Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.05.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.08.2004

obiectiv

 

Imi propun sa-mi perfectionez abilitatile si cunostintelor profesionale, sa dobandesc altele noi si sa fiu o profesionista in domeniul in care activez.

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Ramnicu-Valcea, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level/Peste 3 Ani Exp

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2012 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: activation and retention manager

Responsabilitati:

• Propun reactiv costuri negociate pentru clienţii Mass-Market, Mass-Affluent, PFA & Micro, in vederea retentiei produselor detinute de acestia sau pentru achizitia de noi produse (pasive si active)
• Analizez datele economico-financiare din aplicatiile dedicate acordarii de credite, informatiile primite de la BC, CRB, SABINE coroborat cu ofertele de piata ale bancilor concurente.
• Calculez profitabilitatea pe client şi pe produsele deţinute de acesta, pentru clienţii Mass-Market, Mass-Affluent, PFA & Micro.
• Monitorizez rezolvarea cererilor de negociere şi ofertarea din cadrul unităţilor teritoriale pentru clienţii Mass-Market, Mass-Affluent, PFA & Micro.
• Ofer feedback Specialiştilor Suport Vânzări, Managerilor de produs şi Managerilor Pricing, Direcţiei Carduri şi Departamentului Dezvoltare Afaceri şi Produse pentru Micro şi PFA în vederea îmbunătăţirii proceselor de servire, a funcţionalităţilor de produs sau a proceselor de vânzare a acestora şi asupra cauzelor de reziliere, a ofertelor standard şi a reglementarilor referitoare la nivelele de competenţă.
• Analizez şi propun îmbunătăţirea procesului de activare şi retenţie clienţii Retail în Bancă
• Analizez datele din rapoartele trimestriale si anuale aferente Retentiei si Achizitiei pentru credite (Micro si PF) si produse de pasiv (Micro si PF) pentru a avea lunar rezultate actualizate la nivel de Banca.
• Testare UAT si input definire CRS ca reprezentant al liniei de business.
• Ofer suport tehnic (Level 1) in aplicatiile dedicate procesului de achizitie si retentie.
• Gestionez baza de date a ofertelor de negociere aflate in competenta unitatilor teritoriale
• Ofer suport unităţilor teritoriale în aplicarea corectă a procedurilor de activare/retenţie/negociere.
• Asigur suport în pregătirea personalului implicat în activarea/retenţia clienţilor, împreună cu Direcţia Resurse Umane, prin oferirea de informaţii, feedback în legatură cu procesele şi ofertele de retenţie.

01.10.2007 - 30.11.2012

Departament: banci

Titlu Job: consilier clienti retail

Responsabilitati:

• Înlocuitor de director executiv într-o unitate teritorială de tip B (15 angajaţi);
• Promovarea şi vânzarea consultativă a întregii game de produse şi servicii BCR, dar şi produsele subsidiarelor BCR, atât pe partea de creditare (de la carduri de credit până la credite complexe), cât şi pe partea de investiţie, economie, protecţie (unităţi de fond, Unit-linked, Index-linked, asigurări de viaţă, complexe, BpL, depozite etc), pentru clientii persoane fizice, PFA si MICRO.
• Realizarea de operatiuni non-cash pentru clientii Bancii.
• Inițierea de contacte cu potentiali clienti, activarea lor si acordarea de produse si servicii care sa corespunda nevoilor lor.
• Menținerea relației cu clientul sub aspectul împrumuturilor și a produselor care sunt în curs de desfășurare, iar în perspectiva analizei vânzărilor pentru alte produse, contacta clientul în mod regulat.
• Identificarea de noi oportunități de vânzări, prin obtinerea recomandări de la clienti portofoliu
• Cunoaşterea regulilor și procedurile interne de credite retail și MICRO.
• Obținerea documentației complete de la clienti pentru cererile de credit in conformitate cu normele interne.
• Pregătirea şi susţinerea şedinţelor de vânzări săptămânale pe Micro şi Persoane Fizice, la nivel de unitate, precum şi şedinţelor zilnice de stabilire a obiectivelor de vânzări şi de follow up;
• Repartizare target-uri individuale, la nivel de unitate şi propunere acţiuni în vederea atingerii şi depăşirii acestora;
• Implicare activa în procesul de restructurare/ rescadentare a creditelor BCR acordate clienţilor retail;
• Gestionarea si rezolvarea reclamaţiilor/sesizărilor primite la sediul unităţii sau postate prin intermediul site-ului BCR;
• Drept de decizie la nivel de unitate teritorială pentru cardurile de credit oferite clienţilor în cadrul campaniilor de marketing aflate în desfăşurare, pentru negocierile de dobândă credite complexe;
• Monitorizarea activitatii de intocmire rapoarte de coaching formal şi informal pentru angajaţii din unitate
• Cunoaşterea reglementărilor BNR în activitatea de creditare;

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Master în Management Financiar, Bancar şi Bursier, Bucureşti la UNIVERSITATEA “NICOLAE TITULESCU” - Facultatea de Ştiinţe Economice din Bucharest. Competenţe profesionale
- Dezvoltarea capacităţii de analiză, sinteză şi interpretare a informaţiilor din domeniul financiar, bancar şi bursier;
- Dezvoltarea aptitudinilor de cercetare aplicativă în domeniul modelării riscurilor şi performanţelor financiare, utilizând un spectru larg de metode de evaluare, previziune şi asistare a deciziilor specifice domeniului financiar, bancar şi bursier;
- Dezvoltarea capacităţii de adoptare a deciziilor şi de selecţionare a strategiilor de acţiune în domeniul financiar, bancar şi bursier;
2005 - 2008 Facultate / Colegiu: Specializarea Administrarea Afacerilor la Universitatea Bucureşti - Facultatea de Administrare şi Afaceri din Bucuresti.

Premii

Calificari
Jul 2013: Curs postuniversitar ASE “Intraprenoriat şi Inovare"

Oct 2012: Inspector Resurse Umane ( COR 333304)

May 2010: “Standarde de Vanzare Consultativă” - Willson Learning

Traininguri
Jan 2011 - Mar 2011: Eficientizarea procesului de vanzare
Training de 8 săptămâni în cadrul BCR (proiectul SFI) în vederea eficientizării procesului de vânzare şi a creşterii indicelui de calitate a servirii, iar în urma implementării am obţinut diplomă de merit – Martie 2011
Certificari
Oct 2008 - Jun 2010: Certificat de competenţă lingvistică pentru comunicarea de specialitate în domeniul afacerilor în limba engleză

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleza(avansat,avansat,avansat)

franceza(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20