Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 29.05.1974

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Audit, Control Intern, Coordonator Departament/Agentie/Sucursala/, altele

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Functii publice, Controlul calitatii, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Pitesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2017 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: auditor intern

Responsabilitati:

- desfasoara misiuni de audit, evalueaza riscuri si controale in aria verificata, testează eficienta operaţiunilor conform programului de audit si prezintă rezultatele in cadrul rapoartelor de audit, in mod independent sau sub îndrumarea unui auditor senior, manager departament, după caz;
- întocmeşte statistici, eşantioane, chestionare, interogări in baze de date, necesare efectuării testelor si evaluărilor, conform programului de audit, le discuta si agreeaza formal cu auditorul senior si/sau managerul de departament, utilizând in mod eficient structura bazelor de date ale băncii in munca de eşantionare si evaluare ulterioara;
- efectuează vizite pe teren in vederea observării directe a proceselor auditate si a confirmării existentei si stării activelor băncii, inclusiv a clienţilor, garanţiilor, colaboratorilor etc;
- monitorizarea modului în care cei responsabili cu activitățile audiate au implementat recomandările formulate în urma misiunilor de audit intern precedente;
- respectarea prevederilor ”Codului de Conduită Etică și Profesională pentru ”Auditori”;
- pregătirea profesională continuă privind standardele, procedurile și practicile de audit intern în România și/sau recunoscute pe plan internațional.

01.12.2016 - 30.04.2017

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: auditor intern senior

Responsabilitati:

- identifica si evalueaza zonele de risc ale organizatiei si furnizeaza recomandari;
- realizeaza misiuni de audit intern la nivelul sucursalelor si pe procese furnizand recomandari;
- identifica, documenteaza constatarile si recomandarile pentru imbunatatirea activitatii folosind judecata independenta in legatura cu ariile de audit;
- comunica sau asista in comunicarea constatarilor si recomandarilor de audit prezentate in rapoartele de audit departamentelor/diviziilor auditate sau organului de conducere;
- aplica procedurile de audit, incluzand identificarea riscurilor, criteriile de evaluare, revizuirea si analiza probelor de audit, documentarea proceselor si procedurilor de audit;
- urmareste recomandarile emise de functia de audit intern, Divizia de Audit Intern a Bancii, auditorul extern si BNR, pentru a asigura si a raporta solutionarea acestora;
- participa la intocmirea/actualizarea Manualului Directiei si a politicii si procedurilor aferente;
- desfasoara interviuri, intocmeste analize de informatii specifice, verifica documentatia si intocmeste fise de lucru.

01.07.2016 - 31.12.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: responsabil cu afacerea

Responsabilitati:

- asigura un cadru optim pentru menţinerea unor relaţii bune intre management si angajaţi;
- asigura reprezentarea si apararea intereselor si imaginii societăţii in relaţiile cu clienţii si furnizorii firmei;
- promovarea respectul reciproc, colaborarea si transparenta in interiorul departamentului ,in raporturile cu alte departamente ,precum si in relaţiile cu persoanele din afara firmei;
- răspunde de menţinerea in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru;
- responsabilul cu afacerea are rolul de a asigura aplicarea corecta a producerilor operaţionale de achiziţii si aprovizionare;
- responsabilul cu afacerea conduce mişcarea si distribuţia efectiva a produselor sau serviciilor către clienţi, coordonează distribuirea vânzărilor prin stabilirea de teritorii de vanzari, cote sau obiective, precum si stabileşte programe de instruire pentru reprezentanţii de vanzari; de asemenea analizeaza statistica vânzărilor colectata de personal pentru a determina potenţialul si necesităţile, precum si monitorizează preferinţele clienţilor;
- urmăreşte zilnic activitatea personalului aflat in subordine pentru asigurarea aplicării corecte a procedurilor operaţionale de achiziţii si aprovizionare/livrare;
- stabilirea unor relaţii bune cu furnizorii,pentru rezolvarea in timp util si in bune condiţii a tuturor problemelor ocazionale;
- prospectarea pieţei de profil si a condiţiilor de achiziţii/livrare in vederea optimizării continue a stocurilor avand ca scop final obţinerea unei rotatii bune ale acestora si realizarea de profituri;
- răspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor adiţionale cu furnizorii;
- răspunde pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine si pentru fluxul operaţional la nivelul departamentului pe care-l conduce;
- concepe impreuna cu directorul societăţii strategiile comerciale prioritare in vederea atingerii target-urilor stabilite;
- buna cunoaştere a mediului concurential de afaceri.

01.08.2008 - 31.12.2015

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: ofiter control intern / analist de risc

Responsabilitati:

- efectuează misiuni si acţiuni de control intern la nivelul unităţilor teritoriale ale băncii;
- întocmeşte eșantioanele aferente misiunilor/acţiunilor de control intern pe baza criteriilor stabilite in cadrul biroului.
- redactează rapoartele aferente misiunilor/acţiunilor de control intern si se asigura ca toate constatările sunt descrise si au termen de remediere;
- centralizează, analizează și evaluează informaţiile din formularele de autoevaluare completate de către directorii sediilor secundare;
- defineşte, propune sau recomanda metode, proceduri, instrumente si procese dedicate asigurării mecanismelor de control intern;
- identifica si analizează riscuri si/sau controale utilizând metode specifice (eşantionare, rapoarte de excepţii, controale preventive);
- raportează deficientele identificate la nivelul activităților de risc cheie din cadrul băncii către nivelul de conducere competent care trebuie sa ia masuri pentru remedierea lor rapida;
- urmăreşte corectarea deficientelor constatate in misiunile/acţiunile anterioare efectuate.
- participa la monitorizarea portofoliilor de credite si la evaluarea/identificarea activelor problema si asigura monitorizarea portofoliilor de credite restructurate neperformante;
- efectueaza training ”induction” pentru angajatii companiei din regiunea alocata.

01.12.2006 - 31.08.2008

Departament: banci

Titlu Job: back-officer

Responsabilitati:

- verificarea si aprobarea dosarelor de credit retail (persoane fizice) din punct de vedere al respectarii normelor, modului de intocmire si completitudinii documentatiei;
- verificarea inregistrarii in sistem a garantiilor aferente tuturor creditelor acordate (retail si corporate);
- procesarea ordinelor de plata in valuta si supervizarea tuturor operatiunilor in lei si valuta (ordine de plata; instrumente de plata; casierie; schimburi valutare; depozite);
- participa la sedinta de compensare la BNR asigurand pregatirea instrumentelor de plata precum si toata documentatia necesara in acest scop in concordanta cu normele BNR;
- persoana acreditata CIP;
- este responsabil de respectarea normei de cunoastere a clientelei si normei privind prevenirea si combaterea spalarii banilor;
- este responsabil de inregistrarea, evidenta si administrarea popririlor primite pentru conturile clientilor sucursalei si agentiilor;
- supervizeaza tranzactiile efectuate in agentii in cazul in care acestea sunt supuse dublei verificari;
- operatiuni de contabilitate si administrative (evidenta tichete de masa, intocmire pontaj);
- semnatura 2;
- inlocuieste administratorul de credite;
- arhiveaza toata documentatia legata de operatiunile zilnice.

01.12.2001 - 31.12.2006

Departament: banci

Titlu Job: analist credite / ofiter marketing / ofiter operatiuni / agent compensare

01.07.1996 - 30.11.2001

Departament: banci

Titlu Job: ofiter de cont / agent compensare

01.07.1993 - 31.07.1996

Departament: banci

Titlu Job: ofiter de cont

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate: economic la Facultatea de Stiinte Economice din pitesti.
1999 - 1999 Colegiu / Studii postliceale: Banci la Institutul Bancar Roman din Bucuresti.

Premii

Certificari
May 2012 - May 2012: Proiect de pregatire realizat de ASCENDIS si finantat prin Fondul Social European “Tintind spre viitor
„Clientii ca parteneri” - adaptabilitate si flexibilitate la contextul si transformarile profunde de pe piata financiara” – Certificat CNFPA
May 2012 - May 2012: Proiect de pregatire realizat de ASCENDIS si finantat prin Fondul Social European
• „Clientii ca parteneri” - “Tintind spre viitor – adaptabilitate si flexibilitate la contextul si transformarile profunde de pe piata financiara” – Certificat CNFPA
Jan 1999 - Dec 1999: Institutul Bancar Roman
• Fundamentele Profesiunii Bancare
Jan 1995 - May 1995: ”Centrul de Calcul”
• Cursuri Analist-programator ajutor – 3 luni



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20