Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.08.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.11.2007

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2017 - prezent

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Intocmirea, primirea si verificarea chitantelor si facturilor primite si emise catre clienti, transmiterea catre Serviciul Financiar a instrumentelor de plata inainte de scadenta, mentinerea si dezvoltarea relatiilor profesoniale cu clientii.

01.04.2017 - 30.09.2017

Departament: banci

Titlu Job: administrator operatiuni curente

Responsabilitati:

- asigura promovarea si vanzarea produselor si serviciilor catre client;
- efectuare operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clietii persoane fizice sau juridice;
- primirea si verificarea documentelor aferente operatiunilor ordonate de clientii bancii;
- gestionarea numerarului.

01.05.2014 - 30.04.2017

Departament: saloane / clinici frumusete

Titlu Job: hair stylist

Responsabilitati:

- Indreptarea, taierea, colorarea, styling-ul parului, prin diverse metode chimice sau tehnice;
- Intampinarea clientilor cu amabilitate, investigarea nevoilor, stabilirea comuna a rezultatului final;
- Oferirea si indrumarea de sfaturi pentru ingrijirea parului la domiciliu;
- Cunoasterea in permanenta de noi trenduri si a produselor din salon;
- Asigurarea multumirii clientului la iesirea din salon.

01.10.2013 - 31.12.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

- Atragerea din magazin, la standul de Orange a potentialilor clienti (persoane fizice si juridice) in vederea incheierii de contracte Orange;
- Cunoasterea tuturor ofertelor curente;
- Prezentarea profesionista a ofertei si inchiderea vanzarii;
- Abordarea directa si telefonica a clientilor, trimite mesajele de informare, creaza liste cu recomandari de clienti;
- Atingerea targetului propriu de vanzari;
- Respectarea procedurilor privind activarea contractelor, fidelizarea clientilor, gestionarea activitatilor de ordin administrativ;
- Cunoasterea procedurilor interne de lucru si aplicarea lor intocmai;
- Participa activ la realizarea obiectivelor calitative si cantitative proprii, cat si ale echipei din care face parte.

01.08.2012 - 31.10.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

- Promovarea si vanzarea produselor din portofoliul Cosmote si Romtelecom;
- Implementarea si respectarea politicii de vanzari a companiei;
- Identificarea corecta a nevoii clientului si oferirea solutiei optime;
- Testarea produselor si demonstratii privind functionarea acestora;
- Mentinerea si consolidarea relatiilor cu clientii existenti;
- Urmarirea evolutiei clientilor si raportarea catre superior a situatiilor deosebite intampinate;
- Preintampinarea nemultumirilor si a reactiilor negative ale clientilor , printr-o buna cunoastere a acestora;
- Mentinerea unei stranse legaturi cu colegii si superiorii directi in vederea atingerii obiectivelor de vanzari si activari;
- Raspundere financiara pentru preturile si tarifele inaintate clientilor;
- Intocmirea contractelor, a rezilierilor sau modificarilor contractuale pentru clientii companiei;
- Realizarea zilnica a statusului privind: clientii gestionati, activitatile desfasurate in ziua in curs, precum si activitatile pentru a doua zi;
- Emitere facturi fiscale, chitante si avize de expeditie;
- Primirea, verificarea si inregistrarea marfurilor primite in magazin;
- Evidenta stocurilor; evidenta soldului de casa;
- Pregatirea documentelor financiar-contabile (la sfarsitul fiecarei zile), pentru departamentul corespunzator;
- Respectarea regulamentului de ordine interioara;

01.08.2011 - 31.08.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

- Intocmirea de oferte conform cerintelor clientului si asigurarea desfasurarii procesului de vanzare catre clientii firmei;
- Identificarea de noi clienti;
- Mentinerea unei relatii constante cu clientii;
- Vanzarea si livrarea intregii game de produse a societatii;
- Incasarea in timpul stabilit a tuturor facturilor de vanzare catre clienti;
- Respectarea politicilor comerciale ale societatii, respectiv a conditiilor comerciale de lucru cu fiecare client in parte;
- Realizarea unor rapoarte de activitate periodice;
- Informarea clientilor despre caracteristicile si calitatile produselor comercializate de firma si despre modul optim de expunere / ofertare catre clientul final;
- Realizarea targetului stabilit;
- Emiterea facturilor fiscale si chitantelor;
- Gestionarea marfurilor aflate in stoc, generarea NIR-urilor.

01.11.2010 - 30.04.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretariat (full time)

Responsabilitati:

- Asigurarea transmiterii informatiilor primite din afara firmei, precum si a celor catre exteriorul firmei persoanelor carora li se adreseaza;
- Tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice;
- Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoara;
- Asigura o buna comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile;
- Manifesta atentie fata de toate persoanele straine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea;
- Are o atitudine politicoasa atat fata de colegi, cat si fata de persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei;
- Raspunde de corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza / transmite informatii;
- Raspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat si prin activitatea desfasurata;
- Urmareste in permanenta daca mesajele / corespondenta au fost receptionate / transmise si au ajuns la destinatie.

01.11.2007 - 30.11.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

- Primirea, verificarea si inregistrarea facturilor de furnizori;
- Evidenta stocurilor si generarea rapoartelor de gestiune;
- Efectuarea deconturilor de cheltuieli si evidenta soldului de casa;
- Intocmirea, la cerere, a diferitelor rapoarte pentru Agentia Nationala pentru Protectia Mediului si pentru Ministerul Mediului;
- Monitorizarea disponibilitatilor banesti;
- Intocmirea borderourilor de incasare (CEC-uri, Bilete la Ordin), depunerea si arhivarea documentelor justificative pentru acestea;
- Mentinerea legaturii cu bancile unde agentia avea conturi deschise (efectuare plati, retragere/depunere numerar);
- Gestionarea parcului auto (intocmirea foilor de parcurs si ordinelor de deplasare).

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: MARKETING la UNIVERSITATEA SPIRU HARET din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close