 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 26.08.1980 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:26.06.2001
|
|
obiectiv | |
|
Echilibrul și pozitivismul sunt calităţi care mă însoțesc permanent atât în viaţa personală, cât şi în viaţa profesională, construindu-mă de-a lungul anilor ca un bun lider de echipă. Un avantaj incontestabil pentru cariera mea îl constituie faptul că am avut și am parte de experienţe profesionale foarte variate, fapt care m-a determinat să-mi dezvolt capacitatea de adaptare, să gestionez situaţii de criză şi să îmi dezvolt constant competenţele, valorificând astfel cunoştinţele dobândite până în prezent.
Deşi am absolvit o facultate de profil tehnic, activitatea profesională ulterioară m-a ajutat să acumulez cunoştinţe de comunicare, marketing, HR şi managementul echipei.
Salariu: 2.700,00 USD / luna Tip job: Full time Departament: Administrativ / Logistica Oras de lucru: Onesti Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.11.2017 - prezent Departament: educatie / training / arte Titlu Job: training coordinator Responsabilitati: Responsabilitati:
- Recrutarea de experţi de formare pe diverse tehnologii IT
- Managementul contractelor şi negocierea serviciilor de training
- Proiectarea şi stabilirea programelor de training în funcţie de cerinţele clienţilor
- Menţinerea relaţiilor cu clienţii - prezentarea ofertelor de training, stabilirea detaliilor logistice şi respectarea acestora, gestionarea resurselor folosite în timpul training-urilor
- Elaborarea și pregătirea materialelor de training
- Colectarea şi raportarea rezultatelor aduse în urma training-ului, gestionarea formularelor de feedback şi a foilor de prezenţă
- Menţinerea bazei de date updatate a cursurilor efectuate
- Gestionarea bugetului în raport cu cheltuielile de organizare a cursurilor
- Pregătirea şi transmiterea ofertelor de training în raport cu cerinţele clientului
- Achiziţionarea biletelor de avion şi rezervarea facilităţilor de cazare pentru training-urile ce presupun deplasarea în străinatate
- Gestionarea, menţinerea şi oferirea echipamentelor necesare desfăşurării training-urilor
- Stabilirea și menţinerea relaţiilor cu furnizorii externi |
|
01.04.2017 - prezent Departament: management Titlu Job: manager Responsabilitati: - Identificarea si mobilizarea resurselor materiale si umane din organizatie, in vederea realizarii obiectivelor propuse;
- Asigurarea coordonarii eficiente intre diferitele departamente din cadrul organizatiei şi
identificarea oportunitatilor de investitie si obtinere de profit;
- Colaborarea cu autoritățile, instituţiile, parteneri in vederea indeplinirii obiectivelor macroeconomice si cele organizationale;
- Urmarirea indeplinirii conditiilor igienico-sanitare, de protectie a muncii, de prevenire si stingere a incendiilor si de protectie a mediului, prevazute de reglementarile și normele legislative in vigoare;
- Asigurarea implicarii in activitatea organizationala a propriei persoane, cat si a personalului din subordine prin crearea unui cadru propice dezvoltarii personale si a unui climat stimulativ al performantelor;
- Valorificarea observatiilor si a concluziilor cu privire la diversele segmente ale activitatii organizatiei si aplicarea controlului ameliorativ al autoritatii aferente functiei ocupate;
- Acordarea de feedback tuturor celor vizati de activitatea decizionala, atat personalului din cadrul organizatiei, cat si persoanelor din exteriorul organizatiei cu care se stabilesc raporturi economice; |
|
01.01.2009 - 31.12.2016 Departament: functii publice Titlu Job: consilier Responsabilitati: - Responsabil în relaţia cu electoratul, instituţiile statului şi mass-media;
- Planificarea, organizarea şi coordonarea evenimentelor;
- Responsabil online, web developer, graphic designer; |
|
01.10.2007 - 31.12.2008 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: inginer Responsabilitati: - Administrator Centru de formare profesională, Formator „Operator introducere validare şi prelucrare date”, Expert evaluator pentru certificările „Operator introducere validare şi prelucrare date”şi „Formator”;
- web developer, graphic designer; |
|
01.11.2003 - 31.10.2007 Departament: it hardware Titlu Job: inginer hard Responsabilitati: - WEB developer, graphic designer, specialist implementare software, consultant marketing;
- Coordonator Centru de formare profesională, Formator, Expert evaluator |
| studii | |
|
Facultati: 2007 - 2009 Masterat: Management financiar la Facultatea de Management - Universitatea Ecologică Bucureşti din Bucureşti.
1998 - 2003 Facultate: Ştiinţe aplicate - Inginerie matematică la Universitatea Politehnica Bucureşti din Bucureşti.
Premii Certificari
Jul 2018 - Jul 2018: Competențe antreprenoriale
Jul 2017 - Jul 2017: Bazele administraţiei publice
Oct 2013 - Mar 2014: Institutul Diplomatic Român - Politică Externă şi Diplomaţie
Nov 2007 - Dec 2007: Formator
Traininguri
Feb 2017 - Feb 2017: Product Owner in Agile
Training interactiv de practici şi concepte Agile.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|