Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.10.1970

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.08.2001

obiectiv

 

Să muncesc în domeniul cifrelor, într-o companie de perspectivă, corectă. Să învăț lucruri noi.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Tirgu-Mures

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2017 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: universal teller

Responsabilitati:

Responsabilitate zilnica de a efectua toate operatiunile cu numerar(incasari si plati) primite de la clienti:
-efectuarea incasarilor si retragerilor de numerar la cererea clientilor, precum si a tranzactiilor de tip CROSS;
- verificarea formularelor si anexelor necesare in functie de specificul operatiunilor;
- identificarea clientilor pe baza documentelor de identitate, prin sistele disponibile (FABO, DOCUMENTUM ,etc);
- identificarea bancnotelor suspectede fals si predarea acestora catre organele abilitate, in conformitate cu normele in vigoare;
- efectuarea transferurilor catre sucursale;
- printarea si verificarea rapoartelor aferente activitatii desfasurate in departament;
- responsabil cu arhivarea si predarea documentelor catre persoana desemnata din Agentie;
- responsabil cu ideplinirea atributiilor operationale si administrative zilnice asa cum sunt prevazute in proceduri, memo,manuale si fluxurile operationale din decizia de numire, precum si alte responsabilitati si atributii specifice delegate de Seful Operational Agentie;

01.05.2015 - 30.11.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil-economist

Responsabilitati:

Contabilizez și înregistrez facturi de furnizori, am emis și inregistrat facturi pentru clienți.
▪ Contabilizezt și înregistrez deconturi, registrul de casa în lei, extrase de cont.
▪ Incasez numerarul de la clienți și efectuez plăți către furnizori, atât cu numerar, cât și prin on-line banking.
▪ Am responsabilități privind existența documentațiilor necesare achizițiilor de bunuri și servicii în conformitate cu procedura internă (buget, memo, contracte).
▪ Intocmesc situații cu privire la comisioanele agenților de vânzări, verific centralizatoarele de venituri.
▪ Am întocmit jurnale de vânzări și cumpărări, decontul tva.
▪ Intocmesc confirmări de sold la încheierea exercițiului financiar și notificări trimise clienților râu platnici.
▪ Intocmesc diferite raportări interne cerute de firmă

01.02.1999 - 31.03.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

▪ Am asigurat o activitate economică efectivă și eficientă pentru stațiile PRO TV și PRO FM, Târgu Mureș, Sibiu și Alba Iulia.
▪ Am contabilizat și înregistrat facturi de furnizori, am emis și inregistrat facturi pentru clienți.
▪ Am contabilizat și înregistrat deconturi, registrul de casa în lei, extrase de cont.
▪ Am colectat numerarul de la clienți și am efectuat plăți către furnizori, atât cu numerar, cât și prin on-line banking.
▪ Am avut responsabilități privind existența documentațiilor necesare achizițiilor de bunuri și servicii în conformitate cu procedura internă (buget, memo, contracte).
▪ Am întocmit situații cu privire la comisioanele agenților de vânzări, am verificat centralizatoarele de venituri, întocmite de departamentul vânzari.
▪ Am întocmit jurnale de vânzări și cumpărări si declarația 394.
▪ Am intocmit confirmări de sold la încheierea exercițiului financiar și notificări trimise clienților râu platnici.
▪ Am întocmit diferite raportări interne cerute de firmă

01.07.1995 - 01.02.1999

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

▪ Am contabilizat și înregistrat facturi de clienți, furnizori, plăți, încasări, atât în numerar cât și prin bancă.
▪ Am întocmit facturi către clienți, înregistrat și descărcat din gestiunea de mărfuri.
▪ Am realizat inventarul de mărfuri la sfârșitul fiecărei luni.
▪ Am intocmit state de plată, declarații la bugetul de stat, a balanței de verificare și confirmări de sold la închiderea exercițiului financiar și efectuarea inventarierii.

01.03.1993 - 01.07.1995

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

▪ Am contabilizat și înregistrat facturi de clienți, furnizori, plăți, încasări, atât în numerar cât și prin bancă.
▪ Am întocmit facturi către clienți, înregistrat și descărcat din gestiunea de mărfuri.
▪ Am realizat inventarul de mărfuri la sfârșitul fiecărei luni.
▪ Am intocmit state de plată, declarații la bugetul de stat, a balanței de verificare și confirmări de sold la închiderea exercițiului financiar și efectuarea inventarierii.

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Masterat: Curs de Manager Resurse Umane la Asociația pentru promovarea învățămîntului european din TG.MURES.
1995 - 1999 Facultate / Colegiu: Finante-Banci-Contabilitate la Universitatea de stiinte economice Dimitrie Cantemir din Tg.Mures.
1985 - 1989 Liceu: Economie la Liceul Economic Comercial Tg.-Mures din Tg.Mures.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20