Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.04.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:25.10.2002

obiectiv

 

Atingerea obiectivelor profesionale se datoreaza unei munci intense si progresive, tradusa in timp prin performanta si un plus de valoare. Pentru a fi mai buni in orice dorim sa realizam trebuie sa fim mereu pregatiti pentru noi provocari in cariera.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Traduceri

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2010 - 30.11.2017

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: travel &ticketing agent /consultant turism

Responsabilitati:

Atribuții specifice:
Efectuarea prospectarii zilnice a pietei produselor și serviciilor de turism pentru a oferi cele mai bune servicii, clientilor.
Preluarea cu eficienta a tuturor cererilor de oferta alocate sau venite spontan de la turiști prin telefon, dar si prin email cu politete si maximă seriozitate.
Intocmirea ofertelor conform cerințelor turiștilor și contactarea prompta a acestora.
Prezentarea si vanzarea pachetelor turistice dar si a politelor de asigurare de calatorie (inclusiv storno, odata cu contractul de servicii).
Rezervarea în sisteme a serviciilor de transport (avion, autocar), a cazărilor la hoteluri, dar si a serviciului de închirieri auto sau transferuri private.
Preluarea dar si operarea rezervarilor pentru segmentul B2B.
Operarea rezervarilor si obtinerea confirmarilor de la hoteluri, emiterea de facturi, încasare/decontare conform procedurilor stabilite.
Emiterea documentelor de calatorie (bilete de avion, vouchere pentru hotel si transferuri dar si asigurari de calatorie).
Efectuarea procedurii de check-in online in agentie si emiterea cartilor de imbarcare (boarding pass) pentru turisti (companii low-cost BlueAir, WizzAir, RyanAir).
Oferirea turistilor si alternative in cazul in care nu se confirma unitatile de cazare dorite.
Folosirea strategiilor de vanzare cross-selling si up-selling.
Participarea la intocmirea de pachete turistice cu analize de pret aferente.
Consilierea clienților in alegerea celor mai bune servicii turistice sau a destinațiilor de vacanta.
Menținerea relatiei cu turiștii pe toată perioada derulării procesului de vanzare de la rezervare și pana la obținerea feed-back-ului lor la întoarcerea din vacanta.
Detin cunoștințe de contabilitate primara precum intocmirea și completarea zilnica în registru de casa în sistem electronic.
Incheierea de contracte cu turiștii pentru comercializarea serviciilor turistice.
Cunosc sistemele de rezervări: Amadeus, GoGlobal, Eurosite, Etrip, Hotelcon, Hotelspro, Dertour, QTravel, GTA, 6Tours).
Detin o foarte buna utilizare a pachetului MSOffice (Word, Excel, Powerpoint si Outlook) pentru rapoarte de vanzari, tabele cu evidente privind activitățile derulate zilnic, foi de calcul, note si oferte si prezentari de produse/servicii turistice.
Monitorizarea zilnica a relatiei cu clientii prin sistemul de management CRM al firmei (Customer Relationship Management).
Colaborarea eficienta cu celelalte departamente pentru indeplinirea obiectivelor stabilite in vanzari, saptamanal, lunar, trimestrial.
Promovarea constanta a produselor si serviciilor turistice.
Detin atestate pentru limbile engleza si italiana.
Am urmat si finalizat cu succes cursul " Functionalitati de baza in sistemul Amadeus" in cursul acestui an.

01.02.2006 - 30.06.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager, (facturare, vanzari)

Responsabilitati:

Functia pe care am detinut-o in cadrul acestei firme a constat in urmatoarele atributii:
Efectuarea preluarii apelurilor de la clienti dar si a comenzilor prin telefon si email cu promptitudine.
Gestionarea si facturarea corespunzatoare a comenzilor pentru clienti.
Administrarea eficienta a tuturor documentelelor de lucru privind activitatile zilnice.
Gestionarea agendei zilnice de lucru.
Programarea sedintelor dar si pregatirea intalnirilor de lucru.
Organizarea activitatii de protocol si gestionarea bugetului de cheltuieli aferent.
Emiterea din sistemul de facturare al firmei a facturilor, a chitantelor.
Efectuarea incasarilor in numerar de la clienti, corespunzatoare facturilor emise.
Pregatirea documentelor administrative in MS Office (Word, Excel, Powerpoint and Outlook).
Gasirea de solutii rapide la diverse probleme aparute (furnizori, clienti, transport).
Pregatirea si distribuirea corespondentei catre furnizori sau parteneri de afaceri.
Lucrul eficient cu faxul prin preluarea comenzilor pentru firma, dar si efectuarea de oferte de produse cu preturile aferente catre clienti.
Vanzarea directa a produselor catre clienti, dar si prin serviciul de curierat.
Gestionarea bazei de date privind clientii deja existenti, dar si identificarea altor clienti pontentiali si mentinerea legaturii permanente cu acestia.
Lucrul eficient cu baze de date si statistici privind produsele vandute, preferintele clientilor, frecventa vanzarii unor produse mai speciale sau populare.
Arhivarea tuturor documentelor administrative, pastrand o evidenta clara si in stricta confidentialitate.
Cunostinte pentru programul SEAP, achizitii publice dar si de contabilitate primara.
Cunostinte de marketing vizand produse si servicii.
Cunostinte foarte bune de Microsoft Office: Excel (foi de calcul), Word (instiintari, note) si Powerpoint (prezentari profesioniste).

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate: Facultatea de Stiinte ale Naturii la Universitate din Bucharest. Facultate absolvita cu Diploma de Licenta.
1999 - 2000 Colegiu / Studii postliceale: Contabilitate primara la Sc PICON Srl din Bucharest.
1995 - 1999 Liceu / Școală profesională: Clasa Limbi straine la Colegiul National Iulia Hasdeu din Bucharest. Liceu absolvit cu Diploma de Bacalaureat, medie 9,45.

Premii

Certificari
Oct 2013 - Mar 2014: Brevet turism
Manager in activitatea de turism.
May 2006 - Jun 2006: Certificat de Limba Italiana - nivel avansat
Certificat obtinut in urma absolvirii Cursului intensiv de Limba Italiana in cadrul Institutului Cultural "Vito Grasso" - Ambasada Italiei la Bucuresti.
Sep 2005 - Mar 2006: THR CG București
Certificat Agent turism și Ghid national
Apr 2005 - Jun 2005: Certificat de Limba Engleza nivel avansat

Mar 2003 - May 2003: Curs intensiv Asistent Manager
Curs intensiv de Asistent Manager absolvit in cadrul Centrului de Pregatire Profesionala FIDES, in anul 2003, perioada curs - 3 luni.
Voluntariat
Mar 2003 - Oct 2003: Confederatia Femeilor din Romania
Participarea la activitati de voluntariat in cadrul unor proiecte sociale pentru copii defavorizati si persoane in varsta.
Hobby-uri
Literatura straina si muzica, Calatoriile si miscarea in aer liber, Florile din soiuri alese, Cinema si teatru



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close