Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.02.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.07.2005

obiectiv

 

Imi doresc sa dezvolt profesia de asistent manager sau cea de responsabil relatii clienti in cadrul unei companii, dezvoltata sau in curs de dezvoltare.

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonuri de masa, telefon mobil, masina (daca e cazul)

Tip job: Part time, Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Banci

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2017 - 31.05.2018

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- urmarirea si planificarea agendei directorului general
- activitati specifice de secretariat: preluarea si directionarea apelurilor telefonice catre departamentele firmei, gestionarea corespondentei, scanarea si indosarierea documentelor
- Intocmirea diverselor documente, informari si comunicari
- Servicii de protocol,
- servicii de turism: rezervari bilete avion si cazari cu ocazia diferitelor deplasari in strainatate

01.02.2011 - 30.04.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: asistent manager/agent turism

Responsabilitati:

- conceperea si comercializarea pachetelor de servicii turistice
- intocmirea documentelor aferente vanzarii serviciilor turistice (voucher, BOT, facturi, chitante, contracte, asigurari calatorie)
- mentinerea legaturii cu furnizorii de produse turistice.

01.02.2007 - 28.02.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii straini;
- Activitati specifice de secretariat: preluarea, inregistrarea si directionarea corespondentei,redactarea de documente, informari si comunicari generale;
- Servicii de protocol, primirea delegatiilor si a partenerilor straini, servicii de turism: rezervari bilete avion si cazari in scop profesional, elaborare oferte circuite externe (croaziere, excursii optionale), mentinerea legaturilor cu agentiile de turism pentru optimizarea acestor servicii.



01.06.2006 - 28.02.2007

Departament: traduceri

Titlu Job: traducator

Responsabilitati:

traducerea diverselor documente in/din limbile engleza-franceza, legalizarea acestora la notar, apostilarea unor documente cu regim special.Traducere de documente oficiale, precum: diverse certificate, sentinte, diplome, adeverinte, tehnoredactari acte si lucrari diploma.
Bora Ioana -traducator autorizat

30.08.2005 - 28.02.2006

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: meditator limba engleza

Responsabilitati:

Supravegherea si ajutarea copiilor in invatarea limbii Engleze, efectuarea lectiilor din cadrul programei de invatamant, intocmirea de materiale didactice pentru ajutarea acestora în învatarea si intelegerea limbii engleze, activitati de stimulare a creativitatii si exprimare orala, teste de evaluare finala a eficientei in limba nou insusita.


01.06.2004 - 30.09.2004

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service

Responsabilitati:

preluarea coletelor si intocmirea documentatiei necesare livrarii acestora la destinatie, intocmirea de facturi si a registrului de casa, mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii, preluarea, inregistrarea si directionarea corespondentei,
Inregistrarea, scanarea, indosarierea, arhivarea diverselor contracte si documente ale companiei,redactarea de documente, informari si comunicari generale.

01.06.2003 - 30.09.2003

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator calculator- facturare

Responsabilitati:

facturarea si intocmirea documentelor de transport pentru livrarea marfurilor catre clientii firmei.Gestionarea documentelor privind clientii,mentinerea relatiilor cu acestia.Servicii de secretariat, indosarierea documentelor, preluarea corespondentei.

studii

 

Facultati:

2001 - 2005 Facultate: LITERE profil: Limba si literatura Engleza/Limba si literatura franceza la Universitatea "Babes-Bolyai" din Cluj-Napoca.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: profil uman la Colegiul national "Dragos-Voda" din Campulung-Moldovenesc.

Premii

Hobby-uri
drumetiile montane, zumba pilates yoga, sporturi de iarna patinaj ski

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close