Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 08.12.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.10.2007

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Bacau

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2017 - 30.11.2018

Departament: banci

Titlu Job: vanzari credite

Responsabilitati:

- Contactarea prin telefon a întreprinderilor mici.
- Trimiterea de e-mailuri cu noile produse de credit disponibile.
- Explicarea caracteristicilor și avantajelor pentru aplicațiile de credit.
- Analiza programarilor pentru solicitantii de credite.
- Distribuirea de brosuri, carti de vizita si fise de aplicatii.

01.08.2010 - 31.10.2017

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

- Intampinarea clientilor cu amabilitate.
- Repartizarea si rezervarea camerelor in functie de disponibilitate si de cerintele clientilor.
- Promovarea unitatii de cazare pe site-urile de specialitate.
- Intocmirea raportului de gestiune cu privire la numarul de clienti.
- Atitudine pozitiva, amabilitate si o buna comunicare cu clientii.

01.09.2008 - 31.07.2010

Departament: it software

Titlu Job: specialist in programare cursuri

Responsabilitati:

- Operatiuni de suport pentru Universitatea Oracle prin prelucrare si validare date.
- Programarea si resursarea de ILT, LVC, LWC cat si cursuri private sau adaptate.
- Persoana principala de contact pentru cursurile publice si private din ZA, FR, UK, IE.
- Programarea cursurilor pentru a rula la centrele Oracle cat si la partenerii acestora.
- Contact direct cu managerii de curs pentru raportarea erorilor de sistem sau rulare.
- Resursarea si administrarea cursurilor private pentru clientii din UK si IE.
- Monitorizarea multiplelor cozi de e-mail si cereri de procesare.
- Editarea si transmiterea zilnica a rapoartelor catre partile implicate.
- Stabilirea ofertelor si contractelor cu instructori si contractori externi Oracle.
- Planificare si validarea ordinelor de achizitie pentru cursuri predate de contractori.
- Verificarea bazelor de date, disponibilitatea serverelor si instalarea corecta de soft.
- Alocarea resurselor, etichetarea cursurilor si organizarea bazelor de date.
- Plasarea si confirmarea comenzilor de manuale si alocarea kiturilor electronice.
- Verificarea retelei si rezervarea acesteia pentru cursurile restrictionate.
- Notificare prin e-mail sau telefon in cazul anularii sau amanarii cursurilor.
- Setarea in sistem a noilor instructori, inregistrarea perioadelor de concediu.
- Verificarea daca cursurile au expirat si programarea celor mai recente versiuni.
- Lucrul cu aplicatii bazate pe web cum ar fi OTA, CIS, CAT si site-ul Oracle.

01.04.2008 - 30.09.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: managementul comenzii

Responsabilitati:

- Analist achizitii responsabil pentru managementul comenzii din partea Freescale.
- Managementul comenzilor, livrarilor, si schimbarilor de stoc in situatii critice.
- Rezervarea si livrarea dispozitivelor pe baza stocurilor si a ordinelor de achizitie.
- Validarea ordinelor de achizitie, expedierea sau intarzierea comenzilor clientilor.
- Gestiunea ordinelor de aprovizionare, procesarea comenzilor pentru stocurile limitate.
- Rezolvarea cererilor clientilor pe toate diviziile in concordanta cu transmisia zilnica.
- Introducerea in sistem a datelor de recunoastere dintre CPN and MPN.
- Insusirea si delegarea de sarcini in cadrul echipei, procesarea rapoartelor zilnice.
- Colaborarea cu Vanzari si Managerul de planificare pentru evitarea situatiilor critice.
- Urmarirea indeaproape cu DHL pentru confirmarea si trimiterea AWB.
- Documentarea incidentelor de calitatea in cazul pachetelor incomplete sau avariate.
- Asigurarea in timp util ca livrarile vor ajunge la client sau acesta este rambursat.
- Aplicatiile folosite zilnic au fost Sibel CRM, Agile, Outlook si Excel
- Participarea la traininguri prin telefon, web si expunerea bunelor practici in echipa.
- Pregatirea camerelor de sedinta, planului zilnic de actiune si instruirea noilor CSR.

01.12.2006 - 29.02.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: managementul creditului

Responsabilitati:

- Analist senior colectare debite pe domeniul comercial pentru NBC Universal Studios.
- Activitatea de colectare pe doua divizii principale, CPG and DTC.
- Emiterea extraselor de cont, a facturilor datorate, si prezente catre toate statiile tv.
- Actualizarea comportamentului de plata in functie de intelegerile contractuale.
- Reconcilierea contractelor impreuna cu departamentul de operatii si CFO.
- Urmarirea platilor pentru a atinge prognoza fluxului numerar zilnic.
- Potrivirea platilor in sistem, investigarea si alocarea platilor fara referinta.
- Comunicare prin telefon, mail si fax cu toate partile implicate contractual.
- Colectarea rapoartelor trimestriale de vanzari si emiterea de facturi.
- Escalare catre departamentele Vanzari si Legal in cazul incalcarii termenilor de plata.
- Urmarirea si actualizarea informatiilor clientului in caz de relocare sau rebranding.
- Exportarea si editarea rapoartelor financiare si emiterea acestora catre superiori.
- Urmarirea si colectarea platilor pentru diverse facturi amalgamate.

01.02.2006 - 31.12.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: ofiter colectare debite

Responsabilitati:

- Colectare debite conturi persoana fizica pentru conturile Sprint PCS si US Cellular.
- Colectare restante pentru ziarul ''Newsday'' din New York si atragerea de clienti noi.
- Oferirea de carduri cadou Target noilor abonati sau pentru reinnoirea serviciului.
- Configurarea planurilor de plata prin cecuri, ordine de plata sau carduri de debit.
- Negocierea termenilor de plata, impunerea termenilor limita si variantelor de achitare.
- Oferte de reglementare in cazul datoriilor prescrise iar sansele de recuperare nule.
- Apeluri de urmarire, mesaje vocale si scrisori de notificare trimise saptamanal.
- Verificare si confirmarea tuturor platilor efectuate telefonic, clasificarea conturilor.
- Inregistrarea conturilor si datoriilor contestate, semnalarea catre biroul de credit.

01.05.2005 - 31.01.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentant serviciul clienti

Responsabilitati:

- Efectuarea de comenzi online si control de frauda cu privire la cartile de credit.
- Debitarea si confirmarea platilor pentru produsele plasate si trimise spre livrare.
- Procesarea comenzilor pentru livrarea imediata si coordonarea celor automate.
- Rezolvarea sesizarilor scrise in interval de 30 de minute.
- Asigurarea serviciului pentru clienti atat telefonic cat si pe platformele de chat.
- Escalarea situatiilor legate de calitatea sau livrarare incompleta a produselor.
- Confirmarea comenzilor prin telefon si e-mail, aplicarea reducerilor.
- Rezolvarea sesizarilor intr-o maniera profesionala si eficienta.
- Pregatirea si instruirea noilor reprezentanti ai serviciului clienti.

01.09.2004 - 31.05.2005

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent telemarketing

Responsabilitati:

- Contactarea telefonica a clientior in SUA pentru reviziile sistemelor de incalzire.
- Stabilirea intalnirilor cu potentialii clienti pentru instalari de unitati sau revizii.
- Vanzarea unitatilor de incalzire si aer conditionat cat si a serviciului de maintenanta.
- Plafonul lunar de 35 de vanzari trebuia atins de fiecare agent telefonic.
- Explicarea necesitatii si importantei serviciului de intretinere.
- Explicarea recomandarilor cu privirea la masurile de siguranta pentru revizii.
- Stabilirea garantiei dupa inspectie si etansarea echipamentului.
- Introducerea datelor cu privire la datele de contact si a tipului de sistem.
- Asigurarea bazei de date, introducere de nume si adrese noi in cazul celor vechi.
- Actualizarea listelor clientilor activi si trierea celor subscrisi listei de a nu fi contactati.

01.07.2004 - 30.09.2004

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Scrierea si traducerea in engleza a proiectelor pentru programele PHARE si SAPPARD.
- Designul proiectului, studiu de fezabilitate si implementare.
- Atragerea si obtinerea finantarii diverselor proiecte din fonduri europene.

studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Facultate: Administratie Publica la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti. Licentiat in Stiinte Administrative

Premii

Calificari
Jan 2014: Certificat de Calificare Profesionala Patiser

Jun 2003: Atestat profesional pentru competente lingvistice de nivel avansat in limba engleza Seria A Nr 0002677



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close