Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.08.1996

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:27.08.2020

obiectiv

 

- limba engleza nivel mediu si cunostinte de baza de operare calculator;

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Merchandising / Promoteri, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2021 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti (retentie)

Responsabilitati:

Promovează produsele şi serviciile Enel in toate apelurile eligibile;
�Contacteaza telefonic clienţii care işi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii incheiat cu Enel,prin promovarea proactivă şi reactivă la telefon a serviciilor oferite de companie.
�Oferă informaţii de inaltă calitate clienţilor care apelează serviciul de vanzări şi relaţii cu clienţii.
�Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere in vederea reţinerii clienţilor,
�Identifică motivul solicitării de reziliere si găseşte soluţii pentru a păstra clienţii in portofoliu
�Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile in scopul reţinerii clientilor
�Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste
�Se implică activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrand un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului;

01.04.2017 - 30.09.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

- atingerea targetelor de vanzari; - merchandising-ul salii de vanzare si a vitrinei; - oferirea de consultanta clientilor; - scanarea si incasarea contravalorii produselor; - intocmirea documentelor contabile in conformitate cu procedurile de sistem cat si prevederile legislative de profil- registru de casa, monetar , DPL, DPI, decont,etc.

01.08.2016 - 31.10.2016

Departament: marketing

Titlu Job: promoter

01.06.2015 - 31.03.2016

Departament: marketing

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

promovare produse

studii

 

Facultati:

2016 - 2019 Facultate: Marketing la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti. (nu detin diploma de licenta)
2012 - 2016 Liceu / Școală profesională: Productie media - tv si film la Colegiul Tehnic Media din Bucuresti. atestat : tehnician productie tv si film

Premii

Voluntariat
Nov 2014 - Jun 2015: Strategia Nationala De Actiune Comunitara



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close