Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.11.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.2004

obiectiv

 

Salariu: 800,00 USD / luna

Beneficii: bonuri de masa cazare masina

Tip job: Part time, Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Turism / Hotel staff, Achizitii, Au pair / Babysitter / Curatenie, Merchandising / Promoteri, Controlul calitatii, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Cluj-Napoca, STRAINATATE, Turda, Campia Turzii

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2004 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: consilier

Responsabilitati:

Din ianuarie 2004 până în februarie 2006 - Consilier în cadrul Serviciului Corpul de Control al Primarului – Compartiment Mediu
-Evidenţa şi urmărirea modului de gestionare a deşeurilor de ambalaje
-Urmărirea şi luarea măsurilor care se impun privind îndeplinirea normelor stabilite privind colectarea deşeurilor refolosibile
-Pregătirea şi supunerea spre aprobare Primarului şi Consiliului Local, strategii, programe, măsuri propuse în domeniul protecţiei mediului


Din martie 2006 până în martie 2012 - Consilier în cadrul Serviciului Corpul de Control al Primarului – Compartiment Inspecţie Comercială
- Controlul igienei şi a salubrităţii localurilor publice, a produselor alimentare puse în vânzare către populaţie şi luarea măsurile ce se impun
- Verificarea actelor şi documentelor de provenienţă a mărfurilor , înregistrarea lor, conducerea evidenţelor contabile , întocmirea şi afişarea preţurilor şi a tarifelor;
- Controlul documentelor privind calitatea mărfurilor, termenele de garanţie, în vederea evitării expunerii la vânzare de mărfuri cu termen de valabilitate expirat şi interzicerea vânzării mărfurilor depreciate calitativ
- Eliberarea autorizaţiilor de comerţ ambulant-stradal în locurile aprobate de Primărie şi vizarea acestora anual
- Eliberarea autorizaţiilor de funcţionare pentru desfăşurarea activităţii de alimentaţie publică, a autorizaţiilor de transport, a autorizaţiilor taxi şi vizarea acestora anual
- Constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor prevăzute în actele normative specifice domeniului de activitate.


Din aprilie 2012 până în august 2012 - Consilier în cadrul Serviciului Public Poliţia Locală
- Verificarea respectării programului de lucrări privind asigurarea curăţeniei stradale de către firmele de salubritate;
- Verificarea respectării măsurilor de transportare a resturilor vegetale rezultate de la toaletarea spaţiilor verzi de către firmele abilitate
- Verificarea existenţei contractelor de salubrizare încheiate de către persoane fizice sau juridice, potrivit legii;


Din septembrie 2012 până în noiembrie 2012 - Consilier în cadrul Serviciului Corpul de Control al Primarului – Compartiment Asociaţii de locatari/proprietari
- Exercitarea controlului financiar-contabil şi de gestiune asupra activităţilor asociaţiilor de proprietari/locatari;
- Pregătirea raportului anual către primar, a informărilor şi situaţiilor periodice legate de activitatea compartimentului ;


Din decembrie 2012 până în prezent - Consilier în cadrul serviciului Relaţii publice şi comunicare
- Programarea şi întocmirea agendei de lucru a viceprimarului- zilnic, săptămânal şi lunar;
- Primirea delegaţiilor, directorilor de regii subordonate, directorilor de instituţii , agenţilor economici, a personalului din primărie , a consilierilor locali şi a altor persoane , conform agendei de lucru a viceprimarului;
- Ţine evidenţa şi întocmeşte ordinele de deplasare ale personalului din instituţie şi răspunde de corecta completare a acestora;
- Se ocupă de întreaga activitate de protocol, achiziţionare produse, organizarea acţiunilor de protocol , justificarea produselor achiziţionate;
- Monitorizează deplasarea maşinilor înstituţiei în interes de serviciu în urma aprobării primarului, viceprimarului şi administratorului public.

studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Facultate: economia turismului, comertului si serviciilor la ASE din Bucuresti.

Activitati extracurriculare

Capacitate de adaptare sporită, spirit de echipă, ambiţie, seriozitate, gândire pozitivă,responsabilitate, bun organizator

Premii

- CERTIFICAT ECDL,2004, Permis european de conducere a computerului
- CERTIFICAT DE COMPETENTE PROFESIONALE,2001-2003, Tehnician in specializarea asistent de gestiune
- CERTIFICAT DE CALIFICARE,2013, Comunicare, corespondenţă şi protocol în administraţia publică



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close