Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.08.1961

obiectiv

 

Desi am destula experienta, consider ca, mereu este cate ceva nou de invatat. Asa ca, obiectivele pot fi oricand considerate de domeniul trecutului.

Salariu: 400,00 USD / luna

Beneficii: In afara de cele materiale, nu cred ca se poate avea in discutie si altfel de beneficiii, decat poate, in contextul actual, doar a unei promovari intr-un post cu o responsabilitate mai mare, nu neaparat economic, dar care sa necesite si oarecare cunostinte de economie.

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2016 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Contabilitate de gestiune ( restaurant-bar), contabilitate financiara, salarizare, declaratii, inchidere balanta de verificare. Diverse situatii cerute de conducerea societatii si de furnizori/clienti. Programe de lucru MASTER si Platforma SQL.

01.02.2016 - 31.05.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Inregistrarea tuturor documentelor ce stau la baza evidentei contabile, in programul MULTISOFT:
Incasari si plati BANCA si CASA, facuri primite de la furnizori, avansuri platite, cont 409, intocmirea facturilor pentru clienti pentru prestari servicii, cheltueli/venituri in avans, contul 471, mijloace fixe si amortizari, salarii in sistem regie, inventarieri, declaratii, inchideri, balanta de verificare.

01.07.2015 - 30.11.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Analiza documentelor prezentate si ntocmirea bazai de date in vederea realizarii de expertize extra si judiciare.
Inregistrarea documentelor prezentate de clienti in programul WINMENTOR (furnizori, clienti, casa, banca, salarii).
Angajarea a fost pe perioada derularii unui proiect (expertize).

01.06.2012 - 31.05.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Contabilitatea de gestiune si Contabilitatea financiara. Firma avea obiect de activitate vanzari en gros si en detail.
In noiembrie 2012 am dobandit calitatea de expert contabil. Timpul scurt nu mi-a permis sa rezolv probleme deosebite. Firma a intrat in aprilie 2013 in insolve ta zi in mai 2014 s-a inchis.

01.06.1994 - 30.06.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Dea lungul timpului am trecut prin mai toate compartimentele financiar economice ale societatii . Pe parcurs, firma modernizandu-se, compartimentele s-au comasat, responsabilitatile si sarcinile au devenit din ce in ce mai multe, si asta datorita sistemullui computerizat si a unei noi reorganizari (eficientizari) Asa am ajuns sa indeplinesc mai multe sarcini si sa trec prin totael "fazele"
contabilitatii, dar sa ma ocum si de compartimentul Resurse Umane.
Cateva detalii:
SALARIZARE:Salarizarea in firma se calculeaza in doua moduri: personal ce este retribuit in sistem de acord si personal retribuit in regie. responsabilitatea mea incepe de la centralizarea foilor de lucru in acord pe fiecare salariat cu plata in acord, pontaje pentru cei retribuiti in sistem regie. Sporurile in cazul persoanelor ce beneficiaza. Calculul concediilor medicale, a concediilor de odihna, a altor plati ce sunt adaugate ca plata salariala. Intocmesc statele de plata pentru tot personalul, centralizatoarele de salarii. Calculez viramentele aferente salariilor (docherii beneficiaza de conditii speciale de lucru). Depun la Casa judeteana de sanatate conceiile medicale insotite declaratiie de plata/rambursare. ntocmirea si depunerea declaratie lunare 112
MIJLOACE FIXE, MATERIALE OBIECTE INVENTAR evidenta conturilor , de materiale 3021, 3022, 3024, 3028, 303, NRC, bonuri de consum, balanta conturilor, miscarile in conturile de materiale pe utilizatori, evidenta detaliata a obiectelor de inventar pe detinatori, cat si registrul mijloacelor fixe. Calculul si inregistrarea amortizarilor mijloacelor fixe. Inventarierea anuala a patrimoniului societatii.
CHELTUIELI. Nu sunt deosebite de alte societati: pondere, centre de costuri, etc.
VENITURI:serviciul gestiune-facturari (gestiunea marfurilor aflate in custodia societatii, marfuri destinate cu preponderenta exportului). Intocmirea documentele de miscare a marfurilor, devizele de lucrari in baza carora se intocmesc calculatiile pentru facturare, intocmirea calculatiilor de facturare, intocmirea facturilor, cu toate actele necesare intomirii facturilor cu TVA 0% destinate exportului, intocmrea deconturilor de TVA, pregatirea dosarului ce insoteste cererea de rambursare de TVA, intocmirea oricaror documente centralizatoare de gestiune, necesare situatiilor ce trebuiesc depuse in vama.
CASERIE: intocmit, inregistrat, acte, efectuat plati si alte operatiuni ce tin de Caserie.
OPERATIUNI DE BANCA. Plati, extrase de cont.
FURNIZORI si CLIENTI Verificare exactitate, decontari, extrase de cont, compensari.
BALANTA DE VERIFICARE. Intocmirea balantei lunare, analitic si sintetic, urmarirea componentei soldurilor.
Trecand prin toate comparimentele financiar contabile imi este usor in prezent sa intocmesc situatiile financiare semestriale si anuale.

RESURSE UMANE. Am calitatea de inspector resurse umane din anul 2008, cu atestat si stampila. Intre noiembrie 2008 - iunie 2012 am raspuns si de tot ce inseamana PERSONAL - SALARIZARE, inregistrari in cartile de munca, contracte individuale, acte aditionale, decizii, adeverinte, actele necesare pentru grupa speciala de munca, REVISAL.

Toate sarcinile de serviciu au necesitat, asistarea pe suport electronic, programul folosit cu preponderenta fiind ACCES 2000

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Masterat: Expertiza Contabila la CECCAR din Constanta. Membru CECCAR Constanta, nr tablou 45757/2013
2008 - 2008 Colegiu / Studii postliceale: Inspector Resurse Umane la Camera de Comert Industrie si Navigatie din Constanta. Cursuri de specializare ITM cu stampila si drept de semnatura
2004 - 2008 Facultate: Finante Banci la Universitatea SPIRU HARET din Constanta. Nota licenta. 8,80%

Premii

Cursuri pentru inspectori de personal (initierea si specializarea), cu atest. Noiembrie 2008

C.E.C.C.A.R. Constanta - expert contabil

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,incepator,incepator)

engleză(incepator,incepator,incepator)

engleză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close