Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.07.1967

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.12.1991

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2019 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: coordonator recrutare si dezvoltare personal

01.07.2016 - 31.10.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: specialist achizitii

Responsabilitati:

- identificarea furnizorilor potriviți;
- cerere si evaluare de oferte, selecții de furnizori;
- intocmire formalitati interne si încheierea de contracte;
- plasare de comenzi în baza contractelor încheiate, receptia bunurilor/serviciilor;
- gestionarea serviciilor furnizorilor alocati, astfel incat sa fie asigurata in permanenta buna functionare
a centralei si sucursalelor bancii din punct de vedere: logistic, administrativ, legal, securitate si ssm;
- verificarea facturilor si impartirea pe centrii de cost în vederea efectuarii platii;
- gestionarea contractelor alocate;
- monitorizarea si incadrarea in buget a cheltuielilor;

01.05.2015 - 31.07.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

- Calcul salarial pentru firmele alocate, emitere, verificare si depunere D112 (aproximativ 1300 de salariati);
- Administrare de personal : intocmirea, actualizarea documentelor specifice resurselor umane in concordanta cu legislatia in vigoare (contracte de munca, acte aditionale, decizii, fise de post, adeverinte);
- Completare si transmitere Revisal;
- Consultanta HR;

01.03.2014 - 31.07.2014

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane - part-time

Responsabilitati:

Fiind o firma ce si-a inceput activitatea in martie 2014, am organizat activitatea acesteia din punct de vedere HR astfel:
-Intocmirea Registrului de Evidenta a Salariatilor, inscrierea la I.T.M., obtinerea user si parola pentru transmiterea Revisal-ului on-line;
-Selectie si recrutare de personal: postare anunt, selectie Cv-uri, contactare candidati si stabilire intalnire cu managerul in vederea sustinerii interviului, transmitere oferta angajare sau refuz;
-Administrare de personal: intocmire contracte de munca si acte aditionale, intocmire dosare de personal;
-Completare si transmitere Revisal;
-Construirea organigramei si a tipurilor de posturi pe departamente, intocmirea regulamentului intern;
-Intocmit Regulamentul Intern si fisele de post;
-Contactat, negociat si incheiat contractele cu furnizorii de medicina muncii, salarizare si sanatate si securitate in munca (SSM);
-Efectuarea calculului salarial pentru 10 angajati, emiterea si verificarea declaratiei D112, virarea salariilor in conturile bancare ale salariatilor, evidenta concedii de odihna, concedii medicale, pontaj;
-Comandarea si distribuirea tichetelor de masa;
-Gestionarea serviciilor de medicina muncii, informarea salariatilor despre serviciile medicale aditionale oferite de furnizor in baza contractului incheiat;
-Acordarea de consultanta HR managementului si salariatilor

01.10.2008 - 31.05.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

- Administrare de personal: gestionarea, intocmirea, actualizarea documentelor specifice resurselor umane si a dosarelor de personal in concordanta cu legislatia si precedurile interne(contracte de munca, acte aditionale, decizii, fise de post, etc);
- Inregistrarea si actualizarea datelor salariatilor in aplicatiile informatice utilizate de departamentul resurse umane, actualizare si transmitere Revisal conform legislatiei in vigoare;
- Recrutarea de personal adecvat in conformitate cu necesitatile bancii (postare anunt, selectie CV-uri, programare si sustinere interviuri, intocmirea listei scurte de candidati, ofertarea candidatilor selectati);
- Asigurarea de suport si consultanta noilor angajati in vederea integrarii acestora in organizatie;
- Efectuarea calculului salarial pentru aproximativ 300 de salariati, emiterea si verificarea declaratiei D112, evidenta concedii de odihna, concedii medicale, pontaj;
- Comandarea si distribuirea tichetelor de masa;
- Gestionarea serviciilor de medicina muncii (evidenta abonamente, programari noi angajati si control medical periodic, evidenta fise de aptitudine, verificare facturi furnizor) si a altor servicii medicale suplimentare oferite salariatilor ca beneficiu;
- Deschiderea conturilor bancare curente pentru noii angajati si intocmirea formalitatilor pentru aceste deschideri de conturi, carduri de debit si internet banking;
- Asigurarea participarii salariatilor la cursuri de pregatire profesionala in concordanta cu cerintele si nevoile bancii;
- Implicarea in procesul de evaluare profesionala anuala: consultanta stabilire KPI, desfasurare evaluare, centralizare rezultate;
- Cercetari disciplinare (membru permanent al comisiilor de cercetare disciplinara);
- Intocmire de rapoarte specifice resurselor umane la solicitarea conducerii, sau a altor departamente;
- Actualizarea organigramei, ROF la solicitarea directorului de HR;
- Redactarea si eliberarea diferitelor documente solicitate de salariati;
- Oferirea de sprijin si consultanta angajatilor pe probleme legate de HR;

01.08.2003 - 31.10.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: sef departament reabonari-actualizari

Responsabilitati:

- Coordonarea activitatii departamentului de vanzari – reinnoire contracte clienti, departament format din 5 persoane;
- Intocmirea rapoartelor saptamanale de activitate ale departamentului;
- Elaborarea, transmiterea si prezentarea ofertelor de servicii clientilor din portofoliu;
- Negocierea si reinoirea contractelor de servicii existente in portofoliu, semnarea contractelor;
- Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii din portofoliu;
- Facturarea serviciilor si urmarirea efectuarii platii acestora;
- Activarea si administrarea serviciilor conform contractelor;
- Asigurarea de suport tehnic nivel basic clientilor;
-Solutionarea directa sau indirecta (prin redirectionarea catre departamentele de resort) a problemelor semnalate de clienti;

01.02.1998 - 30.04.2003

Departament: vanzari

Titlu Job: sef departament vanzari si relatii clienti

Responsabilitati:

-coordonarea activitatii departamentului de vanzari- relatii clienti format din 3 persoane;
- prezentarea ofertelor de servicii internet (conectare dial-up, cablu, antena, gazduire web, inregistrari domenii.ro sau .com);
-activarea si administrarea serviciilor de internet ale clientilor;
- asistenta tehnica de baza acordata clientilor;
-intocmirea rapoartelor de activitate ale departamentului si a rapoartelor privind situatiile financiare ale clientilor si colaboratorilor;
-mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii si cu colaboratorii societatii.
-facturare, incasare, respectiv urmarire plati bancare;

01.10.1990 - 30.09.1997

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor - inginer

Responsabilitati:

- am predat discipline tehnice de profil electric;
- am avut ore de dirigentie;
- am obtinut gradul didactic "definitivat in invatamant"

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Management organizational si al resurselor umane la Facultatea Psihologie - Universitatea "Spiru Haret" din Bucharest.
1985 - 1990 Facultate / Colegiu: inginer energetician la Facultatea Energetica - Institutul Politehnic Bucuresti din Bucharest.

Premii

- Curs Inspector Resurse Umane - ITM;
- Curs TICFIN - IBR;
- Curs de limba engleza - nivel intermediar - International Enghlish School;
- Curs vanzari - Professional Sales - Reimens Group;
- Curs pedagogie - UPB;

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close