Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.12.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.11.2004

obiectiv

 

Voicu Maria Roxana, data de nastere 01.12.1982, casatorita.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Protectia muncii, Controlul calitatii, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Ramnicu-Valcea

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - 31.03.2020

Departament: achizitii

Titlu Job: agent de achizitii

01.04.2006 - 31.01.2019

Departament: achizitii

Titlu Job: economist/ referent in comert si marketing

Responsabilitati:

- Demararea si derularea procesului de achizitii de produse si servicii din cadrul societatii;
- Prospectarea pietei pentru a identifica noi furnizori, in functie de specificul bunurilor/serviciilor necesare pentru a fi achizitionate;
- Identificarea si contactarea unui numar cat mai mare de posibili furnizori;
- Identificarea celui mai mic pret de achizitie de pe piata pentru bunurile de larg consum achizitionate , utilizand sisteme de comparatii de preturi si portaluri de cumparaturi;
- Stabilirea calendarului pentru derularea si aplicarea procedurilor de achizitii, tinand cont de necesitatea de a obtine produsul respectiv in timp optim;
- Intocmirea si transmiterea cereriilor de oferta/invitatiilor de participare, personalizate, catre furnizori/prestatori pe e-mail sau fax;
- Urmarirea obtinerii unui raspuns privind procesul de achizitie (oferta, negatie, solicitare clarificarii, etc) de la potentialii ofertantii, carora le-a fost transmisa cererea de oferta/invitatia de participare, in termenul limita de ofertare;
- Trimiterea ofertelor primite catre sectia beneficiara, solicitandu-se clarificarii si/sau documente suplimentare de la furnizor;
- Negocierea ofertelor aprobate din punct de vedere financiar;
- Verificarea dosarului fiecarei achizitii desfasurate, astfel incat toate documentele sa fie corect intocmite si sa poarte acelasi numar de comanda/contract;
- Intocmirea referatului de analiza - oferte prin care se propune oferta castigatoare;
- Intocmirea si transmiterea spre aprobare a comezii/contractului catre firma castigatoare.
- Verificarea clauzelor contractuale si propunerea de contracte noi sau acte aditionale, in situatia in care, derularea procesului iese din cadrul agreat initial;
- Gestionarea tuturor documentelor financiare (nota de receptie, avize de insotire a marfii, chitante, deconturi, AVB, documente de conformitate, certificate de garantie, facturi proforme, facturi de avans, OP-uri, bilet la ordin etc);
- Verificarea efectuarii platilor de catre Departamentul Financiar;
- Transmiterea catre Departamentul de Directie Economica, in baza preliminatului de plati in avans intocmit, a facturilor proforme si a comenzilor/ contractelor aferente;
- Inregistrarea tuturor comenzilor in soft-ul Oracle;
- Inregistrarea si arhivarea tuturor documentelor aferente procesului de achizitii (referat de analiza, comanda/contract, facturi, oferte, invitatii de participare etc).


studii

 

Facultati:

2001 - 2005 Facultate: Management si Marketing în Afaceri Economice la Universitatea “Constantin Brâncoveanu ”Piteşti din Ramnicu Valcea.

Premii

Certificari
Mar 2013: Expert achizitii publice

Mar 2013 - Mar 2013: Expert achizitii publice

Mar 2009 - Apr 2009: Cadru tehnic cu atributii in domeniul prevenirii si stingerii incediilor



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close