Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.08.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.09.2004

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Merchandising / Promoteri

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

05.09.2011 - 20.05.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzator/gestionar

Responsabilitati:

Vanzare de produse IT, Electrocasnice, Electrice si de Sonorizare; emiterea facturilor catre clienti; aranjarea produselor la raft.

01.01.2011 - 15.07.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti, intocmirea actelor necesare cazarii clientilor, primirea si cazarea clientilor, promovarea serviciilor oferite clientilor, solutionarea solicitarilor clientilor.

01.10.2010 - 30.09.2011

Departament: publicitate

Titlu Job: controlor distributie corespondenta adresata

Responsabilitati:

Pregatirea rapoartelor in baza carora curierii vor distribui corespondenta adresata. Controlarea acestora pentru o distribuire corecta.

05.08.2008 - 08.09.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

01.10.2006 - 14.06.2007

Departament: altele

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Initierea de apeluri catre clienti potentiali sau existenti.
Promovare de servicii si/sau produse.
Efectuarea de chestionare prin telefon.

studii

 

Activitati extracurriculare

- Aptitudini organizatorice;
- Capacitate de a lucra in echipa;
- Flexibilitate;
- Atentie la detalii;
- Capacitate de sinteza;
- Asimilare rapida a informatiei;
- Incredere in sine.

Premii

Detin atestat de competente profesionale in informatica.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close