 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
obiectiv | |
|
As dori sa lucrez intr-o companie in curs de dezvoltare sau multinationala unde sa am posibilitatea sa-mi folosesc si sa imbunatatesc abilitatile dobandite in vederea promovarii pe o functie superioara.
Salariu: 2.200,00 USD / luna Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2012 - prezent Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: consilier clienti telecom Responsabilitati: 2012-2014 rezolvam cereri administrative si comerciale prin curier si mail pentru clienti,
analizam reclamatii, faceam rezileri de contracte, modificari de abonamente, corectam erori de facturare si remontam cazurile de incidente tehnice echipelor avizate.
2014-2015/ iulie 2017
Activitatea se desfasoara pe Chat tratand aceleasi cereri si propuneri de retentie si fidelizare
-rezolvam cereri complexe de reclamatii, anomalii si incidente de facturare, servicii, reduceri tarifare ne-aplicate,
propuneri adaptate de retentie si informatii tehnice despre instalarea echipamentelor |
|
01.10.2011 - 31.01.2012 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: consilier client franceza Responsabilitati: In cadrul proiectului pe franceza trebuia sa ofer informatii clientilor despre produsele noastre prin chat si uneorisi prin telefon;
Ofeream suport tehnic pentru unele produse (laptopuri, aparate foto, televizoare, etc), initiam vanzari, date despre livarare si promotii, toate pe baza unui site francez asemanator Emag.
Discutiile erau orientate catre satisfactie client. |
| studii | |
|
Facultati: 2007 - 2010 Facultate: Filologie, Franceza -Romana la Universtatea Bucuresti, Facultatea de Limbi Straine din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Uman la Colegiul National Mihai Eminescu din Buzau. Liceu cu profil filologic, biligv, unde am invatat foarte bine franceza si engleza.
Premii Proiecte
Mar 2012 - Nov 2017: Back Office Bouygues Telecom/Activitate Chat Bouygues Telecom
Servici Clienti prin curier, mail si uneori si apel + Chat
Hobby-uri
Filme, Muzica, Lectura, Calatorii
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|