerificat - manager de proiect

Apr 2014 - May 2014: Certificat - atestat Inspector securitate si sanatate in munca.

Jan 2014 - Mar 2014: Atestat Inspector Resurse umane

May 2012 - Jun 2014: Absolventa a pachetului de cursuri de anteprenoriat feminin;

Feb 2012 - Mar 2014: absolventă a Pachetului de cursuri “Iniţiere in calculatoare- Word, Excel, Power Point, Web, Internet” din cadrul Reţelei de Centre Cibernetice Comunitare- Bucureşti;



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close