Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.05.1968

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.01.2002

obiectiv

 

Integrarea rapida in colectiv si asimilarea culturii organizationale. Folosirea abilitatilor si competentelor profesionale intr-o maniera care sa multumeasca atat managementul companiei, dar mai ales pe clientii acesteia, prin fidelizarea celor prezenti si atragerea altora noi.

Salariu: 700,00 USD / luna

Beneficii: Acces gratuit la o institutie de sanatate (clinica sau alte beneficii medicale), alte beneficii de natura salariala.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Asigurari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2014 - 31.03.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: trezorier

Responsabilitati:

In aceasta pozitie am desfasurrat activitati legate in principal de plati domestice si externe pentru toate companiile holding-ului (SA-uri), activitati de negociere a cursului de schimb cu bancile, in cazul operatiunilor de schimb valutar, deschideri de conturi la banci comerciale si Trezorerii, deconturi si activitati de casierie, diverse situatii financiare solicitate de management.

01.09.2014 - 31.12.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Am asigurat buna colaborare intre personalul companiei (management, dep. Juridic, dep. Contabil) si companiile afiliate holding-ului. Administrare Imobiliare SA este persoana juridica inscrisa la BVB ce asigura administrarea unui grup de 22 companii mari (SA-uri) din vestul tarii. Rolul asistentului manager este complex desfasurand activitati de la cele simple (preluarea si distribuirea de apeluri telefonice, asigurarea protocolului, gestionarea si arhivarea unei cantitati importante de documente oficiale) pana la activitati legate de ONRC, de contabilitate primara (casierie, deconturi, relatia cu bancile).

01.06.2007 - 01.08.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

PKF Consultor face parte din PKF International Ltd., retea de firme independente. La nivel international, PKF International Ltd. este a 10-a retea de companii din domeniul contabilitatii, cu o cifra totala de afaceri a membrilor retelei de 2,6 miliarde de dolari la sfarsitul anului 2011.
Principala responsabilitate ca asistent manager este colectarea banilor de la clienti, in vederea asigurarii unui cash flow corespunzator.
Alte atributii: preluarea apelurilor telefonice si distribuirea lor pe departamente; activitati de contabilitate primara: incasari si plati, intocmire deconturi si ordine deplasare, intocmire facturi, urmarirea incasarilor, relatii cu banca, cu furnizorii; atributii si responsabilitati de trezorerie; corespondenta comerciala in romana si engleza; alte activitati specifice domeniului de activitate al firmei (ex. negocierea conditiilor contractuale cu furnizorii, urmarirea solutionarii reclamatiilor)
Ca si asistent manager, coordonez buna desfasurare a activitatilor zilnice, atat ale colegilor cat si ale conducerii. In ce priveste relatiile cu colegii de munca, am reusit sa detin un procent de 0.5% reclamatii din partea acestora in anul 2013.
Se asigura telefon de firma, bonuri de masa si abonament la o clinica medicala.

01.01.2005 - 01.06.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Am fost implicata in toate aspectele afacerii: de la aprovizionare consumabile, pana la aspecte financiar/contabile si juridice.
Atingerea pragului de rentabilitate destul de rapid dupa inceperea activitatii. Atingerea si, ulterior, mentinerea cotei de piata stabilita prin planul de afaceri. A fost o reusita in comun cu restul echipei.
Dividende

01.02.2003 - 01.12.2004

Departament: marketing

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Ca asistent al directorului de marketing, eram responsabila cu actualizarea bazei de date a masinilor vandute, raportarile catre importator, incheierea de polite auto si relatia cu asiguratorii, asigurarea materialelor promotionale din showroom; atributiuni de contabilitate primara.

01.07.1993 - 01.08.2001

Departament: import - export

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Economist in dep.de investitii. Atributii de implementare a planurilor de dezvoltare a firmei, intocmire de planuri de afaceri in vederea obtinerii de finantari, relatii cu bancile.
Am coordonat infiintarea unei societati de producere a detergentilor (de la importul materiilor prime, pana la pornirea activitatii fabricii si producerea primelor loturi de marfa).

studii

 

Facultati:

1988 - 1993 Facultate: Marketing la Academia de Studii Economice din Bucuresti. In timpul facultatii am participat la olimpiade de limbi straine.

Premii

Calificari
Feb 1994: Certificate for Commercial English Proficiency issued by London Chamber of Commerce and Industry

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close