Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.07.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.12.2016

obiectiv

 

- Lucrul intr-un mediu profesional care sa-mi permită dezvoltarea cunoştinţelor şi utilizarea lor; - Locul de muncă să reprezinte o provocare continuă şi sa-mi ofere posibilitatea aplicării unor idei şi metode noi in rezolvarea problemelor.

Salariu: 4.500,00 USD / luna

Beneficii: Decontarea transportului, bonuri de masa

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Educatie / Training / Arte, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Turda, Campia Turzii

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2014 - 31.08.2014

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

- Implicarea in programe pentru copii bolnavi de HIV, din orfelinate sau mahala
- Implicarea in programe pentru femei din mahala
- organizarea taberelor medicale in mai multe mahalale
- participarea la constructia unei camere destinate intalnirilor cu copii HIV pozitiv

01.07.2013 - 31.07.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Se asigura respectarea strategiei de colectare si ia toate masurile necesare pentru a reduce balanta AR
Monitorizeaza volumul de munca zilnic, saptamanal si trimestrial si se asigura ca toate intrebarile clientilor sunt adresate corect si la timp
Punct de escaladare a cazurilor dificile
Analizeaza conturile clientilor pentru a stabili o limita de credit, modificarea conditilor de plata, blocarea sau eliberarea unei comenzi
Evalueaza si monitorizeaza performanta individuala si a echipei
Seteaza si urmreste atingerea unor KPI (Key Perfromance Indicator)
Training & Coacing
Motiveaza echipa si asociatii subordinati
Informeaza echipa de toate decizile de managment si urmareste indeaproape urmarea acestora
Asigura urmatorului nivel de managment toate informatile necesare
Mentine nivelul de attrition la un nivel acceptabil


Am preluat o echipa cu asociati angajati recent si urmand un program exact de traininguri si monitorizand productivitatea lor, am reusit ca in 6 luni, echipa sa acumuleze si sa dea randamentul calitativ si cantitativ a unei echipe cu cel putin 12 luni vechime - am obtinut rezultate excelente, ne-am atins toate targetele si am oferit suport si ajutor si altor echipe.
Printr-o planificare atenta si traininguri, echipa mea a reusit sa-si atinga targetele si in perioade de varf, performanta care nu mai fusese atinsa in ultimii 2 ani.
Am crescut indicele de calitate cu 20% si am scazut considerabil numarul de erori de procesare.

Tichete de masa
Pachet medical la Regina Maria
Autobus lunar pe toate linile RATUC
Lunar 2 zile in care puteai sa lucrezi de acasa

01.03.2012 - 31.07.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: process specialist

Responsabilitati:

Trainer:
- Pregatirea si actualizarea materialului didactic
- Predarea procesului de colectare noilor angajati
- Predarea procesului de prelucrare a comenzilor conform SOX-urilor companiei
- Evaluarea cunsotintelor angajatului la sfarsitul perioadei de instruire
- Stabilirea unor targete personale ale noului venit pentru incurajarea unei evolutii pozitive in cadrul echipei si al companiei, urmarirea acestei evolutii timp de 3 luni

Quality:
- Monitorizarea performantei echipei si individuale.
- Intocmirea rapoartelor past due, de performanta zilnica, procesare comenzi.
- Verificarea calitatii muncii de colectare si de prelucrare comenzi, a calitatii convorbirilor telefonice si a corespondentei scrise.
- Preluarea si rezolvarea situatilor escaladate.
- Studiul forecastului saptamanal, lunar, trimestrial si adaptarea resurselor umane, formarea unui plan de actiune in indeplinirea targeturilor prestabilite.

- Armonizare Training: configurarea unui plan de training modern, interactiv si clar, configurarea materialului didactic.

Colectare:
- Contactarea clientilor repartizati pentru a colecta facturile cu scadenta depasita
- Gestionarea situatiei clientilor si procesului de urmarire incasari clineti
- Actualizarea registrului clientilor dupa fiecare interactiune cu acestia
- Rezolvarea tuturor obiectilor pentru a optine efectuarea platii restante
- Interactionarea regulata la telefon/e-mail cu clientii pentru indeplinirea atributiilor de serviciu

Credit:
- Prelucrarea comenzilor dupa criterille de siguranta ale procesului.

Posta si Audit:
- Prelucrarea corespondentei electronice
- Auditul clientilor noi

Buddy:
- Perosana de referinta pentru trei angajati

Manager conturi clienti mari:
- Supervizarea alocarii platilor conform indicatilor clientului
- Contactarea clientilor in cazul unor facturi restante, platin nealocate sau duble
Dupa reintrarea in echipa s-a inregistrat o crestere a calitatii telefoanelor prelucrate de la 65% la 72%.
Simina Bojin - Team Leader
Iulian Aldea - Process Specialist
- bonuri de masa
- reducere la sala de sport din incinta Iulius Mall
- consultatii medicale gratuite
- bonusuri trimestriale
- bonusuri de limba

01.07.2010 - 31.03.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: process assistent

Responsabilitati:

Colectare:
- Contactarea clientilor repartizati pentru a colecta facturile cu scadenta depasita
- Gestionarea situatiei clientilor si procesului de urmarire incasari clineti
- Actualizarea registrului clientilor dupa fiecare interactiune cu acestia
- Rezolvarea tuturor obiectilor pentru a optine efectuarea platii restante
- Interactionarea regulata la telefon/e-mail cu clientii pentru indeplinirea atributiilor de serviciu

Credit:
- Prelucrarea comenzilor dupa criterille de siguranta ale procesului.

Posta si Audit:
- Prelucrarea corespondentei electronice
- Auditul clientilor noi


Trainer:
- Pregatirea si actualizarea materialului didactic
- Predarea procesului de colectare noilor angajati
- Evaluarea cunsotintelor angajatului la sfarsitul perioadei de instruire
- Stabilirea unor targete personale ale noului venit pentru incurajarea unei evolutii pozitive in cadrul echipei si al companiei, urmarirea acestei evolutii timp de 3 luni

Buddy:
- Perosana de referinta pentru trei angajati

Manager conturi clienti mari:
- Supervizarea alocarii platilor conform indicatilor clientului
- Contactarea clientilor in cazul unor facturi restante, platin nealocate sau duble
- Dupa intrarea in echipa am reusit sa ne atingem cu 10% mai multe din target-urile trimestriale prestabilite.
- Ramona Bultz - instructorul personal
- Ioana Makkai-Dutchievici - team leader
- bonuri de masa
- reducere la sala de sport din incinta Iulius Mall
- consultatii medicale gratuite

01.01.2010 - 06.04.2010

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar africa de nord

Responsabilitati:

Alfabetizare, predare limba engleza,

06.07.2008 - 12.08.2008

Departament: traduceri

Titlu Job: translator germana - romana - stagiar

Responsabilitati:

Traducerea corespondentei, a fiselor tehnice si a planurilor de arhitectura si arhivarea lor.

10.01.2004 - 01.06.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari, relatii cu clienti, aprovizionare

Responsabilitati:

* Relaţia cu clienţii ( vanzări ) internă.
- Evidenţă clienţi, vanzări stocuri.
- Oferte,preturi, mape prezentare şi alte documente necesare in firmă.
- Sprijinirea internă , prin toate mijloacele la dispozitie a compartimentului de v�nzări.
- Intocmirea pe PC a tuturor documentelor interne necesare firmei şi a rapoartelor periodice.
- Activitate de secretariat.
- Intocmirea şi ţinerea evidenţelor legate de vanzări ( clienţi, contracte, anexe la contract, corespondenţa cu clienţii, etc. )

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Facultate / Colegiu: Sectia Germana - Afaceri Internationala la 2006 - 2009 - Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor "Babes-Bolyai" Sectia GERMANA din Cluj.
2002 - 2006 Liceu: Chimie - Biologie la Colegiul National "Mihai Viteazul" din Turda.

Premii

Voluntariat
Aug 2014 - Aug 2014: Youth With a Mission
Implicarea si ajutorarea sociala in mahalalele de langa Mumbai si New Dehli, India
Proiecte
Aug 2012 - Aug 2013: Hope For Children Moldova
Incurajarea tinerilor din familile rrome sa isi continue studile si consilierea in vederea alegerii unei cariere
Hobby-uri
Scrisul,Innotul,Hicking

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

germană(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(incepator,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close