Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.03.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.08.2008

obiectiv

 

Dezvoltarea abilităților de comunicare, analiză, organizare, dobândire de noi cunoștințe, antrenare a inteligenței emoționale.

Beneficii: Seriozitate, Posibilități de avansare în carieră, Mediu de muncă plăcut, Bonuri de masă.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Traduceri, IT Hardware

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

27.11.2013 - prezent

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Implicare voluntară în activități social-filantropice, culturale, sportive, educaționale, sănătate ș.a.

15.10.2013 - 02.11.2013

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: reprezentant comercial

Responsabilitati:

Prezentarea si vanzarea serviciilor si a produselor Vodafone
Realizarea target-ului de vanzari alocat
Stabilirea si mentinerea relatiilor cu clientii
Analizarea cerintelor potentialilor clienti
Particularizarea ofertei de produse si servicii pentru fiecare client
Participarea la actiuni promotionale: campanii publicitare

01.09.2012 - 08.05.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: manager de produs

Responsabilitati:

Responsabilă pentru aprovizionarea cu piese noi aftermarket pe grupele de produse: elemente de frânare și elemente de direcție.
Dezvoltarea relațiilor cu furnizorii.
Identificarea de furnizori noi sau extindere portofoliu marcă/brand.
Analiză potențiali furnizori (obținerea și compararea ofertelor de preț, obținerea listelor de preț și a cataloagelor de produse, rute de aprovizionare, etc.)
Negocierea condițiilor comerciale cu furnizorii.
Supravegherea procesului de aprovizionare.
Validarea comenzilor.
Stabilirea bugetelor de stoc pe brandurile gestionate
Urmărirea indicatorilor din TABLOUL de BORD
Urmărirea atingerii targetelor de achiziții
Organizarea de promoții și evenimente pentru clienți cu scopul promovării brandurilor avute în portofoliu
Colaborarea cu departamentul Marketing pentru promovarea produselor din portofoliu
Stabilirea prețului de vânzare a produselor din portofoliu.

Realizari:

Introducerea in portofoliul de branduri, a unei importante mărci de placuțe și discuri frânare, în urma negocierii cu furnizorul, unul dintre cei mai mari și importanți din portofoliu, cu activitate la nivel multinațional.
Organizarea de training-uri de informare pentru clienți in diferite locații ale tării, Pitești, Timișoara. București, Iași, Tîrgu-Mureș ce au avut o influență importantă în creșterea vânzărilor în acea zonă.
Identificarea de noi furnizori și obținerea unor oferte de prețuri avantajoase.
Menținerea unui nivel ridicat de deservire al clienților din depozitul central cât și cele regionale.
Stabilirea unei relații profesionale și amicale strânse cu furnizorii de bunuri făcând colaborarea mai eficientă și mai profitabilă în plan profesional tocmai prin această bună înțelegere.

17.05.2012 - 30.08.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: referent comerț exterior

Responsabilitati:

Gestionarea și urmărirea comenzilor de aprovizionare - comenzi speciale, produse care nu erau disponibile în stocul MATEROM.
Menținerea legăturii cu furnizorii de marfă.
Completarea centralizatoarelor de stocuri.
Informarea consilierilor de vânzare cu privire la modificările apărute în comenzile lansate.
Soluționarea neconformităților apărute la livrarea mărfii.
Înregistrarea și verificarea facturilor aferente comenzilor lansate.

Realizari:

Stabilirea unei relatii apropiate cu furnizorii de mărfuri print-o comunicare eficientă, bună colaborare și deschidere față de rezolvarea într-un timp cât mai scurt a posibilelor nemulțumiri.

10.07.2011 - 20.07.2011

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospătar

Responsabilitati:

Prezentarea meniului clienţilor şi oferirea- la cerere – a recomandărilor în vederea consumaţiei.
Preluarea şi notarea comenzilor clienţilor (mâncare şi/sau băutură) pentru a fi transmise
personalului din bucătărie.
Servirea băuturilor și preparatelor comandate
Asigurarea dacă clienţii sunt mulţumiţi de comandă şi acţionarea în vederea remedierii
eventualelor nemulţumiri.
Asigurarea clienților unui climat de intimitate și bună dispoziție
Întocmirea şi încasarea notei de plată care preciza şi însuma preţul/contravaloarea
mâncării şi băuturilor consumate de către clienţi

01.07.2011 - 15.09.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vânzări magazin

Responsabilitati:

Abordarea clienţilor în vederea prezentării gamei de produse
Consultanță în alegerea produselor pentru plaja, suveniruri (haine, costume de baie, articole plajă s.a)

15.07.2010 - 01.10.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: vânzător haine/suveniruri

Responsabilitati:

Vânzarea de haine și suveniruri specifice zonei și restaurantului

01.11.2009 - 01.11.2010

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: operator sondaje de opinie

Responsabilitati:

Activitati de de sondare a opiniei publice prin aplicarea de chestionare pe teren

15.06.2007 - 15.09.2007

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman

Responsabilitati:

Deservire băuturi alcoolice și nealcoolice
Preparare băuturi reci, calde, specialități cu cafea, înghețată
Preluarea apelurilor telefonice pentru comenzile de pizza
Recepție marfă
Administrarea corectă a stocului de băuturi
Întocmirea inventarului conform cu legislația în vigoare

studii

 

Activitati extracurriculare

Competente si aptitudini sociale:
Preocupare constantă pentru dezvoltarea personală și profesională.
Abilități de comunicare, de rezolvare a conflictelor într-un mod asertiv.
Sociabilă, atentă la detalii, cu simţul răspunderii.
Abilitatea rapidă de adaptare într-un mediu de muncă nou.
Disponibilitate pentru implicare în activități socio-culturale.

Competente si aptitudini organizatorice:
Abilități de lidership, de organizare și coordonare
Capabilă de a lua decizii în condiții de stres
Abilități de sinteză și analiză
Capabilă de a colabora și a munci în echipă.

Competente si aptitudini tehnice:
Cunoștințe de contabilitate și analiză financiară.

Premii

Castigatoarea Sesiunii de Comunicări desfasurată în cadrul Universitatii Petru Maior, mai 2012, specializarea Administrarea Afacerilor.
Participantă la Olimpiada Natională a Studenților Economiști, mai 2012, Sibiu.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close