Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 11.07.1994

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.09.2019

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Obiectivul meu profesional este acela de a acumula experienta in departamentul Back - Ofiice / Financiar in cadrul unei firme multinationale, ceea ce presupune acumulare de noi informatii si tehnici de imbunatatire si optimizare a procesului functional / financiar.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - prezent

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar

01.12.2018 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: asistent relatii publice si comunicare (part time)

Responsabilitati:

Realizarea de studii de marketing si comert care evalueaza pozitia brandului companiei in piata.

01.10.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: agent marketing, reclama publicitara (part time)

Responsabilitati:

Realizarea de studii de marketing si vanzari care evalueaza pozitia produselor/brandurilor companiei in piata.

01.09.2018 - 31.07.2019

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: analist servicii clienti

Responsabilitati:

Analiza si verificarea actelor si documentelor clientilor Enel.
Crearea si actualizarea datelor clientilor Enel in sistemul informatic.
Procesarea contractelor clientilor Enel in sistemul informatic.

01.09.2018 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: asistent relatii publice si comunicare (part time)

Responsabilitati:

Realizarea de studii de marketing si comert care evalueaza pozitia brandului companiei in piata.

01.07.2018 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: asistent relatii publice si comunicare (part time)

Responsabilitati:

Realizarea de studii de marketing si comert care evalueaza pozitia brandului companiei in piata.

01.01.2018 - 31.05.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent control de gestiune

Responsabilitati:

Am lucrat in departamentul CDG Produs din sediul central al Auchan Romania.
Principalele mele sarcini de lucru:
1) Verificarea si centralizarea corecta a litigiilor de pret.
2) Verificarea si centralizarea facturilor de discount primite de la furnizori.
3) Facturarea diverselor servicii catre furnizorii companiei.
4) Verificarea si introducerea anexelor comerciale in sistemele de gestiune Auchan (ANEE)
5) Solutionarea diverselor solicitari sosite pe email din partea furnizorilor.

01.03.2017 - 31.12.2017

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: analist servicii clienti

Responsabilitati:

Analiza si verificarea actelor si documentelor clientilor Enel.
Crearea si actualizarea clientilor Enel in sistemul informatic.
Procesarea contractelor clientilor Enel in sistemul informatic.

01.11.2016 - 31.03.2017

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Analiza si verificarea actelor si documentelor clientilor Enel.
Crearea si actualizarea clientilor Enel in sistemul informatic.
Procesarea contractelor clientilor Enel in sistemul informatic.
Gestionarea Notificarilor de schimb furnizor sau cererilor de reziliere ale clientilor.
Gestionarea si solutionarea cererilor sosite pe email din partea clientilor.

01.11.2016 - 31.12.2016

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

Am lucrat ca operator calculator la alegerile parlamentare din anul 2016.
Am introdus si validat in sistem datele si voturile alegatorilor.

01.04.2016 - 30.06.2016

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

Am lucrat ca operator calculator la alegerile locale din anul 2016.
Am introdus si validat in sistem datele si voturile alegatorilor.

01.05.2015 - 30.06.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: practician

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati :
- Familiarizarea cu documente bancare
- Arhivare jurnale tranzactii
- Aranjarea compartimentata si sistematica a dosarelor organizatiei.

studii

 

Facultati:

2016 - 2018 Masterat: Politici Financiare de Intreprindere la Universitatea Titu Maiorescu din Bucuresti.
2013 - 2016 Facultate: Finante Banci la Universitatea Titu Maiorescu din Bucuresti.
2009 - 2013 Liceu / Școală profesională: Tehnician in activitati economice la Colegiul Economc Hermes din Bucuresti.

Premii

Certificari
May 2016 - Jun 2016: Certificat Absolvire curs Anteprenoriat

Calificari
Aug 2015: Operare, Introduce, Prelucrare, Validare Date

Hobby-uri
Plimbari cu bicicleta



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close