Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.07.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.02.2009

obiectiv

 

Tip job: Part time, Full time, Internship / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Turism / Hotel staff, Traduceri, Banci

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2014 - 30.11.2015

Departament: traduceri

Titlu Job: trainer limba engleza

01.09.2014 - 30.11.2015

Departament: altele

Titlu Job: english trainer

01.01.2014 - 01.06.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

Activităţi şi responsabilităţi principale:

- Asigura pastrarea registrului unic de intrari / iesiri al organizatiei;
- Asigura activitatea de telefonie centrala a organizatiei;
- Asigurara activitatea de informatii generale pentru public;
- Intocmirea planului fondului necesar protocolului;
- Stabilirea necesarului de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare;
- Preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc);
- Asigura si raspunde de expedierea in bune conditii a tuturor faxurilor si scrisorilor;
-Tine o evidenta a tuturor numerelor de telefon, fax, precum si a adreselor care ii sunt aduse la cunostinta in diferite moduri;
- Preia toate apelurile telefonice si le directioneaza in functie de cererea interlocutorului, afland identitatea acestuia pe care trebuie sa o comunice;
- Tine evidenta solicitarilor directe si a apelurilor telefonice in absenta persoanelor cautate si asigura operativ informarea acestora;
- Primeste persoanele din afara si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri; indeplineste activitatile de protocol;
- Furnizeaza cu amabilitate informatiile solicitate;
- Raspunde de redactarea de adeverinte, cereri diverse, delegatii respectand formatele utilizate in firma;
- Intocmeste situatii sau documente la cererea superiorului direct;
- Raspunde de inregistrarea documentelor redactate si de evidenta lor;
- Raspunde de transmiterea cererilor de abonamente la reviste si ziare; urmareste si verifica primirea lor;
- Asigura arhivarea in ordine a documentelor care ii sunt inmanate, a faxurilor trimise si primite;

01.03.2013 - 01.12.2013

Departament: relatii publice

Titlu Job: asistent relatii publice si comunicare

Responsabilitati:

Activităţi şi responsabilităţi principale:

- Preluarea apelurilor venite din afară (inbound) sau efectuarea de apeluri în afară (outbound) în limbile Română, Engleză şi Spaniolă;
- Înregistrarea informaţiilor primite telefonic sau în scris în baza de date;
- Completarea unui formular de sugestii şi reclamatii în urma sesizărilor primite de la clienţi;
- Solutionarea solicitarilor transmise de catre clienţi;
- Verificarea veridicităţii si corectitudinii informaţiilor introduse în sistem;
- Participarea activă la şedinţe interne şi colective;
- Întocmirea de rapoarte.

15.08.2008 - 01.03.2013

Departament: asigurari

Titlu Job: consultant financiar, team leader

Responsabilitati:

Activităţi şi responsabilităţi principale:

- Administrarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi autohtoni şi străini, urmărind în permanenţă atragerea de noi clienţi;
- Prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor financiare în conformitate cu standardele şi politicile companiei;
- Negocierea contractelor, întocmirea corectă a acestora şi monitorizarea derulării şi finalizării lor;
- Redactarea rapoartelor după finalizarea întalnirilor;
- Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial si anual;
- Participarea activă la planificarea şi implementarea strategiei de vânzări.

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Marketing la Facultatea de Economie si de Administrare a Afacerilor, Universitatea de Vest din Timisoara din Timisoara.
2008 - 2011 Facultate: Comunicare si Relatii Publice la Departamentul de Comunicare şi Limbi Străine, Universitatea ,,Politehnica” din Timişoara din Timisoara.
2007 - 2008 Liceu / Școală profesională: Contabilitate la Colegiul Economic ,,F.S. Nitti” Timişoara din Timisoara.
2006 - 2007 Liceu / Școală profesională: Economie la Lexington High School, Lexington, South Carolina din Lexington.
2004 - 2006 Liceu / Școală profesională: Contabilitate la Colegiul Economic ,,F.S. Nitti” Timişoara din Timisoara.

Premii

Certificari
Jul 2011: Modul pedagogic, Nivelul I
Jul 2008: Certificat de Calificare Profesională Nivel 3- Tehnician în Activităţi Economice
Jul 2006: First Certificate in English, University of Cambridge
Aug 2005: Euroculture Short-Stay Language Course, Watford, England

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close