Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.03.1986

obiectiv

 

- Lucrul intr-un mediu dinamic, profesional care sa imi permita utilizarea si dezvoltarea cunostintelor economice si comerciale. - Utilizarea acestor cunostinte in avantajul unei companii in scopul dezvoltarii afacerilor acesteia. - Punerea in practica a aptitudinilor si a cunostintelor mele in scopul atingerii obiectivelor pe care compania si le-a propus. - Locul de munca sa reprezinte o provocare continua si sa-mi ofere posibilitatea aplicarii de idei si metode noi de rezolvare a problemelor.

Salariu: 1.300,00 USD / luna

Beneficii: cadru armonios,colectiv sociabil,seriozitate,profesionalism.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Functii publice, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Banci, Management

Oras de lucru: Buzau

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2015 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: consilier

Responsabilitati:



- convocarea sedintelor si a conferintelor de presa, intocmirea proceselor verbale si a rapoartelor zilnice;
- participarea la alcatiurea bazelor de date si administrarea acestor;
- pastrarea si operarea in registrul cu evidenta dispozitiilor conducerii;
- primirea corespondentei, verificarea si expedierea acesteia;
- organizarea diverselor intalniri, deplasari, conferinte telefonice;
- asigurarea organizarii eficienta a activitatii: gestionarea problemelor de pe ordinea de zi, rezervarea salilor de reuniune etc;
- planificarea si administrarea necesarului de materiale consumabile pentru birou/ rechizite, asigurand distribuirea catre personal;
- tehnoredactare de documente;
- audiente;
- relationarea cu mass-media;
-implicarea active in organizarea campaniilor si a actiunilor desfasurate in judet;
- activitati specifice secretariat.

01.11.2013 - 31.07.2015

Departament: service / reparatii

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

-informarea clientilor cu privire la serviciile prestate
-contabilitate primara
-potocol
-inregistrarea documentelor specifice activitatii firmei
-aprovizionare necesar
-incasari/plati

01.08.2011 - 31.10.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

realizarea documentelor contabile de complexitate medie(contabilitate primara)
aprovizionare magazin
raspunderea pe intreg punct de lucru in Buzau
relatii cu clientii
Eugen Dumitru 0748144155
salariu fix plus prime

10.05.2009 - 18.12.2010

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: contabilitate primara

Responsabilitati:

-efectuarea lucrarilor contabile de complexitate medie;
-verificarea datelor inscrise in documentele contabile si corectitudinea operatiilor financiare;
respectare legislatiei in domeniul contabil si financiar;
-urmarire plati / incasari
-inregistrare / gestionare operatiuni
-inregistrarea documentelor contabile
-intocmire registru casa, jurnal cumparari, jurnal Vanzari

Realizari:

Reducerea semnificativa a volumului creantelor neincasate, precum si diminuarea duratei medii de incasare

25.01.2009 - 01.04.2009

Departament: imobiliare

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

-Prospectarea pietei imobiliare si contactarea clientilor
-Elaborarea si prezentarea ofertelor
-Negocierea cu clientii
-Mentinerea legaturii cu agentiile imobiliare
-Insusirea perfecta a tuturor detaliilor tehnice ce tin de fiecare proiect
-Elaborarea si pregatirea documentelor

Realizari:

-contribuirea la elaborarea unui plan nou cu idei noi
-integrare rapida in acest domeniu
-eficacitate in cel mai scurt timp

studii

 

Facultati:

2015 - 2015 Scoala Postliceala: INSPECTOR RESURSE UMANE la DECHIRO CONSULTING din buzau. Competente dobandite:
- Competente sociale si civice;
- Competente antreprenoriale;
- Planificarea activitatilor;
- Comunicarea cu angajatii;
- Intocmirea documentelor de evidenta a personalului;
- Organizarea recrutarii personalului;
- Intocmirea statului de plata pentru angajati;
2010 - 2013 Facultate / Colegiu: management la facultatea de Management Brasov din Brasov.
2006 - 2010 Liceu: contabilitate la Colegiul Economic Buzau din Buzau ROMANIA.

Premii

Certificari
Feb 2008 - Mar 2015: Atestat profesional “Comerciant in activitati financiare si comerciale”

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close