Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.06.1996

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.10.2014

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Suceava

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2020 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

Coordonarea si monitorizarea activitatii magazinului astfel incat sa se atinga obiectivele propuse.
- Controlarea zilnica a modului de intocmire a actelor contabile.
- Urmarirea actelor de vanzare si corectarea eventualelor greseli ce sunt depistate la personalul de vanzari din subordine.
- Stabilirea sarcinilor pentru fiecare angajat cu completarea listei de sarcini si urmarirea respectarii acestora.
- Prezentarea planurilor de actiune, strategiilor si planurilor de promovare in concordanta cu nevoile si cerintele pietei.
-Asigurarea unei bune aprovizionari a magazinului cu toate produsele necesare, materialelor promotionale precum si consumabile, papetarie.
-Efectuarea comenzilor de marfa
- Folosirea in mod eficient si corect a comunicarii scrise cat si cea verbala.
- Urmarirea respectarii de catre angajati a tuturor obligatiilor prevazute in informarile si contractul cu Orange Romania si franciza pe care o reprezentam.
-Urmarirea respectarii obligatiilor fata de fisa postului a fiecarui angajat.
-Solutionarea fiecarei reclamatii fondata sau nefondata adusa de catre client.
-Asigurarea unei bune comunicare intre angajati si suport angajatilor in timpul programului si inafara
acestuia, motivarea si incurajarea acestora ori de cate ori este nevoie.

01.06.2019 - 31.03.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Vanzare de diferite produse, accesorii si telefoane mobile.

01.06.2017 - 30.06.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentat vanzari

Responsabilitati:

- promovarea și vănzarea produselor și serviciilor Orange către potențialii clienți și cei existenți, cu
scopul atingerii targetului de vănzări individual și al magazinului
- dezvoltarea portofoliului de clienți și creșterea volumului de vănzări împreuna cu echipa.
- Consilierea clienților
- participarea la proiectele și activitățile repartizate de către managerul de magazin
- îndeplinirea obiectivelor calitative și cantitative
- gestiunea stocurilor
- întocmirea rapoartelor cu vănzările și activările zilnice.
- atitudine pozitivă, capacitate permanentă de a asimila informații noi
- Bune abilități de vănzare și comunicare.

01.06.2016 - 30.06.2017

Departament: relatii publice

Titlu Job: agent servicii clienți

Responsabilitati:

Atribuții:
-Colaborare cu toți angajații companiei pentru a asigura circuitul informațiilor
- Asigurarea interfaței cu persoanele din afara companiei
- Tehnoredactarea diferitelor materiale și redactarea corespondenței zilnice, inclusiv a corespondenței
electronice
- Promovarea imaginii companiei prin activitatea desfășurată
- Verificarea documentelor standard elaborate și implementate
- Realizarea și a altor sarcini/ delegări temporare de sarcini, în baza dispoziției superiorilor ierarhici
- Redactarea diferitelor materiale
- Primirea și transmiterea diferitelor e-mailuri
- Actualizarea bazei de date
- Asigurarea comunicării cu persoanele implicate
- Consilierea persoanelor implicate în accidente
- Arhivarea și înregistrarea documentelor
- Identificare și furnizarea diferitelor informații
- Asigurarea serviciului de call-center și interfața cu clienții
- Intocmirea fișelor de centralizare
- Verificarea corectitudinii înregistrărilor
- Asigurarea activității de protocol a departamentului
Responsabilități:
- Răspunderea fa ă de corectitudinea i promptitudinea transmiterii ț ș informațiilor
- Îndeplinirea corectă și la termen a sarcinilor
- Pastrarea confidențialității datelor și informațiilor
Competențe profesionale:
- Abilitate în gestionarea resurselor materiale și tehnice
- Actualizarea cunoștințelor în domeniul de activitate
- Asumarea responsabilităților și obiectivelor trasate pentru postul ocupat
- Capacitatea de analiză, sinteză și rezolvare a problemelor
- Utilizarea eficientă a timpului de muncă

studii

 

Facultati:

2017 - prezent Masterat: Management și Administrație Europeană la Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava. Competențe profesionale generale ale programului de studii
▪ Culegerea, analiza şi interpretarea de date şi informaţii din punct de vedere cantitativ si calitativ, din
diverse surse alternative, respectiv din contexte profesionale reale şi din literatura de specialitate în
domeniu, pentru formularea de argumente, decizii şi demersuri concrete;
▪ Utilizarea unor moduri diverse de comunicare scrisă şi orală,
▪ Utilizarea tehnologiilor informatice pentru activităţi specifice;
▪ Capacitatea de asumare a riscurilor şi responsabilităţilor de a elabora un program personal de
autoperfecţionare;
▪ Capacitatea de a acţiona independent şi creativ, de a evalua obiectiv şi constructiv stări critice, de a
rezolva creativ probleme şi de a comunica rezultatele în mod convingător.
2014 - 2017 Facultate: Științe Administrative la Universitatea Ștefan cel Mare, Facultatea de Drept și Științe Administrative din Suceava. Competențe Generale
- Cunoaşterea, înţelegerea şi utilizarea conceptelor şi teoriilor administrative, precum şi a principiilor şi
metodelor fundamentale specifice mediului administrativ
- Explicarea şi interpretarea ideilor, proceselor, fenomenelor, stărilor şi tendinţelor specifice activităţii
- Aplicarea conceptelor, teoriilor şi metodelor de investigare pentru formularea de proiecte, rapoarte de
cercetare, bugete, previziuni şi alte demersuri profesionale
- Utilizarea conceptelor şi principiilor fundamentale de organizare şi funcţionare a structurilor
administrative pentru inserţia profesională în instituţii publice şi/sau private
- Identificarea şi aplicarea dispoziţiilor legale cu privire la sistemul administrativ, inclusiv iniţierea şi
formularea de propuneri de acte normative şi/sau administrative
Practică profesională efectuată în cadrul instituției Consiliului Județean Suceava
2011 - 2014 Liceu / Școală profesională: Turism la Colegiul Economic " Dimitrie Cantemir" din Suceava.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close