Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.08.1987

obiectiv

 

- Munca intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva, la un nivel corespunzator . - Dobandirea de noi cunostinte si optima lor conjugare cu aptitudinile personale. - Posibilitatea de a-mi pune in practica experienta acumulata pentru a creste satisfactia clientilor companiei si reputatia acesteia.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2020 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: treasury & collection manager

Responsabilitati:

Prognoza și monitorizarea fluxurilor de trezorerie pe termen lung și mediu pentru a fundamenta bugetul.
Alocarea prognozei lunare a cheltuielilor cu dobânzile și veniturilor din dobânzi către unitățile operaționale pe baza activității istorice a soldului de numerar.
Planificarea și urmărirea fluxului de numerar zilnic, asigurarea unei lichidități adecvate și determinarea cantității de numerar disponibile pentru utilizare și prognozarea nivelurilor de numerar pe termen scurt și lung.
Analiza rezultatului financiar al companiei, pe termen scurt și lung.
Urmărirea tuturor contractelor de finanțare și, în general, a tuturor contractelor încheiate cu băncile.
Negocierea clauzelor financiare ale diferitelor contracte de produse și servicii bancare pe care compania dorește să le achiziționeze.
Revizuirea taxelor și dobânzilor bancare.
Coordonarea tranzacțiilor valutare și a tranzacțiilor de pe piața monetară.
VerificaREA încărcăriLOR zilnice de date bancare în sistemul ERP, precum și generarea intrărilor zilnice de jurnal pentru toate tranzacțiile de trezorerie.
Pregătirea și analiza raportului de creanțe neperformante (IFRS9).
Monitorizarea și optimizarea proceselor legate de plăți și încasări.
Rapoarte ad-hoc la cererea managerului direct sau a partenerilor de afaceri.

01.08.2019 - 29.02.2020

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: treasury analyst

Responsabilitati:

-intocmirea situatiei de cash-flow pe baza estimativului de incasari si plati
-intocmirea situatiei disponibilitatilor banesti din conturile bancare
-constituirea depozitelor bancare , verificarea comisionelor si a dobanzilor conform ofertei agreate si negociate si mentinerea relatiei cu bancile
-analizarea incasarilor si determinarea prioritatilor de plata catre afiliati si diversi furnizori
-verificarea si asigurarea in permanenta a acoperirii valorii nominale a tichetelor in circulatie cu soldul de numerar din conturile speciale dedicate produselor si raportarea lor catre Ministerul Finantelor
-implementarea, automatizarea si dezvoltarea robotilor RPA pentru diverse procese
-reconcilierea tranzactiilor Mastercard vs Yalamanchili (procesator) si a comisionelor aferente acestora
-intocmirea rapoartelor lunare privind rezultatele finaciare si raportare catre grup
-alte raporte si activitati la cererea Directorului Financiar, Depart.Rambursare si Card Operations

01.08.2017 - 31.08.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

1.Activitatea bancara:

- prelucrarea si inregistrarea contabila a extraselor de cont pentru conturile de marketplace;

- analiza si concilierea conturilor curente si intermedirelor marketplace (GL);

-analiza si concilierea incasarilor de la curieri si card online (PAYU) in relatia contractuala cu sellerii;

-analiza si concilierea situatiilor de plati si incasari cu Mega Image si Safety Broker;

-importul si alocarea incasarilor de la clientii care achita cu OP pentru selleri , conform extras de cont, in evidenta contabila;

-realizarea corectiilor si corelarea conturile de client si furnizor ale sellerilor cu softul operational;

- inregistrarea restituirilor catre clientii finali realizate in numele sellerilor.

2 Activitatea de trezorerie:

- intocmirea raportului zilnic de disponibilitati;

- pregatirea si efectuarea platilor prin compensare catre selleri interni si internationali zilnic, saptamanal si bilunar, in functie de scadenta negocioata in contract;

- confirmarea platilor efectuate conform cerintelor si procedurilor;

- corelarea platilor cu disponibilitatile banesti urmarind incasarile de la clienti in numele sellerilor si a facturilor de comision;

- intocmirea rapoartelor specifice de plati necesare si monitorizarea necesarului de lichiditate;

- asigurarea si monitorizarea relatiei cu institutiile bancare ;

- asiguarea suportului in negocierea si monitorizarea fluxului de trezorerie in relatia cu sellerii;

- emitere instructiuni si/sau proceduri de lucru (automatizare) pentru a aria de acoperire a postului;

- participarea la analiza si forecastarea fluxulor de trezorerie a companiei;

- asigurarea suportului in timpul perioadelor de audit si/sau control fiscal prin participarea activa la pregatirea documentatiei cerute de echipa de control, furnizand informatii corecte in timp util.

01.10.2011 - 30.09.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist trezorier

Responsabilitati:

1. Activitate bancara:

• Printarea, inregistarea si indosarierea extraselor de cont in lei si valuta.
• Pregatirea bazelor de date si operare import tranzactii pos, import incasari clienti fleet-card, import alte plati si incasari.
• Verificarea extraselor de cont cu balanta in vederea reconcilierii acestora.
• Operarea si verificarea la fiecare sfarsit de luna a reevaluarii soldurilor bancare curente
• Respectarea termenelor asumate de departamentul contabilitate referitoare la raportarile catre management si a celor fiscale.
• Intocmirea zilnica si transmiterea on-line a raportului cash collection.
• Urmarirea incasarilor clientilor fleet-card in raport cu sistemul operational si reconcilierea acestora in sistemul contabil, conform extras de cont.
• Urmarirea si intocmirea raportului de incasari ale clientilor wholesale si transmiterea acestuia catre departamentul Comercial , urmarire scadente, plafoane asigurari (limite de credit), scrisori de garantie bancara, bilete la ordin avalizate.
• Pregatirea si transmiterea in timpul agreat cu solicitantul, a rapoartelor si informatiilor solicitate ( ex.: raport solduri banci pentru controlling la fiecare sfarsit de luna, furnizarea informatiilor bancare in caz de control fiscal, audit, verificari ale supervizorilor).
• Respectarea termenelor asumate de departamentul contabilitate referitoare la raportarile catre management si a celor fiscale.
• Analiza posibilitatilor de a imbunatati rapoartele din soft-ul contabil in ceea ce priveste operarea bancilor, informarea supervizorului in legatura cu problemele aparute la implementarea de proiecte noi privind dezvoltarile de soft aferente lucrarii proprii.

2. Activitate Trezorerie:

• Raportarea zilnica a lichiditatilor bancare (solduri conturi, dobanzi depozite);
• Asigurarea interfetei operationale cu toate institutiile financiare partenere, gestionarea intregului flux operational cu bancile, deschideri/inchideri de conturi, actualizarea informatiilor in relatia cu bancile, actualizarea fiselor de specimen de semnatura ;
• Implementarea platformelor electronice bancare si asigurarea bunei functionari (instalare, digipass, deblocare, alte erori de functionare);
• Administrarea garantiilor de buna plata primite de la clienti si a garantiilor acordate partenerilor;
• Completarea si urmarirea spre incasare a biletelor la ordin si a CEC-urilor/ SGB-uri, urmarirea valabilitatii si reinnoirea acestora;
• Întocmirea şi analiza comparaţiilor Flux Lichiditati Actual vs. Flux Lichiditati Forecast săptămânal / lunar;
• Intocmirea si intretinerea bazei de date a datoriilor neachitate;
• Transmiterea propunerilor la plata pentru facturile scadente diverse (marfa, servicii, utilitati), orice alte datorii de natura salariala, fiscala, investitii etc.
• Efectuarea platilor in sistemul on-line pentru toate conturile bancare.
• Operarea schimburilor valutare, depozite bancare;
• Analiza comparative a ofertelor de cash-management.
• Analiza soldurilor bancare, depozite overnight, depozite pe termen scurt si lung.
• Analiza dobanzi conturi curente, depozite overnight, depozite pe termen scurt.
• Realizarea de rapoarte privind analiza randamentului depozitelor bancare si analiza cumpărărilor şi vânzărilor de valută;
• Analiza comparativa comisioane plati diverse, comisioane ale incasarilor cu cardul bancar prin POS, plata cu card bancar in rate;
• Analiza lunara tranzactii bancare (nr. plati, comisioane, valoare medie/plata, valoare medie incasare, tranzactii carduri (VISA/ MAESTRO, persoane fizice, persoane juridice) -raport necesar in vederea identificarii segmentelor de clientela si in vederea negocierii ofertelor de cash management;
• Analiza incasari cu cardul bancar (POS) in vederea reconcilierii cu sistemul operational.
• Raportarea privind analiza tranzactiilor bancare vs comisioane si dobanzi platite;
• Comunicarea scrisa si telefonica cu reprezentantii bancii in legatura cu problemele referitoare la continutul extraselor bancare, fonduri blocate, incidente de plati, blocaje in operarea on-line, obtinerea de informatii necesare in activitatea departamentului contabilitate ( audit, solicitari management, solicitari noi rapoarte, deschiderea de conturi noi).
• Transmiterea catre management a tuturor analizelor si rapoartelor intocmite;
• Arhivarea si pastrarea in buna ordine a documentatiei aferenta departamentului Financiar.

01.12.2009 - 30.09.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

• Inregistrarea corecta a documentelor primare ( facturi, registre casa, extrase de cont, state plata)
• Intocmirea situatiilor financiare
• Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale
• intretinerea relatiilor cu partenerii (clienti/furnizori) si institutiile financiare

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Economie si Afaceri Internationale la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi.
2006 - 2009 Facultate: Economie si afaceri internationale la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Tehnician in activitati financiare si comerciale la Colegiul Economic ,,Octav Onicescu'' din Botosani.

Premii

Certificari
Sep 2005 - Jun 2006: Certificat de competente profesionale
Tehnician in activitati financiare si comerciale.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close