Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.08.1980

obiectiv

 

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Beneficii: Satisfactie profesionala alaturi de o firma serioasa si cu perspective.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2011 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: bookkeeper

01.05.2008 - 01.06.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Respectarea prevederilor Rgulamentului de Ordine Interioara
Emiterea de documente fiscale cu respectarea prevederilor legale privind modul de intocmire a acestora;
Completarea corecta a instrumentelor de plata(CEC-uri,bilete la ordin,tichete);
Efectuarea tranzactiilor prin POS;
Intocmirea monetarului pentru numerarul existent in casierie la sf. zilei si verificarea corectitudinii acestuia cu documentele de numerar generate din sistemul informatic al magazinuluicat si cu raportul Z al casei de marcat generat de operator.
Pentru 3 luni am avansat in functia de sef birou si asimilati,functie care mi-a oferit posibilitatea de a organiza si gestiona din punct de vedere economic activitatea magazinului,ocupandu-ma totodata si de partea de HR al punctului de lucru.
bonuri de masa

studii

 

Activitati extracurriculare

Abilitati in comunicare, constiinciozitate, seriozitate, putere de adaptare si integrare in colectiv, prezenta agreabila, dinamism, deplina loialitate, posibilitati de acumulare de noi experiente.

Premii

Curs de operare pc, curs intensiv limba engleza, curs resurse umane, curs operare casa marcat.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close