Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 13.01.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.06.2000

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt încrezător în capacitatea mea de a face față provocărilor, comunicativ si optimist. Imi place sa lucrez in echipa fiind ambitios ,constiincios si dedicat ,ma pot adapta repede la situatii neprevazute.

Salariu: 900,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Telecomunicatii, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti, Sibiu

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2017 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: voice network engineer

Responsabilitati:

-Instalarea echipamentelor de voce la clienti business si configurarea personalizata
in functie de platforma si infrastructura pe care o detin.
-Mentenanta echipamentelor existente la clienti si in reteaua noastra ( update firmware ,backup provizionare ,refacerea sesiunilor sip )
-Monitorizare traficului in retea si ale serverelor de securitate anti frauda.
-Testarea si Implementare noilor tipuri de echipamente voip end point si
echipamente de rutare in retea de tip pbx, swithc-uri.
-Preluarea tiketelor de nefunctionare prin aplicatiile interne pentru clientii business si retail.
-Procesarea cererilor de nefunctionare si implementare/modificare a configuratiilor venite prin intermediul e-mail
de la clientii wholesale si parteneri internationali.
-Implementarea noilor range-uri de numerotatie ( mobila , fixa, numere scurte, numere verzi )
aprobate de ANCOM pentru la alti provideri si actualizarea pe platforma de portabilitate.
-Implementarea numerotatiilor proprii si rutarea lor pe echipamentele de voce.
-Securizarea si efectuarea de backup-uri periodice ale echipamentelor de tip end PBX si endpoint la clientii business.
-Consiliere si Suport tehnic pentru departamentul de vanzari.
-Support tehnic,monitorizare trafic eventuale fraude si implementarea de rute in functie de costuri
pentru clientii de wholesale care functioneaza in regim de callcenter si parteneri.
-Gestionarea claselor de ip-uri voce, integrate sistemului de firewall si securitate din retea.

01.01.2017 - 30.09.2018

Departament: it software

Titlu Job: noc engineer , monitorizare & technical issue

Responsabilitati:

-Monitorizare si remedierea problemelor tehnice pentru serviciile administrate.
-Preluarea ticketelor de la celelalte departamente, remedierea problemelor tehnice sau escaladarea tiketeleor catre persoanele sau departamentele vizate.
-Preluarea problemelor si crearea de tickete prin intermediul chat-ului / e-mail / telefonic de la colegii din Ukraina, India, Olanda , SUA.
-Suport Tehnic pentru departamentul de service desk , call center , board moderator, developers , sales , etc.
-Monitorizarea in timp real a tuturor serviciilor si echipamentelor aferente ( websiteuri, servere, servicii , etc )
-Testarea sau crearea de servicii noi / in curs de implementare / implementate.
Intocmirea de rapoarte sau grafice pe ore/zile/luni si trimiterea acestora catre superiori, departamente afiliate , clienti.
-Adaugarea si gestionarea echipamentelor sau serviciilor in sistemele de monitorizare.

01.08.2016 - 31.01.2017

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: administrator de retea

Responsabilitati:

Responsabilitati: - Administrator de retea - avand responsabilitati in instalarea, configurarea si intretinerea retelei locale, rezolvarea problemelor legate de acestea.
-Routere si Switch-uri Cisco, Switch-uri Zyxel, Terminale Optice pe retea GPON: Huawei ,Dasan .
-Modemuri pentru telefonie : Welltech, Linksys, ATA

-Preluarea si procesarea tichetelor de Service / Instalari pentru clientii ,,mass market ,, sau business din Bucuresti si tara.
-Instalarea pe reteaua GPON a ont-urilor Dasan,Huawei pentru tip retea FTTH sau FTTB.
-Suport permanent pentru echipele de service si mentenanta retea
-Alocarea subnet-urilor pe echipamente, crearea svi , transport vlan etc.
-Administrarea si crearea conturilor in cPanel gazduire Hosting , preluarea si inregistrarea tiketelor venite de la clienti pe e-mail sau telefonic.
-Crearea de rapoarte si efectuarea deconectarilor /reconectarilor pentru neplata din OLT pe reteaua GPON.
-Administrarea si crearea conturilor pentru clientii care contracteaza serviciul de HBO GO.

01.02.2012 - 31.08.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: dispecer tehnic

Responsabilitati:

Centralizarea tichetelor de service/instalare/decuplare fizica/reconectare fizica/probleme retea.
Gruparea tichetelor in functie de adresa/zona/prioritate si distribuirea lor prin e-mail catre tehnicieni.
Programarea clientilor pentru instalari si service.
Verificarea starii tichetelor pe parcusrsul zilei,
Administrarea platformei HBO GO , inregistrarea dispozitivelor si terminalelor HBO GO, procesarea sesizarilor si tiketelor escaladate catre departamentul HBO GO support
Escaladarea catre HBO Ungaria a bug-uri si eventualelor probleme legate de accesarea aplicatie android - Ios .
Intocmirea de grafice si rapoarte cu statusul reclamatiilor de la clienti, eficientei echipelor.
Activarea serviciilor in baza de date pentru clientii noi instalati ( ip, mac, carduri STB )
Operarea in baza de date a diverselor informatii venite din teren / update adrese , numere contact, starea clientului dupa decuplare sau reconectare/ Atasarea si arhivarea proceselor verbale de instalare / service..
Suport tehnic prin telefon pentru clienti ( scanare / update pentru receptoarele digitate / Hd, setari router , modificari extraoptiuni,
Introducerea in sistemul de operare / programare a intervalelor orare in functie de echipele disponibile , zone interventie , volumul zilnic si fluxul tichetelor.
Procesarea problemelor tehnice/comerciale venite prin E-mail de la alte departamente sau tehnicieni.

01.10.2007 - 29.02.2012

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: coordonator tehnic - dispecerat

Responsabilitati:

-Supervizarea echipei de dispeceri si echipelor tehnice de subcontractori pe teren,
coordonarea dispecerizarii lucrarilor de service si trimiterea ordinelor de executie pentru clientii noi.
-Furnizarea de informatii tehnice echipelor si preluarea eventualelor probleme aparute in teren.
-Raportarea activitatilor zilnice ale dispeceratului si echipelor de tehnicieni,controlul calitatii lucrarilor efectuate de subcontractori pe zile si saptamani de lucru.
-Elaborarea de noi strategii pentru a usura si inbunatatii sistemul de dispecerizare a ordinelor de executie si ramificarii zonelor geografice de lucru.
-Crearea alaturi de managerii zonali a graficelor de lucru pentru echipe impartite pe zone geografice.
-Intocmirea rapoartelor zilnice cu privire la calitatea si promptitudinea deplasarii echipelor la clienti.
-Mentenanta sistemului de operare si introducerea diversilor parametrii zilnici de lucru.
-Alocarea seriilor de receptor si cartele NDS in sistemul de criptare.
-Introducerea in sistem a clientilor VIP si busyness, si activarea serviciilor CATV dth.
-Supervizarea procesului de recuperare a echipamentului de la clientii reziliati si deconectarea conturilor pe baza work worder emis si trimise la echipele din teren.
-Preluarea si procesarea plangerilor si reclamatiilor venite de la clienti prin departamentul Retentie si Relatii cu clientii.

studii

 

Facultati:

2000 - 2003 Facultate / Colegiu: Management Agroturism la Universitatea „Valahia” Colegiu National Economic si de Administratie din Targoviste.

Premii

Hobby-uri
woodworking, carving, nature, numismatics, gardening



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close