Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.08.1991

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Functii publice, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Au pair / Babysitter / Curatenie, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: verpakung

01.05.2015 - 30.11.2015

Departament: productie

Titlu Job: operator masini

Responsabilitati:

Verificarea masinii unelte si a pieselor produse

01.11.2014 - 31.05.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

• Se ocupa de tot ceea ce implica relaţia cu clientul (prezentări, întâlniri, propuneri, rapoarte, contracte, comenzi, supervizarea activitatii departamentului de montaj: calitatea execuţiei, necesare, livrări etc)
• Răspunde de asigurarea maximei profitabilitati pentru companie in contracte sau comenzi.
• Are obligaţia de a menţine si dezvolta relaţiile cu clienţii existenţi si trebuie sa manifeste un spirit pro-activ.
• Are obligaţia de a urmării evoluţia clienţilor si de a aduce la cunostinta conducerii orice situaţii deosebite ( întârzierii la plata, orientarea clienţilor către un alt furnizor etc).
• Răspunde de bunul mers al lucrărilor si are obligaţia de a preîntâmpina nemulţumirile si reacţiile negative ale clienţilor prin buna cunoaştere a acestora, lucrul in echipa cu departamentul tehnic-montaj, si nu in ultimul rând prin contactul zilnic cu clienţii.
• Are răspunderea financiara pentru preturile înaintate clienţilor.
• Are obligaţia de a verifica stocurile, posibilitati de livrare in timp înainte de a semna contracte sau comenzi.
• Urmareste financiar (facturarea si încasarea sumelor datorate de către clienţi) contractele si comenzile.
• Face zilnic un raport către management referitor la:
-status-ul pentru fiecare client gestionat
-activitatile desfasurate in ziua in curs
-activitatile pentru a doua zi
• Are obligaţia de a instiinta secretariatul pentru orice mostra sau catalog împrumutat sau prezentat clienţilor si deasemenea sa-l recupereze in maxim 5 zile.
• Înainte de a semna un contract sau o comanda:
- trebuie sa ştie suprafaţa reala a pardoselii pe care urmează a se monta materialul
- trebuie sa intocmesca necesarul de material in colaborare cu echipa de montaj
- trebuie sa discute cu clientul starea pardoselii
• In timpul discuţiei cu un client potential este indicat sa obtina informaţiile:
- cantitatea aproximativa de material necesara
- folosinţa spaţiului (birou, magazin, hotel, hala industriala, spital…)
- un buget aproximativ
- preferinţa de culoare sau de tip de material
• Numarul de noi contacte zilnice trebuie sa fie de cel putin 30 (telefonic).
• Munca de teren consta in identificarea de noi construcţii, lucrări de renovare sau întâlniri programate cu diverşi beneficiari.
• Are obligatia de a intocmi o situatie financiara pentru fiecare contract, lucrare…, situatie pe care o va preda contabilitatii.
• Inainte de orice livrare de material, montaj… trebuie sa aiba o comanda sau un contract semnat cu beneficiarul, in baza caruia trebuie intocmita o factura de avans

01.08.2014 - 01.10.2014

Departament: altele

Titlu Job: confectioner cablaje auto

01.05.2013 - 01.08.2014

Departament: productie

Titlu Job: reglor

Responsabilitati:

verificarea masinii si a pieselor produse

01.11.2011 - 01.03.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: muncitor ambalare

01.10.2010 - 30.11.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

ATRIBUTII PRINCIPALE (si sarcini aferente):
1. Asigura necesarul de marfa la raft
- Aduce marfa din depozit
- Ordoneaza rafturile pe categorii de produse si pe tipuri de produse (Firma 1, Firma 2 etc.)
- Expune marfuri intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibile clientilor
- Urmareste rafturile si asigura incarcarea lor cu marfa in functie de vanzare
- Compara, sorteaza si verifica marfa
2. Adapteaza etichetele si afisele in functie de cerintele curente
- Actualizeaza etichetele in functie de pretul din ziua respectiva
- Schimba etichetele o data la doua saptamani la acele produse care intra in promotie
- Inlocuieste etichetele deteriorate
- Elimina etichetele pentru produsele care nu mai sunt la vanzare
- Pozitioneaza etichetele in display-ul raftului pentru fiecare tip de produs in parte
- Inlocuieste afisele din promotia veche cu afisele din noua promotie
3. Asigura pretul produselor care au o greutate diferita de 1 kilogram
- Cantareste produsele ambalate care au greutati diferite de 1 kilogram
- Lipeste etichetele cu pretul corespunzator pe produsul ambalat
4. Asigura igiena rafturilor
- Supravegheaza rafturile pentru a interveni prompt in cazul unui incident
- Inlatura produsele care sunt deteriorate si pot afecta igiena raionului
- Ridica ambalajele produselor aranjate in raft si le depoziteaza la gunoi
- Anunta personalul de la curatenie in cazul unui incident
5. Verifica termenul de valabilitate al produselor
- Controleaza zilnic valabilitatea produselor
- Scoate de la vanzare acele produse care mai au o zi de valabilitate
6. Realizeaza comenzile pentru produsele ce urmeaza a fi expuse la raft
- Urmareste vanzarile din ziua anterioara
- Face comenzi in functie de vanzarile din ziua anterioara
- Da comanda in functie de necesarul din ziua respectiva (tinand cont de faptul ca in zilele de week-end comenzile sunt mai mari)
7. Ofera relatii clientilor
- Ofera informatii despre marfa expusa
- Raspunde solicitarilor clientilor
- Ofera ajutor clientilor
- Informeaza clientii de schimbarile care au avut loc in privinta produselor

RESPONSABILITATILE POSTULUI:
- Raspunde de asigurarea volumului de marfa corespunzator, in rafturi
- Raspunde de valabilitatea produselor expuse
- Raspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi)
- Raspunde de conditiile de igiena a marfii
- Raspunde de informarea clientilor
- Raspunde de rezolvarea problemelor si de satisfacerea cerintelor clientului
- Raspunde de supravegherea raioanelor
- Informeaza superiorii cu privire la vanzarile din raioane
- Identifica acele produse care nu se vand si raporteaza Asistentului Manager pentru masuri adecvate
- Respecta instructiunile verbale si scrise date de superiori

studii

 

Facultati:

2007 - 2011 Liceu: Tehnician mecatronist la Grup Scolar Industrial "1 Mai", Ploiesti din Ploiesti. Competente profesionale Tehnician mecatronist :
-Utilizarea calculatorului si prelucrarea informatiei
-Planificarea si organizarea productiei/asigurarea calitatii
-Sisteme de transmitere a miscarii
-Sisteme si tehnologii de fabricatie
-Intretinere Planificata/Sisteme de automatizare
-Sisteme de actionare electrica/Circuite electrice
-Detectarea defectelor/Senzori si traductoare
-Sisteme mecatronice/Automate programabile

Premii

Certificari
Jun 2010 - Jun 2010: Competente digitale

Jun 2010: Competenta Lingvistica Limba Franceza

Hobby-uri
Muzica,Plimbarile in aer liber,Muntele



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close