 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 12.06.1984 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:01.08.2002
|
|
obiectiv | |
|
Având experienţă relevantă, dobânditaă în 10 ani de activitate in companii private naţionale si multinaţionale, cu serioase abilităţi formate prin solicitările diverselor poziţii profesionale şi prin implicarea în proiecte variate in domeniile marketing, relaţii clienţi, logistică, publicitate, vânzări, prezint deschidere pentru o noua provocare.
Salariu: nespecificat Beneficii: Posibilitatea de a avansa pe plan profesional, bonuri de masa, telefon de serviciu, masina de serviciu. Tip job: Full time Departament: Achizitii Oras de lucru: Sibiu Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.04.2017 - prezent Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: training administration specialist |
|
01.05.2014 - 30.04.2017 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: team assistant |
|
01.07.2013 - 01.05.2014 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: regional recruiter Responsabilitati: - identificarea candidatilor potriviti;
- sustinerea interviurilor in vederea selectiei personalului
- intocmirea formalitatilor pentru angajare.
- activitati de marketing in sprijinul companiei. |
|
01.02.2013 - 01.07.2013 Departament: vanzari Titlu Job: sales acquisition partner Responsabilitati: - identificarea potenţialilor clienţi;
- analiza pieţei;
- promovarea şi vânzarea produselor companiei către clienţi din segmentul Business. |
|
20.10.2012 - 31.01.2013 Departament: vanzari Titlu Job: account manager Responsabilitati: - identificarea potenţialilor clienţi;
- analiza pieţei;
- consultanţă şi mentenanţă pentru clienţii din portofoliu. |
|
15.07.2009 - 05.07.2012 Departament: relatii publice Titlu Job: key account executive Responsabilitati: - Dezvoltarea si construirea strategiilor de comunicare cu clienţii de top,
- Managementul situatiilor criza, verificarea gradului de satisfacţie al clienţilor
- Verificarea respectării obligaţiilor contractuale.
- Supervizarea activităţii departamentului Customer Service in relaţiile cu clienţii cheie.
- Public Relations (comunicate de presă, campanii PR, organizare evenimente, etc.) |
|
20.03.2008 - 15.07.2009 Departament: achizitii Titlu Job: analist customer service Responsabilitati: - Menţinerea unei bune relaţii cu clienţii companiei şi păstrarea unui climat de încredere în companie şi serviciile sale;
- Recepţionarea apelurilor telefonice şi a email-urilor şi prezentarea unor răspunsuri şi soluţii adecvate solicitărilor;
- Rezolvarea situaţiilor problematice;
- Procesarea comenzilor din partea clienţilor şi verificarea status-urilor acestora;
- Parcurgerea procedurilor vamale şi întocmirea documentaţiei necesare; |
|
15.09.2006 - 10.08.2007 Departament: merchandising / promoteri Titlu Job: promoter |
|
15.11.2005 - 12.05.2006 Departament: marketing Titlu Job: operator call-center Responsabilitati: Outsourcing – Clienţi Italia |
| studii | |
|
Activitati extracurriculare - serioasa, adaptabila, comunicativa;
- abilităţi relevante de învăţare
-personalitate orientată spre calitate
-abilităţi pentru lucrul în echipă
-rezistenţă la efort si stres
-corectitudine si felxibilitate Premii 2011- Training- "Teamwork Program" –KPMG;
2010- Training "Increasing customer satisfaction"- Achieve Global;
2009- Training "Customer Communication" - Telephone Doctor;
2006- internship "Studenţi în firme locale", organizat de către Fundaţia Danis pentru Dezvoltare Managerială în Cluj-Napoca
2002 certificat de competenţă lingvistică Cambridge Advanced English;
2013 certificat de competenta lingvistica Mittelstufe Deutsch B2 |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) franceză(incepator,incepator,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|