Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.06.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:25.08.2003

obiectiv

 

Sa lucrez intr-un mediu competitiv, favorabil provocarilor profesionale. Folosirea cunostintelor personale si profesionale in vederea realizarii si depasirii obiectivelor stabilite in cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Bonuri de masa Telefon Masina

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: treasury accountant

Responsabilitati:

Monitorizare/ reconciliere sume incasate de la tertii incasatori de facturi
▪ Gestionare eficienta diferente constatate
▪ Calcul/ verificare/ monitorizare comisioane platite tertilor incasatori de facturi
▪ Responsabil pentru verificarea tranzactiilor de trezorerie precum si gestionarea operatiunilor de consolidare a pozitiei zilnice/ lunare de cash
▪ Verificare egalitate dintre fisierele detaliate transmise de catre tertii incasatori de facturi si sumele creditate in extrasele de cont
▪ Verificare egalitate sume incasate in conturile bancare cu sumele transferate de magazine
▪ Verificare respectarea termenelor contractuale de decontare a sumelor incasate
▪ Analizare in detaliu diferentele de reconciliere constatate si comunicare tertilor incasatori in vederea eliminarii rapide a acestora
▪ Control inregistrari contabile pentru a asigura conformitatea cu planul de conturi acolo unde inregistrarile contabile impacteaza reconcilierea de factura colectata prin tertii incasatori
▪ Participare la intocmirea si actualizarea rapoartelor financiare in conformitate cu solicitarile managementului

01.12.2017 - 31.07.2018

Departament: banci

Titlu Job: sme officer

Responsabilitati:

▪ Deschidere conturi Persoane Juridice
▪ Verificare documente companii (bilant, balanta, acte constitutive etc) in vederea deschiderii conturilor bancare
▪ Schimburi valutare
▪ Constituiri depozite
▪ Creare carduri debit
▪ Transferuri OP RON
▪ Transferuri OP VALUTA
▪ Eliberare CEC, BO
▪ Consiliere clienti

01.10.2008 - 31.12.2017

Departament: banci

Titlu Job: customer service officer/sme and corporate support officer

Responsabilitati:

Atingerea obiectivelor anuale, respectiv, lunare, de extindere a portofoliului de clienti ai bancii.
Atingerea obiectivelor de crestere a volumului de vanzari a produselor retail.
Cunoasterea in detaliu a gamei de produse si servicii retail oferite de banca.
Cunoasterea si respectarea normelor interne ale bancii, precum si a intregului material legislativ legat de buna desfasurare a activitatii bancare.
Extinderea portofoliului de clienti ai bancii si mentinerea relatiilor cu acestia.
Raspund de corectitudinea inregistrarii comisioanelor si spezelor bancare pentru operatiunile efectuate, in conformitate cu normele si procedurile bancii.
Ofer informatii si formulare necesare deschiderii de cont atat pentru persoane juridice cat si fizice, primesc documentatia pt. deschiderea de cont de la client, obtin semnaturile necesare conform normelor interne si deschid contul cu respectarea normelor in vigoare.
Primesc de la clienti documente de decontare si ii asist in completarea formularelor de transfer/alte instructiuni in vederea verificarii si inregistrarii lor in conturile titularilor in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare si a normelor interne.
Efectueaz controlul bancar asupra documentelor aferente operatiunilor efectuate prin Western Union.
Efectuez controlul bancar asupra tuturor documentelor de casa si de decontare primite, potrivit prevederilor din normele interne si a legislatiei in vigoare.
Verific concordanta semnaturilor si a amprentei stampilei de pe documentele de decontare prezentate de clienti cu cele existente pe specimenele de semnaturi din banca.
Preiau documentele clientilor aferente produselor oferite de banca destinate economisirii in lei sau valuta si procesez sau transmit spre procesare aceste documente catre departamentele specializate.
Evaluez informatiile furnizate de client stabilind daca sunt indeplinite conditiile pentru completarea cererii de credit si analizez oportunitatea solicitarilor de creditare retail persoane fizice, avand responsabilitatea intocmirii, verificarii dosarului de credit si formulez propunerile de credit.
Asigur intocmirea si incheierea tuturor contractelor necesare acordarii creditelor retail persoane fizice.
Monitorizez creditele conform cu procedurile stabilite in normele de creditare ale Bancii.
Monitorizez clientii cu restante si propun solutii eficiente pentru recuperarea creditelor neperformante.
Emit zilnic extrase de cont, verific corecta inregistrare a operatiunilor.
Urmaresc situatia conturilor curente debitoare.
Verific zilnic jurnalul operatiunilor inregistrate in conturile titularilor, incrucisat, sub semnatura si il arhivez impreuna cu documentele zilei.

Realizarile mele constau in pastrarea portofoliului de clienti si majorarea acestuia prin depasirea targetului propus.
Georgeta Leahu
Bonuri de masa

01.10.2006 - 01.10.2008

Departament: banci

Titlu Job: casier si administrator de cont

Responsabilitati:

Operatii de încasari în numerar privind chirii si alte venituri pe baza documentelor de încasari; predarea zilnica a borderourilor cu încasarile zilnice; verificarea, numararea si împachetarea corespunzatoare a numerarului încasat, întocmirea zilnica a documentelor de casa; asigurarea integritatii, a securitatii numerarului existent în casierie în timpul zilei operative, predarea sub semnatura celor în drept la sfârsitul zilei operative; urmarirea circuitului documentelor de încasari în numerar în scopul asigurarii integritatii acestora; indosarierea si arhivarea tuturor documentelor ce au facut obiectul activitatii.
Operatiuni persoane fizice si juridice,deschidere cont PF si PJ,constituire si desfiintare depozite,tranzactii WU.

Realizari:

Mi-am indeplinit atributiile din cadrul institutiei.

12.06.2006 - 01.10.2006

Departament: relatii publice

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

In cadrul clinicii m-am ocupat cu directionarea telefoanelor, indrumarea pacientilor in incinta spitalului, programari, facturare,completare de fise pacienti.

Realizari:

De fiecare mi-am indeplinit atributiile.

27.06.2005 - 15.09.2005

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele in cadrul firmei au constat in distribuirea corespondentei, verificarea stocurilor(in programul de gestiune), intocmirea de facturi, avize, foi de lucru, consultanta clienti si colaborare cu furnizorii.

Realizari:

De fiecare data mi-am indeplinit sarcinile care mi-au fost distribuite.

studii

 

Facultati:

Am absolvit facultatea Finante-Banci din cadrul Universitatii Nicolae Titulescu.

Facultati in straiatate

Nu am urmat.

Activitati extracurriculare

Abilitati de lider, dinamica, comunicativa
Disponibilitati deosebite pentru munca in echipa
Capacitate organizatorica, rezolvare de probleme, orientare spre rezultate
Invatare rapida, evaluare si judecata obiectiva, gandire analitica
Abilitati de relationare, comunicare, fluenta verbala/scris, incredere, persuasiune
Lucrul sub presiunea timpului si a stress-ului, respectarea de termene limita
Flexibilitate, initiativa, proactivitate, creativitate, spontaneitate, expresivitate

Premii

1. In urma absolvirii liceului am obtinut un atestat de calificare si specializare in operare calculator (Windows, Word, Excel, Access).
2. In perioada ianuarie 2006 – aprilie 2006 am urmat si absolvit un curs de limba engleza in cadrul British Council.
3. In luna februarie 2011 am urmat si absolvit un curs de “Tehnici avansate de negociere” sustinut de SC United Business Development, curs recunoscut de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close