Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.02.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.10.2011

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Tichete de masa Asigurare medicala clinica particulara

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Altele, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov, Otopeni

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2009 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: analist cumparari/consultant furnizori

Responsabilitati:

Activitatea mea zilnica se desfasoara in cadrul departamentului de achizitii si ofer servicii si suport pentru achizitiile de tip marketing pentru fabrica Wella, cu sediul in Italia. Trimit comenzile catre furnizori, ma asigur de livrarea bunurilor la timp si de plata facturilor conform contractului.

Realizari:

Am realizat o legatura stransa intre companie si furnizori, adoptand constant o atitudine profesionala si corecta. Am contribuit la cresterea rezultatelor echipei prin realizarea unui program de educare a furnizorilor nostri si am tradus portalul firmei in limba italiana, pentru a fi mai accesibil lor.

18.08.2008 - 01.03.2009

Departament: it software

Titlu Job: analist servicii clienti

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele constau in oferirea de suport in limba italiana si engleza agentiilor de turism care folosesc Worldspan Reservation System. Preluam apeluri telefonice si raspundeam promt la e-mail-urile primite de la clienti. Era necesara oferirea de feed-back si solutii pentru problemele lor specifice.

16.05.2008 - 18.08.2008

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent turism

Responsabilitati:

Cumparare bilete avion, rezervari hoteluri, inchirieri masini

10.10.2005 - 01.07.2006

Departament: marketing

Titlu Job: operator call-center

Responsabilitati:

Efectuarea de sondaje de opinie la telefon, in limba italiana

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Comunicare manageriala si resurse umane la Scoala Natioanla de Studii Politici si administrative din Bucuresti.
2005 - 2008 Facultate / Colegiu: la din Bucuresti.

Activitati extracurriculare

abilitati in comunicare
capacitate de a invata rapid
apta pentru lucrul in echipa
spirit competitiv
fire dinamica
responsabila
punctuala

Premii

- Atestat Operare PC 2005
-"Communication Skills" Training 2008
-"Worldspan GDS system" Travelport Global Training and Implementation 2008
-"Customer Service Excellence" Training 2009

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

italiană(avansat,avansat,avansat)

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close