Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.03.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.09.2000

obiectiv

 

Manager Transport/ Logistica

Salariu: nespecificat

Beneficii: conform politicii companiei angajatoare

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: 09.02.2015

experienta profesionala

 

01.06.2016 - prezent

Departament: transport / distributie

Titlu Job: transport manager

Responsabilitati:

Responsabil cu:
- coordonarea intregii activitati de transport din agentia Bucuresti.
- gasire noi furnizori, optimizare costuri
- conducerea unei echipe de 10 oameni din departamentul Operational
- facturare
- Controlling operational
- audit intern
- implementarea standardului de calitate ISO 9001:2015, in calitate de responsabil RSMC

01.08.2015 - 30.06.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: specialist logistica

Responsabilitati:

Responsabil cu toata activitatea de transport (distributie, import-export, vama) pentru input-uri agricole.
Responsabil inventariere, stocuri.
Optimizare costuri.

01.01.2011 - 31.08.2015

Departament: transport / distributie

Titlu Job: responsabil activitate grupaj

Responsabilitati:

Coordonarea Departamentului Transport - Grupaj, cu segmentele:
- Import/ Export grupaje (marfa pana la 2000 kg)
- Distributie nationala
- Administrativ (facturare, evidente, rapoarte, KPI)
Responsabilitati:
- coordonare si supervizare echipei formate din 5 persoane
- ofertare catre clienti/ alte filiale Gefco/ alte departamente (Air&Sea, Comercial, etc.)
- consultanta proiecte noi (fezabilitate, tarife, implementare, proceduri, urmarire evolutie)
- analiza profitabilitatii

14.12.2004 - 01.04.2010

Departament: transport / distributie

Titlu Job: referent transporturi

Responsabilitati:

1) Responsabila cu operatiunile HP
- urmarirea livrarilor catre importatori (partenerii HP) si completarea zilnica a unui raport detaliat in legatura cu acestea (tracking)
- urmarirea si localizarea marfurilor HP aflate in tranzit spre Romania sau in curs de vamuire
- verificarea acuratetei datelor de pe POD (daca acestea respecta standardul cerut de HP)
- inventariere si raportare saptaminala a marfurilor HP nevamuite si aflate in magazia GW
- scanarea/ arhivarea in sistem informatic a POD-urilor (proof of delivery)
- facturarea partenerului
- interfata intre partenerii HP Romania si partenerii externi
- prospectare/ executare livrari speciale
- monitorizare retururi de marfa (reverse orders)
- rezolvarea tuturor problemelor aparute (marfa lipsa, avariata, lipsa documente originale) si inaintarea lor catre HP

2) Customer Care Representative
- cunoasterea in detaliu/ prezentarea tuturor serviciilor companiei
- cunostinte detaliate preturi, informatii tehnice si alte informatii relevante pentru a oferi clientilor o imagine profesionala
- urmarirea cerintelor clientilor definiti ai CCC, de la lansarea lor pina la "dupa livrare"

3) Disponent pentru:
- liniile directe cu partenerii din: Marea Britanie, Franta, Spania si Portugalia, Elvetia
- grupajele cu partenerii GW Austria (exceptie Viena), Germania, Italia
- calculatii preturi pentru cereri de oferta transport
- ordine de incarcare, urmarirea lor de la lansarea comenzii pina la sosirea in terminal

3) Responsabila cu clientul "Danfoss" (Key Account)

4) Responsabila cu introducerea clientilor in baza de date Oracle

5) Responsabila cu rezolvarea reclamatiilor/ plangerilor clientilor (despagubiri, asigurari, documente necesare, etc.) pentru cazurile in care lipseste marfa, este deteriorata, etc.

6) Verificari facturare parteneri externi si inter-departamentala in SAP

Anterior am avut si atributiile:
~ Key Account client "Daikin"
- persoane unica de contact pentru clientul Daikin
- legatura dintre client si toate departamentele implicate: transport, vama, logistica, parteneri externi
- facturare (CIEL) prestatii vamale, drepturi vamale, etc.

~ Responsabila operatiuni pe linia directa Viena-Bucuresti:
- legatura dintre GW Austria si clienti pentru derularea transporturilor si rezolvarea eventualelor probleme

Realizari:

Am invatat sa fac de toate.

15.02.2004 - 14.12.2004

Departament: import - export

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

- preluarea unor atributii ale directorului general
- redactarea corespondentei interne/externe;
- adminstrarea bazei de date a clientilor/ furnizorilor;
- relatia cu banca, Op-uri, extrase, evidenta primara;
- arhivarea documentelor;
- activitati de protocol si organizare;
- participare la luarea deciziilor
- planificarea si organizarea activitatilor in cadrul biroului;
- organizarea agendei directorului, stabilire intalniri, rezervari;
- traduceri din/ in engleza, franceza;
- documentatie din presa, internet;

15.09.2003 - 19.01.2004

Departament: transport / distributie

Titlu Job: customer service support representative

Responsabilitati:

Customer Service and Support back-line

- avizarea clientilor despre sosirea transporturilor ce le sunt destinate (fax/ telefon)
- solicitarea de documente necesare formalitatilor vamale de import
- controlul datelor si al documentelor ce insotesc marfa, atat cele cu care au plecat de la statia de expeditie, cat si cele trimise de clienti
in vederea inaintarii lor declarantilor vamali
- lucru in echipa cu declarantii vamali
- solicitarea de documente aditionale (certificate, avize, autorizatii) in cazul in care legea prevede necesitatea acestora
- comunicare cu oficiile companiei din intreaga lume (prin e-mail si telefon), cerere si transmitere de informatii in timp real
- completarea corecta on-line a sistemului de urmarire pe internet (track& trace) a coletelor

17.06.2002 - 14.09.2003

Departament: productie

Titlu Job: responsabil derulare comenzi

Responsabilitati:

- primirea si procesarea comenzilor de la clientii principali (Metro Cash& Carry, Carrefour, Selgros, Cora, Univers'all, Artima), profilul firmei fiind de productie confectii textile ( vezi www.credeo.ro)
- derularea comenzilor, lansare in productie, urmarirea pe intreg procesul tehnologic pana la livrare (inclusiv manopera sau alte servicii la terti)
- intocmirea avizelor de expeditie si a facturilor
- evidenta incasarilor, platilor
- relatii cu clientii si furnizorii de materie prima si auxiliare
- contractari - am obtinut doua noi contracte cu doua mari lanturi de hypermarketuri din tara "Univers' all Romania" si "Artima" Timisoara
- operare calculator - introducere de date in programul E-Cont pentru modulele de Stocuri, Contabilitate;
- evidente baze de date in Access si Excel
- corespondenta, activitati administrative ( scrisori, rapoarte, tabele, fax, e-mail)
- aranjamente pentru intalniri si calatorii, agenda directorului;
- implicare in Dept. Design

Realizari:

- in functia de Sales Representative - am obtinut contracte cu doua noi lanturi de hypermarketuri din tara "Univers'all Romania" si "Artima" Timisoara.

studii

 

Facultati:

1997 - 2000 Facultate: Tehnologia Transporturilor la Politehnica din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jul 2016 - Feb 2020: Bera Iulia
Atestat ARR Manager Transport

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close