Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.09.1963

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.07.1993

obiectiv

 

intr-un post de contabil gestiune, coordonator gestiune, functionar public, sa-mi pun in aplicare experienta acumulata, promovare a noilor idei legate de gestiune si nu numai; sau un post de tehnician logistica avand experienta de lucru si in departamentul achizitii/aprovizionare, retail. Pot desfasura activitate intr-un post al departamentului secretariat-receptie, sau in departamentul resurse umane.

Salariu: nespecificat

Beneficii: CE OFERA FIRMA

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

18.02.2003 - 20.11.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: contabil gestiune, gestionar

Responsabilitati:

Inregistrarea scriptica a tuturor documentelor intr-un program de gestiune, activitate in magazia de materiale sanitare si reactivi, distribuirea, eliberarea necesarului de materiale in punctele de lucru, primirea si receptia materialelor livrate de furnizori, participarea la inventare in punctele de lucru, intocmirea necesarului de materiale pentru magazia centrala. Colaborare cu departamentul achizitii.

Realizari:

Am coordonat activitatea magaziei centrale.

01.10.1999 - 01.02.2003

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

depunerea documentelor pentru obtinerea diferitelor autorizatii, intocmirea acestora cat si a unor documente in dep. resurse umane(adeverinte, fisa de prezenta, doc. de angajare, depunere de documente la Insp.Terit.de Munca); activitati ce tin de dep.secretariat-receptie, intocmirea documentelor vamale de import-export, reprezentant vanzari, intocmire avize, facturi, chitante fiscale, registru de casa.
Deschiderea si organizarea unui magazin cu articole de incaltaminte si confectii din piele.

Realizari:

Activand pentru mai multe departamente din cadrul firmei, am acumulat experienta.

01.05.1997 - 03.04.1998

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

activitati de secretariat, intocmirea contractelor cu elevii scolii, casier, evidenta si urmarirea activitatii desfasurate de catre instructorii scolii, plata salariilor.

Realizari:

Experienta in acest domeniu.

01.02.1995 - 01.05.1997

Departament: achizitii

Titlu Job: secretara si coordonator gestiune

Responsabilitati:

secretariat, preluare comenzi, coordonare gestiune in depozit, facturare, comunicare permanenta cu furnizorii si clientii firmei.

Realizari:

Am acumulat informatii despre fabricarea si pastrarea produselor lactate.
Experienta de lucru in cadrul unei case de comenzi.

01.09.1992 - 01.01.1995

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator firma

Responsabilitati:

referent, achizitor, reprezentant vanzari, contabilitatea primara a gestiunii, coordonarea activitatilor in firma.

Realizari:

experienta in relationarea cu institutiile statului, cat si imbogatirea cunostintelor despre produsele din gama: papetarie-birotica.

01.06.1990 - 01.09.1992

Titlu Job: contabil(contabilitate primara)

Responsabilitati:

contabilitatea primara si revizor de gestiune al administratiei gradinitei de copii.

Realizari:

am acumulat experienta legat de administratia unei gradinite.

01.04.1983 - 01.06.1990

Departament: vanzari

Titlu Job: casier, coordonator gestiune

Responsabilitati:

casier, coordonator gestiune, sef magazin.

Realizari:

Activitatea mea fiind promovata, am participat la transformarea unor centre de paine, in magazine de delicatese. In unele spatii ale firmei, se impunea modernizarea.

studii

 

Facultati in straiatate

-

Activitati extracurriculare

experienta in departamentul receptie-secretariat, experienta in contabilitate primara, comert, merceologie, departament administrativ, departament LOGISTICA, control gestiune(inventar).

Premii

PROGRAM PRIORITY, WIZCOUNT, GESTCONT. GESTNET, WINMENTOR. (PROGRAM DE GESTIUNE, CONTABILITATE PRIMARA);

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,mediu,mediu)

engleză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close