Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.04.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.03.2012

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: mediu placut de munca, posibilitatea de a avansa, seriozitate din partea angajatorului.

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2015 - 31.07.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: voice commander

Responsabilitati:

Intocmirea contractelor, prezentarea noilor oferte, incasarea si depinerea banilor, intstruirea clientilor asupra noilor terminale.

01.10.2010 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman

Responsabilitati:

Preluarea comenzilor clientilor, servirea clientilor la bar, curatarea si depozitarea obiectelor de inventar, pregatirea bauturilor de bar, pregatirea tonomatelor de servire, gestionarea stocurilor de bauturi si materiale necesare, incasarea contravalorii serviciilor oferite. Am imbunatatit lista de bauturi cu cocktailuri si produse pe baza de cafea, am realizat materiale promotionale si prezentari pentru evenimente. Am facut training pentru noii angajati pentru postul de barman.

01.09.2008 - 01.10.2010

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: shift supervisor

Responsabilitati:

Acest post contribuie la succesul Starbucks prin asistarea Store Managerului in executarea operatiunilor din cafenea in timpul turelor programate. Acest post inseamna repartizarea partenerilor si delegarea sarcinilor astfel incat partenerii sa poata crea si mentine Experienta Starbucks pentru clientii nostri.
• In timpul turei trimite partenerii la diverse puncte de lucru din cafenea pentru a reduce aglomerarea, pentru a asigura servire rapida, standardele de curatenie si nevoile operationale sunt respectate.
• Creeaza un mediu de invatare pozitiv prin instruire si feedback clar, specific, in timp util, partenerilor din timpul turei pentru a asigura excelenta operationala si pentru a imbunatati performanta partenerilor.
• Dezvolta relatii positive cu echipa din tura prin intelegerea si adresarea motivatiei, nevoilor si intereselor individuale.
• Gestioneaza operatiunile din cafenea in turele programate si organizeaza sarcinile de deschidere si de inchidere magazin precum s-a stabilit.
• Respecta procedurile operationale, inclusive cele pentru manipulare numerar, respective siguranta si securitate, pentru a asigura siguranta tuturor partenerilor din timpul turei.
• Respecta toate politicile de management de numerar si casa de marcat, si se asigura ca echipa din tura respecta practicile corecte de management de numerar.
• Actioneaza cu integritate, onestitate si cunoastere care promoveaza cultura, valorile si misiunea Starbucks. Mentine o prezenta exterioara calma in timpul perioadelor de aglomeratie sau evenimentelor neobisnuite pentru a pastra funstionarea cafenelei la standard si a da un exemplu pozitiv pentru echipa din tura.
• Produce customer care excelent pentru toti clientii actionand cu atitudinea “clientul inainte de toate”, si interactionand cu clientul. Descopera si raspunde la nevoile clientului. Ajuta lucratorul comercial – barista – in timpul turei pentru a asigura un customer care excellent pentru toti clientii.
• Asista la instruirea de noi parteneri prin consolidarea pozitiva a performantei reusite si asigurarea de instruire respectuoasa si incurajatoare precum necesar. Asigura feed-back sefului de magazine in ceea ce priveste performanta partenerului in timpul turei.
• Furnizeaza bauturi de calitate, boabe intregi si articole alimentare in mod consistent pentru toti clientii prin respectarea tuturor standardelor de preparare si de prezentare. Respecta instructiunile de sanatate, siguranta si igiena pentru toate produsele.
• Anticipeaza nevoile clientului si cafenelei prin evaluarea constanta a mediului inconjurator si a clientilor pentru indicii. Comunica informatii sefului de magazine astfel incat sa poate crea “ al treilea loc” in fiecare tura.
• Recunoaste si intareste realizarile individuale si ale echipei prin utilizarea instrumentelor operationale existente si prin colaborarea cu seful de magazine pentru a gasi metode de recompense noi, creative si de impact.
• Contribuie la formarea unui mediu de echipa pozitiv prin recunoasterea nevoilor partenerilor, modificarii starii lor de spirit sau a performantei, si comunica aceste schimbari sefului de magazine.
• Mentine prezenta si punctualitatea cu regulate si constant.

am crescut vanzarile cu ajutorul colegilor mei, am trecut cu bine de anumite vizite foarte importante, am condus echipe de minim 5 oameni in cafenele diferite (Starbucks).

01.07.2007 - 01.08.2007

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: hotel staff

Responsabilitati:

Logistita, Receptie clienti, servire clienti, ajutor bucatarie,promovarea si ridicarea constructiei Hotelului de Gheata Balea Lac.

01.07.2006 - 01.08.2006

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Am participat la promovarea brandului Carlsberg prin impartirea de materiale promotionale, organizarea de concursuri si acordarea de premii, in cadrul Cafenelei Actorilor.

01.07.2005 - 01.08.2005

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Am promovat brandul Coca-Cola Light prin impartirea materialelor promotionale si prezentarea noului produs, impartind de asemenea mostre gratuite Coca-Cola Light.

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate: Economia Turismului Intern si International la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Profil Textil la Liceul Nichita Stanescu din Bucuresti.

Premii

diploma de practica Balea Lac, diploma de promovare Ice Hotel si brand-ul Balea Lac, licenta in economia turismului intern si international, certificat de absolvire pentru barman, permis de conducere categoria B.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

spaniolă(avansat,incepator,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close