Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.07.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.02.2000

obiectiv

 

Personalitate sociabila, cu abilitati deosebite in comunicare si realtionare inerpersonala, cu simt dezvoltat al detaliului si spirit de echipa. In urma activitatii profesionale desfasurate, am deprins abilități de planificare, coordonare si control, precum si de evaluare și autoevaluare a competentelor profesionale.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Elaborarea punctelor de vedere referitoare la interpretarea si aplicarea unor dispozitii legale, participarea la negocierea de conventii si acorduri in legatura cu domeniul de activitate al institutiei, asigurarea de consultanta juridica compartimentelor institutiei, in baza si limitele mandatului acordat, avizarea lucrarilor elaborate de compartimentele de specialitate sub aspectul legalitatii, avizarea clauzelor contractelor, conventiilor si actelor aditionale ale acestora, formularea si comunicarea raspunsurilor la corespondenta specifica, analizarea proiectelor de acte normative cu incidenta asupra activitatii institutiei, formularea de observatii si propuneri cu privire la aceste proiecte.

01.06.2018 - 31.12.2018

Departament: altele

Titlu Job: sef serviciu corpul propriu de executori fiscali

Responsabilitati:

Coordonarea activitati de valorificare a creantelor statului prin executare silita; în conformitate cu legislația în vigoare, atributii de control pentru asigurarea si îndeplinirea de către compartimentul din subordine, a tuturor atribuțiilor și responsabilităților stabilite prin ROF, atributii de repartizare a lucrărilor și activităților în cadrul compartimentului din subordine, de stabilire a responsabilităților ce revin personalului din subordine, avizarea situațiilor, materialelor, documentelor elaborate de personalul din subordine și promovarea acestora spre aprobare directorului, etc

01.03.2018 - 31.05.2018

Departament: functii publice

Titlu Job: inspector de specialitate, executor fiscal

Responsabilitati:

Recuperarea creantelor institutiei prin executare silita: redactarea și comunicarea actelor de executare silită, solicitarea de informații autorităților competente în vederea efectuării executării silite, identificarea și individualizarea bunurilor urmăribile ale debitorilor și instituirea de măsuri asiguratorii.
Redactarea de propuneri în vederea schimbării metodei de valorificare, actualizarea bazelor de date cu privire la stadiul executării silite.

01.05.2014 - 30.11.2019

Departament: altele

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Activităţi juridice în domeniul dreptului civil (tehnoredactarea actelor si lucrarilor notariale), întocmirea și păstrarea arhivei biroului notarial, întocmirea situatiilor și statisticilor lunare.

01.09.2009 - 28.02.2014

Departament: juridic

Titlu Job: avocat

Responsabilitati:

Activităţi juridice în domeniul dreptului civil (consultanţă, contracte civile, opinii legale, litigii, executare silită), dreptului comercial și societar (consultanţă, recuperări creanţe, negociere şi încheiere contracte comerciale, înregistrări de societăti comerciale, redactarea și înregistrarea de acte adiţionale la actele constitutive și statutare, înregistrare mențiuni, procedura lichidării si dizolvării, fuziune şi divizare, înregistrări sucursale şi filiale).

studii

 

Facultati:

2002 - 2007 Facultate: Drept si Administratie Publica la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close