Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.04.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.07.2012

obiectiv

 

capabila sa invat repede , urmaresc sa imi demonstrez potentialul, imi doresc dezvoltarea abilitatilor in mod constant

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Beneficii: telefon,training

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Altele, Medicina umana, Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate, Banci, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Turda, Campia Turzii

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- pregătire documentație necesara pentru licitații (intocmire documente, transmiterea invitatiilor de participare la licitatie, solicitarea si centralizarea ofertelor)
- intocmire diferite rapoarte solicitate de catre managerul de departament
- redactare documente, prezentari, rapoarte, centralizari
- intocmire documente necesare pentru contracte de munca, medicina muncii, rezilieri, CIC
- intocmire, verificare si arhivare documente interne
- inregistrare,verificare facturi, alocare pe centre de cost ( SAP ), intocmire deconturi
- planificare si implementare anumite proiecte interne
- asigurarea agendei de călătorie pentru managerul de departament
- asigurarea formalităților protocolare la întâlniri,conferințe și alte evenimente organizate în cadrul firmei

01.03.2013 - 31.08.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- elaborarea de rapoarte zilnice necesare desfășurării activității departamentului de logistica
- redactarea documentelor,prezentarilor,rapoartelor
- primirea,înregistrarea documentelor contabile și distribuirea lor conform procedurilor interne
- întocmirea,verificarea și arhivarea documentelor interne
- preluarea,înregistrarea și distribuirea corespondentei tuturor departamentelor din cadrul firmei
- redactarea corespondentei necesare departamentului de logistica
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
- transmiterea documentelor prin fax, email
- monitorizarea transporturilor de marfa provenite de la furnizorii externi,înregistrarea și raportarea situației la vama
- corespondenta cu firmele de transport in probleme legate de încărcarea și livrarea mărfii
- centralizarea comenzilor și aprovizionarea departamentelor cu rechizite,papetărie
- asigurarea agendei de călătorie,achiziția biletelor de avion,rezervări hotel
- asigurarea formalităților protocolare la întâlniri,conferințe și alte evenimente organizate în cadrul firmei

01.07.2012 - 31.03.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- verificarea zilnica a situației stocurilor din filiale
- verificarea zilnica a vânzărilor pt diferite articole
- elaborarea zilnica de rapoarte privind situația vânzărilor zilnice
- verificarea zilnica a situației produselor aflate în tabelul de termene și găsirea de soluții pentru evitarea de suprastocuri și expirarea mărfii
- conceperea și redactarea diferitelor documente,prezentari, rapoarte
- primirea, înregistrarea documentelor contabile și distribuirea lor conform procedurilor interne
- întocmirea, verificarea și arhivarea documentelor interne și externe
- preluarea,înregistrarea și distribuirea corespondentei tuturor departamentelor din cadrul firmei
- redactarea corespondentei necesare departamentului de vânzări
- asigurarea transmiterii documentelor prin fax, e-mail
- centralizarea și aprovizionarea tuturor departamentelor cu rechizite,papetărie și alte materiale necesare pentru birou
- asigurarea formalităților protocolare la întâlniri,conferințe și alte evenimente organizate în cadrul sediului firmei
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
- asigurarea agendei de călătorie: achiziționarea de bilete de avion,rezervări la hotel,etc
- păstrarea confidențialității informațiilor și documentelor legate de firma

01.12.2007 - 31.07.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: disponent produse proaspete

Responsabilitati:

- verificarea zilnica a situației stocurilor din depozit și rulajului de marfa pentru departamentul de produse proaspete
- verificarea zilnica a vânzărilor pe diferite produse
- verificarea zilnica a situației produselor aflate în tabelul de termene și găsirea de soluții pentru evitarea de suprastocuri și expirarea mărfii
- emiterea zilnica a comenzilor către furnizori
- realizarea de stocuri in depozit evitând blocarea depozitului sau expirarea mărfii
- conceperea și redactarea de rapoarte privind situația stocurilor, rulajului de marfa
- menținerea relației cu furnizorii interni și externi,colaborarea cu aceștia în vederea soluționării diferitelor situații apărute la livrarea mărfii (marfa lipsa sau deteriorata)
- respectarea termenelor limita pentru îndeplinirea sarcinilor și transmiterea la timp a comenzilor către furnizori

01.02.2004 - 31.12.2007

Departament: medicina umana

Titlu Job: tehnician laborator

Responsabilitati:

- programarea pacientilor, preluarea apelurilor telefonice si alte activitati specifice receptiei
- recoltarea, verificarea si pregatirea produselor biologice pt analiza ( centrifugare,
omogenizare,separare, dilutie, insamantare, etc )
- efectuarea tehnicilor de laborator specifice ( biochimie, hematologie, serologie, coagulometrie,
microbiologie )
- supravegherea analizoarelor in timpul efectuarii analizelor, verificarea rezultatelor
- redactarea buletinelor de analiza, inregistrarea rezultatelor
- evidenta consumabilelor medicale si non-medicale, efectuarea comenzilor
- tehnoredactarea documentelor interne
- realizarea rapoartelor statistice lunare catre CAS Cluj
- centralizarea si arhivarea documentelor
- asigurarea unei bune functionari a sistemelor in birou (calculator,xerox,scanner,fax)

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate: Finanțe banci la Facultatea Finanțe Banci din Cluj - Napoca.
2000 - 2003 Facultate: Colegiul Universitar de Tehnica de laborator la Facultatea de Medicina si Farmacie din Cluj Napoca.
1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: Liceul teoretic sectia Informatica la Colegiul National Mihai Viteazul din Turda.

Premii

Certificari
Jul 2015 - Mar 2016: Curs de limba germana
Nivel incepator

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close