Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.11.1989

Permis conducere:  Cat.

obiectiv

 

Doresc continuarea carierei in domeniul consultantei - fonduri nerambursabile intr-o companie al carei avantaj competitiv este reprezentat de calitatea serviciilor prestate. Vreau sa dezvolt un parteneriat pe termen lung in care cunostintele si capacitatile mele sunt folosite pentru scrierea si implementarea proiectelor de succes.

Salariu: 2.800,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Functii publice, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2015 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consilier afaceri europene/analist financiar

Responsabilitati:

1. Ofer consultanta clienților cu privire la finanțarea si dezvoltarea afacerilor prin fonduri nerambursabile;
- Particip alături de echipa de proiect la întocmirea dosarelor de finanțare (studii de piață, plan de afaceri, studii de fezabilitate, analiza cost/beneficiu)
- Prelucrez si gestionez informații economico-financiare;
- Întocmesc rapoarte tehnice si financiare împreună cu echipa de proiect
- Promovez, organizez, coordonez si monitorizez acțiuni si evenimente pentru realizarea dosarelor de finanțare;
- Analiza obiectelor de investiții
- Elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli
- Estimarea contului de profit si pierderi
- Plan de afaceri
- Studiul de fezabilitate al proiectului;
- Programe de finanțare
- Managementul de proiect
- Raportări tehnice si financiare
2. Documentare, analiza si identificare a oportunităților de finanțare, conform cerințelor clienților
3. Elaborarea si/sau evaluarea proiectelor/dosarelor de finanțare (cereri de finanțare, bugete, planuri de afaceri, analize/studii de piață, studii diverse, grafice GANTT, analize financiare, cost beneficiu, anexe, grile etc.)
4. Particip activ la implementarea proiectelor si/sau la evaluarea acestora si la întocmirea documentațiilor specifice perioadei de implementare (dosare achiziție, cereri de rambursare/plata, rapoarte financiare, notificări, acte adiționale, grile etc.)
5. Comunicarea cu toate părțile implicate in elaborarea si implementarea proiectului
6. Analizarea modificărilor legislative aplicabile fiecărei instituții publice (aferente activității societății) si fiecărui program de finanțare;
7. Consilierea clienților companiei pe perioada desfășurării contractelor de consultanta, prin:
- Diagnosticarea problemelor apărute;
- Identificarea soluțiilor optime;
- Oferirea de asistenta in implementarea recomandărilor respectiv:
Participarea la întâlniri cu clienții contractați;
Predarea documentelor întocmite;
Instruirea clienților/beneficiarilor in legătură cu aspecte aferente programelor de finanțare
- Gestionarea relației cu clienții pe parcursul elaborării si derulării proiectelor;
8. Consultanță în scopul aplicării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică pentru terți, după cum urmează:
- Elaborarea documentației de atribuire, cuprinzând :
• Verificare caiete de sarcini;
• Instrucţiuni pentru ofertanţi;
• Formulare şi Note justificative;
• Clauze contractuale;
• Fișe de date;
• Postarea documentației și anunțurilor în SEAP.
- Consultanță şi asistență în scopul derulării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică, cuprinzând:
• Răspuns la solicitările de clarificări;
• Consultanță şi asistență în soluționarea eventualelor contestații depuse pe tot parcursul procedurilor de atribuire;
• Consultanță și asistență pentru întocmirea, din punct de vedere a formei acestora, a proceselor verbale, rapoartelor și oricăror documente necesare în procesul de evaluare a ofertelor;
• Întocmirea comunicărilor pentru informarea ofertanților cu privire la rezultatul procedurilor.
- Finalizarea procedurilor de achiziție:
• Întocmirea contractelor de achiziție;
• Asistență în elaborarea anunțurilor de atribuire
• Asistență în întocmirea dosarelor achizițiilor;
• Asistență în procesul de verificare, monitorizare și control al achizițiilor publice.
- Consultanță în scopul aplicării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică pentru nevoi proprii, după cum urmează:
• Identificarea anunțurilor publicate pe website-urile oficiale (ex: SEAP) privitoare la contractele de achiziții publice
• Analizarea și clarificarea condițiilor de participare la procedurile de achiziție;
• Întocmirea documentației cerute prin caietul de sarcini, fișa de date, etc.;
• Completarea formularelor aferente licitației, redactarea ofertelor;
• Elaborarea răspunsurilor la solicitările de clarificări emise de autoritățile contractante.
• Întocmirea ofertei financiare

01.10.2013 - 28.02.2015

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

Pentru Departamentul Implementare proiecte:

- Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului, Proiectare si Supervizarea Lucrarilor pentru Proiectul „Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa, a sistemului de canalizare si a statiilor de epurare in aglomerarile Vaslui, Barlad, Husi, Negresti din judetul Vaslui”;
- Asistenta tehnica pentru „Supervizarea Lucrarilor pentru implementarea proiectului la sursa CET GOVORA”;

• Asigur comunicarea interna si respectarea modului de lucru stabilit, cu scopul atingerii obiectivelor stabilite;
• solicitarea ofertelor de produse/servicii ce urmeaa a fi achizitionate in cadrul contractelor de achizitii;
• monitorizarea activitatilor, si buna desfasurare a acestora, dezvoltate atat de catre expertii implicati in proiect, cat si de echipa de backstopping;
• elaborarea instrumentelor de lucru, a procedurilor, a fiselor de post si a rapoartelor echipei de proiect necesare implementarii activitatilor;
• Asigur continuitatea activitatilor intreprinse in proiect;
• Coordonez echipa de experti implicata in desfasurarea proiectului;
• Urmarirea agendei de lucru si a activitatilor ce trebuie intreprinse cu scopul implementarii cu succea a proiectului, si a fiecarui contract in parte;
• Pregatirea si monitorizarea documentatiei ce trebuie predata (livrabilelor);
• Asigur interfaţa dintre membrii echipei de management, parteneri, autoritatea contractantă şi colaboratori externi;
• Particip activ la şedintele de lucru ale echipei si la toate evenimentele proiectului, asigurand pregatirea adecvata a acestora;
• Verific rapoartele lunare de activitate și a fișele de pontaj ale membrilor echipei de management şi ale experţilor;
• Particip la recrutarea si selecţia grupului tinta implicat in program;
• Particip la pregatirea si organizarea activitatilor de consiliere și formare profesionala;
• Întocmesc actele adiţionale, notificările şi adresele de corespondenţă în cadrul proiectului;
• Supervizez activitatile zilnice si saptamanale ale intregului personal si a tuturor expertilor. Responsabil cu logistica proiectului, asigur suport în organizarea resurselor umane şi materiale ale proiectului;
• Intocmesc si redactez corespondența simpla sau alte inscrisuri; Ma ocup de arhivarea corespondentei/documentelor, multiplicarea de materiale, de preluarea si transmiterea de mesaje sau informatii, expedierea corespondentei prin fax, e-mail sau posta;

Pentru Departamentul Ofertare (pregatirea licitatiilor):

• Pregatirea documentelor de licitatie:
- Intocmire formulare, transmitere inspre semnat;
- Elaborare/ obtinere documentatii fiscale/ juridice necesare pentru participarea la licitatii;
- Ordonarea documentelor si a formularelor in modul solicitat in Fisa de Date a Licitatiei;
- Multiplicarea documentelor conform solicitarilor din Fisa de date;
- Numerotarea si stampilarea documentelor conform solicitarilor;
• Traducerea documentelor necesare licitatiilor;
• Recrutarea personalului solicitat in Fisa de date, verificare CV-uri si recomandari pentru intrunirea conditiilor de experienta similara solicitata;
• Negocierea aspectelor financiare ale expertilor;
• Incheierea contractelor cu expertii in vederea colaborarii;
• Dezvoltarea ofertelor tehnice pe baza Caietului de Sarcini propus;
• Participarea la deschiderea ofertelor, verificarea procesului verbal de deschidere a ofertelor si semnarea acestuia;

Alte acitivitati:
- Lucrator desemnat Sanatatea si securitatea in munca;
- secretar comisie de evaluare a ofertelor primite pentru achizitia echipamentelor necesare in Contractul de Servicii de „Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului, Proiectare si Supervizarea Lucrarilor pentru Proiectul „Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa, a sistemului de canalizare si a statiilor de epurare in aglomerarile Vaslui, Barlad, Husi, Negresti din judetul Vaslui”;

studii

 

Facultati:

2015 - 2015 Scoala Profesionala: expert achizitii publice si manager de proiect la SC Avangarde Business Academy din bucuresti. curs acreditat ANC pentru expert achizitii publice si manager de proiect
2012 - 2014 Masterat: la din bucharest.
2009 - 2012 Facultate / Colegiu: la din bucharest.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close