Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.10.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.05.2002

obiectiv

 

-obţinerea unui post in cadrul firmei , in conformitate cu aptitudinile şi experienţa dobandite, in departamente precum: achizitii, financiar si analiza vanzari -posibilitatea de a-mi demonstra cunoştinţele

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2017 - 31.01.2018

Departament: achizitii

Titlu Job: achizitor

Responsabilitati:

Organizeaza activitatea de prospectare a pietei pentru materialele ce urmeaza a fi achizitionate, participand la selectia furnizorilor pe baza criteriilor stabilite;
Mentine relatiile cu furnizorii si participa la evaluarea periodica a acestora;
Transmite cereri de oferta, analizeaza ofertele primite si negociaza pentru a obtine cel mai bun pret;
Contribuie la reconcilierea documentelor;
Urmareste stocurile materialelor din bransele alocate si se asigura de disponibilitatea acestora, fara a crea stocuri nejustificate.

01.01.2016 - 31.10.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: intercompany coordinator

Responsabilitati:

Achizitii de produs finit din 8 tari pe baza unui demand forecast, mentinea colaborarii cu fiecare din aceste tari.
- construirea si intretinerea unei bune relatii comerciale cu furnizorii ICO de produse finite din import
-planificarea si achizitionarea de produse finite in cantitatea corecta, conform cu specificatia si standardele stabilite, la timpul solicitat, cu costuri minime pentru asigurarea necesarului de vanzare, plasarea si urmarirea comenzilor
- notificarea importurilor catre DSVSA
-gestionarea relatiei comercialr pentru daily business cu furnizorul pentru servicii telefonie- vodafone
-analizeaza si transmite catre furnizori a comenzilor in bazs planului de vanzari
-implicarea in diverse proiecte noi, pentru obtinerea produselor la momentul solicitat

01.01.2013 - 31.01.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

-Asistarea echipei de management in evaluarea si dezvoltarea de bugete si previziuni;
-Colectarea si analiza de date, intocmirea rapoartelor necesare pentru desfasurarea si optimizarea activitatii comerciale a companiei;
-Intocmirea rapoartelor periodice stabilite de conducere, precum si cele punctuale necesare conducerii si echipei de vanzari, centralizarea datelor pentru activitatea de bugetare( istoric/tendinte piata/directii dezvoltare, rectificari bugetare, impartirea volumelor per reprezentant vanzari/regiuni/clienti);
-Monitorizarea indicatorilor de performanta in domeniul vanzarilor;
-Administrarea si dezvoltarea instrumentelor de analiza vanzari;
-Intocmirea forecastului anual/lunar/saptamanal(in baza informatiilor primite de la echipa de vanzari;
-Asistarea Key Account Managerului si a Directorului de Vanzari pentru fluidizarea comunicarii cu clientii cheie ai companiei(listing overwiew, feature overview, monitorizare preturi, prezentari);
-Preluarea si prelucrarea de date referitoare la stocuri, intrari de marfa si vanzari;
-Realizarea si sustinerea de prezentari .

01.03.2012 - 01.01.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

-Preluarea incasarilor de la agentii de vanzari si de la depozitul central si pregatirea pentru depunere banca;
-Intocmire delegatii, solduri precum si actualizare solduri clienti in sistem;
-Monitorizarea indicatorilor de performanta in domeniul vanzarilor;
-Administrarea si dezvoltarea instrumentelor de analiza vanzari;
-Registrul de casa : incasari si plati;
-Colectarea si analiza de date, intocmirea rapoartelor necesare pentru desfasurarea si optimizarea activitatii comerciale a companiei;
-Indosariere si arhivare documente;

01.01.2011 - 01.02.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: analist vanzari-cumparari

Responsabilitati:

-Intocmirea rapoartelor periodice stabilite de conducere, precum si cele punctuale necesare conducerii si echipei de vanzari, centralizarea datelor pentru activitatea de bugetare;
-Actualizare solduri clienti in sistem;
-Diverse situatii necesare desfasurarii activitatii agentilor de vanzari;
-Diverse rapoarte in Excel cat si PowerPoint;
-Contabilitate primara (inregistrare chitante si facturi).

01.01.2010 - 01.01.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

-facturare
-receptie marfa
-intocmirea de diverse rapoarte pentru manageri

22.05.2009 - 01.03.2010

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: supervizor zonal

Responsabilitati:

alcatuirea echipei de promoteri, obtinerea autorizatiilor necesare desfasurarii pomotiei, supravegherea promoterilor

10.12.2004 - 10.01.2005

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: promoter

13.05.2002 - 26.10.2006

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretară

Responsabilitati:

-Menţinerea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;
-Urmarirea derularii contractelor comerciale;
-Crearea bazei de date, oferte, mape de prezentare;
-Evidenţă contabilă(contabilitate primară)

28.10.2000 - 30.04.2002

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: lucrator comercial-gestionar

Responsabilitati:

-vanzare produse, menţinerea relaţiilor cu firmele de distribuţie, urmărirea plaţilor către acestea

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: FINANTE, BANCI SI CONTABILITATE la UNIVERSITATEA CRESTINA DUMITRIE CANTEMIR din BRASOV.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close