Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.06.1976

Permis conducere:  Cat.A,B,C,D,E, Data obtinerii:01.11.1994

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Cu o experienta de 10 ani in domeniul auto,atat in optimizarea echipelor de lucru cat si in domeniul tehnic, in atingerea standardelor si targhetelor in conditii de criza economica ,de 4 ani in vanzari auto si piese de schimb auto Acum caut o pozitie de management in domeniul auto in orasele Bucureti,Brasov,Ploiesti si Buzau fiind disponibil pentru relocare

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Altele, Relatii clienti / Call center, Inginerie, Import - export, Prelucrarea lemnului / PVC, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Buzau, Ploiesti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2011 - prezent

Departament: management

Titlu Job: director service

Responsabilitati:

-raspund de vanzarea de piese auto ptr 3 magazine si 2 service-uri auto
-raspund de incheierea contractelor de colaborare pe partea de sevice si vanzari piese
-stabilesc stocul optim ptr magazinele de piese
-organizez desfasurarea activitatilor de reparatii autovehicule si vanzare auto
-supraveghez buna desfasurare a lucrului in departamentele service auto si vanzari piese de schimb
-supervizez vanzarea pieselor si accesoriilor auto in magazinele si punctele de lucru
-am creat si implementat fluxul tehnologic de lucru
-supraveghez implementarea procedurilor de lucru in atelierul de reparatii si respectarea normativelor de reparatii in vederea asigurarii cresterii calitative a reparatiilor
-verific si rectific devizele si comenzile de lucru
-aprob achizitia de piese auto de la diferiti furnizori interni
-stabilesc lista de echipamente si dispozitive necesare reparatiilor auto
-verific desfasurarea reparatiilor in cadrul atelierului
-controlez eficienta costurilor departamentale.
-Implementez standardele specifice de satisfacere a clientilor si le comunic tuturor angajatilor din departament
-Monitorizez rezultatele cercetarilor de satisfacere a clientilor si implementez startegii de proces pentru continua imbunatatire a standardului de satisfacere al clientilor
-Implementez programe de reclama si comercializare pentru cresterea eficientei vanzarilor/comanda reparati
-

01.06.2010 - 01.02.2011

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: director after sales

Responsabilitati:

1. Raspund de buna desfasurare a activitatii in cadrul departamentului servicii dupa vanzare.
2. Propun volumele de vanzari ale departamentului (ore service si piese de schimb) si raspund de atingerea lor, in mixurile bugetate.
3. Propun cifrele de buget si raspund de indeplinirea bugetului aprobat (venituri, costuri si profit bugetat);
4. Am responsabilitatea stocului propriu de piese de schimb al companiei, raspunzand de controlul comenzii acestui stoc, de gestionarea comenzilor de service si de controlul incasarii facturilor de service.
5. Controlez si raspund de respectarea procedurilor departamentului servicii dupa vanzare (intocmirea corecta a comenzilor de service, reparatii corecte, incadrare in termenele de reparatii, etc.).
6. Am responsabilitatea realizarii standardelor specifice departamentului servicii dupa vanzare.
7. Controleaz si raspund de intregul inventar al departamentului servicii dupa vanzare (utilaje, scule, spalatorii, masini de serviciu, logistica, birouri, etc.).
8. Controleaza si raspunde de folosirea programului de gestiune a comenzilor de service astfel incat baza de date a clientilor departamentului sa fie actuala si disponibila oricand pentru actiunile de marketing ale firmei.
9. Initiez, organizez si controlez campaniile de promovare a activitatii departamentului Servicii dupa Vanzare.
10. Intocmesc si trasmit spre aprobare planul de organizare a departamentului servicii dupa vanzare, fisele de post, planul de scolarizare si evaluarea personalului din subordine.
11. Implementez standardele specifice de satisfacere a clientilor si le comunic tuturor angajatilor din departament.
12. Monitorizez rezultatele cercetarilor de satisfacere a clientilor si implementez startegii de proces pentru continua imbunatatire a standardului de satisfacere al clientilor.
13. Implementez programe de reclama si comercializare pentru cresterea eficientei contului de evidenta a volumului de reparatii (traffic count) si a vanzarilor/comanda reparatie.
14. Pastrez preturile de reparatii auto la nivelul practicilor competitive.
15. Controlez eficienta costurilor departamentale.
16. Raspund prompt la problemele clientilor referitoare la eventualele probleme de reparatii.
17. Raspund pentru respectarea procedurilor de garantie ce permit o prompta achitare si simplificare a controlului/urmaririi platilor clientilor.
18. stabilesc programe de pastrare a echipamentelor de lucru si solicit necesarul de echipamente pentru imbunatatirea productivitatii, eficientei si calitatii reparatiilor.
19. Particip la sistemul de management implementat in cadrul firmei respectind indatoririle ce imi revin din Manualul Sistemului Integrat .

Realizari:

dupa 3 luni am crescut numarul de ore facturate cu 25 % cu un nr mai mic de angajati

01.05.2008 - 30.06.2010

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: sef compartiment tinichigerie-vopsitorie

Responsabilitati:

• Am imbunatatit calitatea serviciilor si modul de lucru
- Am implementat noile standarde de calitate in cadrujl departamentuli
• Am responsabilitatea stocului propriu de piese de schimb al companiei, raspunzand de controlul comenzii acestui stoc, de gestionarea comenzilor de service .
• Controlez si raspund de respectarea procedurilor departamentului (intocmirea corecta a comenzilor de service, reparatii corecte, incadrare in termenele de reparatii,etc.).
• Am responsabilitatea realizarii standardelor si targhetelor specifice departamentului.



Am crescut calitatea serviciilor din compartimentul meu

19.01.2001 - 01.07.2008

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: director service

Responsabilitati:

• am incheiat contracte cu producatorii din Turcia ptr comercializarea de parbrize,subansamble auto,piese auto si accesorii
• am incheiat contracte cu producatorii din Croatia ptr fabricarea de elemente directie ptr autocare
• am inceput negocierile cu parteneri din Dubai ptr achizitionarea de utilaje si subansable auto
• am participat anual la targurile auto expozitionale din Frankfurt si Istanbul in vedere incheierii de noi contracte avantajoase ptr societatea noastra
• am ajutat la crearea si dezvoltarea service-ului
• am construit o echipa de la 0 pana la 60 mecanici si tinichigii
• am implementat vanzarea de masini si utilaje second hand
• am creat si implementat fluxul de service de la intrarea in lucru pana la predarea catre client
• am achizitionat sculele de mana si utilajele in service
• am recrutat si intervievat 75% din actualul personal
• am fost direct implicat in relatia dintre furnizori si clientii societatii(atat societati de asigurari cat si persoane fizice si juridice
• am creat un sistem de remunerare al angajatilor in functie de realizarile individuale
• au fost organizate cursuri de perfectionare a mecanicilor ,tinichigiilor si vopsitorilor impreuna cu

Realizari:

Am creat o echipa de luvru de aproximativ 80 de persoane am implementat fluxul de lucru,am crescut treptat productia ,am marit nr de clienti ai societatii,am creat un sistem de remunerare al angajatilor in functie de realizarile fiecaruia,am dotat unitatea cu scule si echipamente performante

01.03.2000 - 19.01.2001

Departament: prelucrarea lemnului / pvc

Titlu Job: sef productie

Responsabilitati:

eram responsabil cu productia pe un schimb de lucru avand un nr de 80 muncitori in subordine

Realizari:

cu acelasi nr de angajati in decurs de 60 zile am marit productia cu 80%

19.01.1998 - 19.01.2000

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: area sales manager

Responsabilitati:

Vindeam produsele societatii pe judetele Sibiu,Brasov,Harghita,Buzau si pe Valea Prahovei

Realizari:

Am reusit sa creez o retea de clienti ce imi aduceau comenzi regulate

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 Masterat: MANAGEMENTUL ORGANIZATIEI la UNIVERSITATEA SPIRU HARET din Brasov.
1994 - 1999 Facultate: INDUSTRIA LEMNULUI la UNIVERSITATEA TRANSILVANIA din Brasov. PROIECTAREA MOBILEI

Premii

Cursuri de vanzari
Cursuri specifice produselor auto
Cursuri de testare si diagnosticare
Cursuri de Managementul Organizatiei

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,avansat)

italiană(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close