Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.02.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.03.2008

obiectiv

 

Provocarile profesionale ma motiveaza! Omul sfinteste locul cand pune suflet in ceea ce face!

Salariu: nespecificat

Beneficii: Beneficiul cel mai important este rezultatul muncii bine facute. Angajatorul va aprecia rezultatele finale ale proiectului si in functie de context va acorda si alte beneficii. E inutil sa se discute despre beneficii in faza initiala fara a avea o imagine completa si nu consider ca beneficiu un instrument ce imi imbunatateste calitatea muncii.

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Management

Oras de lucru: Ploiesti, Valenii de Munte, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - 31.03.2019

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: administrator pensiune

Responsabilitati:

-coordonarea intregii activitati a pensiunii;
-monitorizarea cheltuielilor si respectarea bugetului alocat;
-supravegherea activitatii de aprovizionare cu produse alimentare si nealimentare;
-managementul resurselor umane existente;
-coordonarea organizarii evenimentelor speciale si festive;

01.04.2016 - 30.06.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti lb spaniola

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice si inregistrarea informatiilor in baza de date utilizand programe specifice;
Inregistreaza solicitarile si reclamatiile clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
Solutionarea solicitarilor transmise de catre client;
Furnizarea informatiilor generale si personalizate pentru rezolvarea solicitarii clientului;
Aplicarea strategiei firmei respectand procedurile.

01.06.2015 - 31.12.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager hotel

Responsabilitati:

Dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului prin planificarea si coordonarea activitatilor de marketing si publicitate;
Dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism;
Coordonarea activitatii hoteliere, gestiunea, aprovizionarea, controlul receptiei si etajului;

01.02.2015 - 01.05.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: manager call centre

Responsabilitati:

Coordonarea si planificarea activitatii, participarea active la dezvoltarea activitatii;
Intocmirea statisticilor si Analiza rezultatelor pe departamente si proiecte; Supervizarea echipei: monitorizare cifre, suport agenti, resurse umane, coordonare modul training;
Optimizarea procedurilor de lucru;
Recrutare de personal, activitati de team building, training operational, motivational si de produs, intocmirea materialelor de training si procedure;
Relatia cu clientii, suport constant atat clientilor interni cat si externi;
Intocmirea ofertelor si supervizarea materialelor publicitare;
Achizitia de noi clienti business prin promovarea serviciilor de call center la nivel european;
Imbunatatirea timpilor de lucru pe operator / calitate si eficacitate;
Recomandare la cerere.

01.01.2012 - 01.04.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: director agentie de turism

Responsabilitati:

Intocmirea ofertelor companiei (pachete turistice de tip sejur si circuit; pachete turistice la cerere);
Stabilirea si mentinerea relatiilor atat cu colaboratorii cat si cu clientii;
Consilierea clientilor in alegerea serviciilor turistice externe
Coordonarea personalui agentiei in vederea atingerii obiectivelor stabilite
Dezvoltarea de strategii de vanzari si cresterea continua a portofoliului de clienti
Urmarirea maximizarii tuturor oportunitatilor de vanzare
Atingerea obiectivelor de target precum si mentinerea echipei la un randament maxim.abileste contacte cu diferite companii partenere/furnizoare;
Dezvoltarea afacerii, reprezentarea agentiei in relatiile cu tertii;
Cresterea portofoliului de clienti al agentiei;
Cresterea vanzarilor prin creerea unor pachete turistice de nisa si atragerea clientilor in functie de profilul acestora;
La cerere

01.03.2006 - 01.01.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: manager call centre/back office

Responsabilitati:

Garantia principala al calitatii serviciului de informatii clienti (contact center-ul comapaniei);
Coordonarea si planificarea activitatii unei echipe atat pe partea de call centre (inbound/outbound) cat si pe back office, respectarea deadline-urilor;
Intocmirea statisticilor rezultate in urma activitatilor de call centre si back office;
Supervizarea echipei din toate punctele de vedere: monitorizare cifre, suport agenti, administrativ, resurse umane, modul training;
Propunerea si participarea la implementarea de noi proceduri de lucru sau a unor noi sisteme de evaluare a performantelor agentilor/supervizorilor/team-leaderilor;
Recrutare de personal, activitati de team building, training operational,motivational si de produs, intocmirea materialelor de training si proceduri, implementarea conceptelor de marketing si vanzari;
Implementarea, derularea si dezvoltarea proiectelor, analiza individuala a activitatii fiecarui agent;
Relatia cu clientii si furnizorii, suport constant atat clientilor interni cat si externi;
Intocmirea ofertelor si materialelor publicitare;
Asigurarea comunicarii cu alte departamente din companie a caror activitate este servisata de call center sau cu care call centerul se afla in relatie de colaborare;
Am pus bazele companiei si am participat activat la dezvoltarea acesteia;
Am contribuit la evolutia profesionala a personalului (agenti, si middle managementul format de mine : supervisor, teamleader, trainer intern);
Cresterea vanzarilor si realizarea inainte de termen a deadline-urilor;
Achizitia de noi clienti business prin vanzarea de servicii de call center la nivel european;
Imbunatatirea timpilor de lucru pe operator / calitate si eficacitate;
Recomandare la cerere
telefon de serviciu, leptop, automobil de serviciu, comision din vanzari, alte bonusuri

01.01.2004 - 01.03.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: coordonator call centre - inbound projects

Responsabilitati:

Organizarea departamentul Inbound prin stabilirea programului de lucru pe fiecare operator
Efecturea de training pentru noii operatori si de updating pentru cei deja existenti
Supravegherea functionarii call centre-ului atat pe componenta umana cat si tehnica si solutionarea eventualelor probleme aparute
Intocmirea statisticilor pe baza datelor preluate de catre operator
Intocmirea raportului zilnic de activitate

Realizari:

Cresterea standardului de munca
Progres profesional
Cresterea implicita a numarului de clienti interesati in servicii de call centre

01.01.2003 - 01.01.2004

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: operator call centre

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor si informarea acestora despre produsul turistic
Introducerea intr-o baza de date a detaliilor conversatiei si clientului care a apelat serviciul respectiv
Participarea la rezolvarea plangerilor sau cererilor speciale

Realizari:

Mi-am perfectionat tehnicile de comunicare cu clientii pe baza metodei AIDA
Mi-am imbunatatit timpii de comunicare printr-o mai buna sintetizare a informatiei
Am reusit sa fiu mai operativa in luarea deciziilor

01.01.2003 - 01.03.2006

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: ghid local

Responsabilitati:

preluarea grupului de la aeroport/port
insotirea pana la hotel, check-in
asistenta turistica pe toata durata sederii
informatii turistice despre locurile vizitate
solutionarea in timp util a eventualelor probleme aparute
raportari catre tour operator la incheierea sejurului

Realizari:

calificative bune primite de la client;
nicio plangere

02.01.2002 - 01.01.2003

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent turistic

Responsabilitati:

Incheiere de cotracte cu clientii
Rezervarea serviciile contractate
Corespondenta cu clientii
Corespondenta cu provider-ii

Realizari:

Mi-am perfectionat cunostintele in domeniu, am exersat limbile straine pe care le cunosc, am invatat sa lucrez in echipa

studii

 

Facultati:

2015 - 2016 Scoala Profesionala: Contabilitate la AJOFM Brasov din Brasov.
2007 - 2007 Scoala Profesionala: la din Brasov.
2006 - 2006 Scoala Profesionala: la din Brasov.
2005 - 2005 Scoala Profesionala: la din Barcelona.
1995 - 2000 Facultate / Colegiu: la din Cluj Napoca.
1990 - 1994 Liceu: la din Baia Mare.

Premii

Certificari
Jan 2018 - Feb 2018: Cursul de Stilist Protezist de Unghii cu gel
Stilist Protezist de Unghii cu gel
Jan 2017 - Feb 2017: CURSUL MAKE-UP PRO BEAUTY
Machior profesional

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

spaniolă(avansat,avansat,avansat)

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close