Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 27.02.1991

Permis conducere:  Cat.

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Obiectivul meu profesional este de a excela in domeniul in care profesez. Doresc sa valorific pasiunea pentru domeniul in care sunt implicat, contribuind la dezvoltarea acesteia prin aducerea unui aport propriu la cresterea cifrei de afaceri,mizand pe potentialul uman Sunt o persoana sociabila,calma,responsabila. Sunt un bun ascultator. Sunt atent la detalii,imi place lucru in echipa. Imi plac calatoriile,imi place sportul.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Relatii publice, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Internet / e-Commerce, Achizitii, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: agent servici client/specialist logistica online

Responsabilitati:

-asigurarea bunei functionari a tuturor proceselor/fluxurilor implicate in activitatile de vanzare online ale companiei. -monitorizarea zilnica a fluxurilor de comanda catre magazine, cat si a proceselor logistice aferente din depozit conform procedurilor. -procesarea si solutionarea retururilor conform procedurilor stabilite. -monitorizeaza statusul comenzilor date in lucru in depozit si realizeaza un raport zilnic cu situatia tuturor comenzilor online; -corecteaza manual in sistem datele de livrare completate gresit de catre clienti in comenzile online; -se asigura ca stocul de ambalaje pentru comenzile de online este suficient si realizeaza comenzi de aprovizionare,pentru fiecare tip de ambalaj. -comunica telefonic si/sau pe mail, in functie de circumstante, cu reprezentantii magazinelor online, furnizorii de material logistice,parteneri, etc. -comunica intern cu departamentele implicate in fluxurile operationale pentru comenzile online( magazinele,departamentul comercial,logistica,financiar,juridic,marketing,etc) -comunica intern/ exterm, telefonic, prin email, ori de cate ori este nevoie, cu scopul realizarii obiectivelor activitatii. - promoveaza respectul reciproc, colaborarea si transparenta in raporturile din cadr departamentului online, precum si in relatiile cu persoanele din exterior; -asigura dezvoltarea si imbogatirea permanenta a competentelor proprii de comunicare; - promoveaza imaginea firmei prin transparenta, confidentialitate si transmiterea de informatii reale; -raspunde de corectitudinea si veridicitatea informatiilor transmise catre superiorii ierarhici si catre personalul firmei; - responsabil de monitorizarea tuturor comenzilor online, plasate de catre clienti sau trimise catre magazine. -responsabil de respectarea fluxurilor aferente comenzilor online si de raportarea tuturor problemelor sau erorilor aparute. -responsabil de intarzierile comenzilor catre clienti ca urmare a neindeplinirii sarcinilor de serviciu conform procedurilor agreate. - responsabil de corectitudinea realizarii rapoarte intocmite. -responsabil de monitorizarea stocului de ambalaje si reaprovizionarea conform procedurilor. -respecta procedurile interne legate de utilizarea materialelor, instrumentelor si a aparaturii din dotare. - raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defecfiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea. -respecta procedurile de lucru generale si specifice firmei ( program de lucru, punctualitate in predarea lucrarilor, etc ). -respecta termenele legale si cele impuse de procedurile firmei privitoare la documentele, raportarile, etc ce tin de specificul activitatii sale; - respecta regulamentul de organizare si functionare al companiei.

01.11.2018 - 30.09.2019

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: manager fast food

Responsabilitati:

-gestionarea si supravegherea tuturor activitatilor din restaurant;
-ne asiguram ca toti clientii sunt serviti corespunzator si intr-un mod politicos;
-ne asiguram ca toti clientii sunt multumiti de mancare si de serviciile din restaurant;
-intampinarea clientillor si asigurarea ca se vor bucura de o experienta placuta in restaurant;
-implementarea strategiilor pentru a creste productivitatea si vanzarile din restaurant;

01.06.2018 - 30.09.2018

Departament: altele

Titlu Job: salvamar

Responsabilitati:

-supravegherea inotatorilor;prevenirea inecurilor sau a altor incidente in zona piscinei.
-vegheaza la securitatea vizitatorilor si va da primul ajutor in caz de nevoie;
- asigura permanenta pe timpul programului de lucru si raspunde pentru acest lucru;
-aplica tehnici de salvare de la inec,scoate victima din mediul periculos;
-participa si supravegheaza la activitatea de amenajare, cu materiale de avertizare si informare, si altele;
- respecta programul de lucru de luni pana duminica de la 10:00 la 21:00 in conditii optime de munca,odihnit,sanatos, fara a fi sub influenta bauturilor alcoolice,a medicamentelor sau a drogurilor;
- nu paraseste locul de munca fara aprobarea sefului;
-in timpul programului de munca este interzis a executa alte lucrari care sunt in afara atributilor de serviciu;
- zilnic pregateste luciul de apa pentru inot.

01.05.2017 - 31.05.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

• Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor; • Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor in scopul indeplinirii targeturilor stabilite, ducand astfel la cresterea veniturilor companiei; • Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, PUK, etc.), pentru rezolvarea solicitarii clientului; • Inregistreaza solicitarile si reclamatii clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice; • Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational; • Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti si reinnoiri de contracte • Verifica gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala; • Solicita ajutorul sefului de tura/supervisorului/ managerului ori de cate ori rezolvarea cerintelor clientilor depaseste competentele proprii; • Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici superiori; • Aplica strategia firmei în general si a Diviziei din care face parte în special, respectand intocmai procedurile si instructiunile de lucru; • Dovedeste interes pentru atingerea indicatorilor de performanta, atat la nivel individual, cat si la nivelul echipei; • Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta; • Înştiinţează superiorul direct despre orice disfuncţionalitate de natură să afecteze activitatea proprie sau interesele legitime ale clienţilor si ale companiei; • Contribuie la dezvoltarea procedurilor si instructiunilor de lucru prin propunerile pe care le face; • Indeplineste temporar orice alte sarcini care se incadreaza in specificul activitatii structurii din care face parte, la cererea superiorului direct;

studii

 

Facultati:

2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: mecanica-auto ( toate gradele ) la grup scolar Agricol Tartasesti din comuna Tartasesti. educafie teoretica si practica in mecanica.
desen tehnic

Premii

Calificari
Jul 2009: mecanic



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close