Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 31.05.1989

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Internship / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2014 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: vas officer

Responsabilitati:

Obiectivele postului:
-Analizarea diverselor cereri ale clientilor si coordonarea implinirii acestora in cel mai
scurt timp posibil;
-Emiterea de comenzi in SAP catre LSP(depozit) pentru productia locala a pachetelor
promotionale;
-Efectuarea raportelor zilnice folosind programul EXCEL, platform de intranet Bone,
SAP si APO.
-Coordonarea activitatii ce se desfasoara la depozit pentru executia eficienta si la timp
a produselor VAS(value added services);
-Comandarea tuturor materialelor necesare desfasurarii activitatii de VAS;
-Respectarea prevederilor normative interne si procedurilor de lucruin vederea
raportarii activitatii desfasurate;

Descrierea sarcinilor/atributiilor/activitatilor postului:

• Coordoneaza intalniri regulate cu Departamentul de Marketing, SCM si Vanzari
pentru optimizarea acuratetii estimarilor;
• Analizeaza si revizuieste parametrii estimati si monitorizeaza nivelul stocurilor pentru
a asigura satisfacerea cererilor clientilor;
• Verifica facturile si comenzile;
• Verifica corectitudinea tuturor ofertelor din punct de vedere tehnic;
• Intocmeste rapoarte de analiza si statistica;
• Implementeaza procese, sisteme si foloseste not tehnologii pentru imbunatatirea
eficientei si eficacitatii planificanii;
• Tine evidenta bunurilor expediate precum si a celor primite;
• Asigura un flux coerent si neintrerupt al produselor si serviciilor de la furnizorii
societatii pana la clientii finali;
• Raspunde de acuratetea datelor si infonnatiilor furnizate;
• Intocmest la termenele stabilite, informarile, rapoartele si situatiile cerute de
conducerea societatii in legatura cu activitatile specifice desfasurate;
• Participa la alte activitati in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor oferite

01.10.2013 - 31.08.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

Domeniul de activitate al firmei:
Institutie financiara nebancara specializata in acordarea de împrumuturi de valoare mică, pe termen scurt.

Responsabilitati:

•Asigură suport administrativ pentru promovarea relaţiilor de calitate cu clienţii angajatorului în vederea dezvoltării şi eficientizării serviciilor operaţionale.
•Soluţionează cererile venite din partea agenților, clienţilor, salariaţilor din departamentele operaţiuni, anti fraudă, marketing, resurse umane şi a membrilor echipei de conducere pentru a veni în întâmpinarea nevoilor acestora.
•Verifică şi actualizează baza de date cu informaţii despre clienţii (fişele de informaţii ale clienţilor, plăţile efectuate de clienţi etc.) şi agenţii angajatorului conform procedurilor operaţionale standard, pentru a asigura înregistrarea la timp a datelor corespunzătoare şi obţinerea în timp util de rapoarte corecte.
•Planifică şi organizează propria activitate pentru a îndeplini la timp şi eficient atribuţiile de serviciu.
•Se asigură că toate sarcinile primite sunt îndeplinite conform standardelor angajatorului, politicilor şi procedurilor interne, cu respectarea termenelor comunicate de superiorul direct.
•Procesează documente primite de la departamentele operaţiuni şi anti-fraudă, cu respectarea termenelor stabilite şi în conformitate cu procedurile angajatorului.

01.08.2012 - 30.04.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar economic/economist

Responsabilitati:

Printre atributiile acestui post pot enumera pe urmatoarele:
• inregistrarea in evidenta financiar contabila a operatiunilor cu numerar efectuate de catre departamentul de Productie si Logistica, arhivarea documentelor justificative;
• inregistrarea deconturilor de deplasare ale dep. comercial de teritoriu;
• analiza informatiilor fin-contabile pe fiecare client in parte,pregatirea si inregistrarea operatiunilor de compensare conform prevederilor legale si contractuale;
• pregatirea rapoartelor privind analiza clientilor;
• pregatirea si inregistrarea instrumentelor de incasare primite de la clienti si raportarea catre conducere a starii acestora;
• actualizarea in programul de gestiune a incasarilor de la clienti si elaborarea situatiei privind facturile neacoperite cu instrumentele de incasare;
• analiza bonitatii fiecarui client in functie de rezultatele financiare si propunerea limitelor de credit rezultate din analiza efectuata;
• mentinerea fluxului informational pe tema clientilor interni si externi cu toate departamentele din companie;
• pregatirea informatiilor solicitate de catre auditori;
• actualizarea bazei de date din programul informatic;
• asigurarea unei colaborari eficiente si la timp cu toate departamentele: comercial, logistica, productie pentru a se mentine un climat optim pentru business.
• Operare programe contabilitate: Gefac, Sun System, Vision.
Am participat cu succes la inchiderile de luna respectiv inchiderile de an,indeplinind in acest timp toate target-urile aferente precum si sarcinile specifice postului.

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: la din Bucharest.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: la din Bucharest.

Activitati extracurriculare

Sociabil, comunicativ, bun team-worker, responsabil , punctual, serios.

Premii

-Detin diploma de licenta, atestate in Informatica(programare C++ si operare calculator) si Oracle SqL;

-Am efectuat cursul de Project Manager in cadrul asociatiei Smart Projects,fapt ce a dus la obtinerea notei maxime si a unei diplome acreditate CNFPA.

-Am promovat cu nota 9.5 cursul de “Competente antreprenoriale” in cadrul firmei Synthesis management-consultants.

- Am finalizat cu succes stagiul de practica al firmei Procter & Gamble, evaluat cu nota maxima, cursuri desfasurate in cadrul Universitatii Romano-Americane.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close