Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.09.1993

Permis conducere:  Cat.

obiectiv

 

Sunt o persoana extrem de organizata și de încredere, cu o experiență de peste cinci ani in domeniul administrativ. Principalul meu cadru educațional constă în resurse umane, management și economie. Utilizator de engleză priceput, cu o pasiune recent descoperită pentru limba spaniolă. Am petrecut un an in Spania in cadrul programului pentru studii supeioare Erasmus+ la Universitatea din Coruna - Facultatea de Economie. Caut în prezent o poziție de management de nivel mediu într-o companie multiculturală. Sunt dedicata dezvoltării setului meu de abilități, precum și învățării celor noi, deoarece sunt capabila să înțeleg noi concepte rapid și eficient.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Internet / e-Commerce, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 20.08.2015

experienta profesionala

 

01.07.2018 - prezent

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: vice presedinte

Responsabilitati:

Căutarea participanților pentru proiectele ONG-uri în derulare sau viitoare
Căutarea partenerilor / altor ONG-uri și propunerea colaborărilor
Promovarea proiectelor și site-ului ONG-urilor pe rețelele de socializare (Facebook, Instagram, https://wings4youth.wordpress.com)

01.01.2017 - 31.08.2019

Departament: management

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Ducerea la bun sfarsit a sarcinilor atribuite de directorul general si a managerilor de leasing și financiari în mod precis și eficient
Gestionarea documentelor confidențiale conform legislației GDPR în vigoare
Implementarea și coordonarea politicilor companiei
Administrarea programul angajatilor
Formalizarea documentelor SSM și PSI si asigurarea ca toatea acestea sunt în regulă și toți angajații respectă reglementările.
Am întreprins sarcini ocazionale de resurse umane, cum ar fi: elaborarea și implementarea strategiilor și inițiativelor de resurse umane, aliniate strategiei generale de afaceri. Asigurarea relațiilor între management și angajați prin soluționarea cererilor, nemulțumirilor sau a altor probleme. Gestionarea procesului de recrutare și selecție pentru noii angajați
Furnizarea, înregistrarea și verificarea facturilor
Elaborarea platilor electronice și ordinelor de plată
Gestionarea planurilor bugetare
Coordonarea și supravegherea itinerariile de călătorie
Organizarea evenimentelor companiei și teambulidingurilor
Supravegherea agendei zilnice / săptămânale / lunare și planificarea de noi întâlniri
Efectuarea îndatoririle ocazionale de recepție: răspuns / redirecționare de apeluri telefonice, receptia clientilor / partenerilor de afaceri, gestionarea corespondenței

01.09.2015 - 31.12.2016

Departament: asigurari

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Am fost singurul operator de call-center desemnat pentru trei clienți majori ai companiei
Documentarea tuturor informațiilor primite în conformitate cu procedurile de operare standard
Completarea jurnalurilor de apeluri
Raportarea de apelurilor preluate
Gestionarea dosarlor de dauna primite de la asigurator (cereri de vehicule și bunuri / bunuri)
Am alocat fiecare cerere unui inspector de daune
Am incarcat in platformele online fisierele continand toate informatiile din dosarul de dauna, în funcție de client
Am intevievat solicitanții pentru a strânge informații pertinente
Am răspuns la întrebările primite de la clienți / reclamanți, prin furnizarea și clarificarea informațiilor dorite despre starea dosarului de dauna.
Supravegherea bazei de date a call-center-ului
Am identificat si prioritizat problemele aparute
Actualizarea bazei de date a clientilor/reclamantilor si a dosarlor de dauna, după caz
Urmărirea apelurilor clienților acolo unde a fost necesar

01.12.2010 - 31.01.2018

Departament: altele

Titlu Job: membru - voluntar

Responsabilitati:

Am participat la două schimburi de tineret, unul în Turcia, unul în România.
Am participat la diverse evenimente și activități de instruire la sediul ONG-ului
Am fost voluntar în campanii umanitare, protecția mediului, drepturile omului, evenimente multiculturale, precum și la „Grădinița de vară”

studii

 

Facultati:

2019 - prezent Masterat: Economie (AMS- SNSPA) la Universidade da Coruna din A Coruna, Spania. ERASMUS
2019 - prezent Masterat: Antreprenoriat si Management strategic la SNSPA din Bucuresti.
2012 - 2015 Facultate: Sociologie-Resurse Umane la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din Bucuresti.

Premii

Youth exchange "Between myth and reality" - Brasov ( YouthPass)

Voluntar "Gradinita de Vara" 5-29 august 2013



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close