 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 16.05.1988
|
|
obiectiv | |
|
Obiectivul meu profesional este sa ma dezvolt intr-o echipa/ companie, sa invat constant si sa aplic cunostintele mele.
Salariu: nespecificat Beneficii: Salariu motivant, bonusuri Tip job: Full time Departament: Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware, Specialisti / Tehnicieni Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.04.2014 - prezent Departament: educatie / training / arte Titlu Job: trainer intern Responsabilitati: In aprilie 2014 m-am certificat ca trainer intern pentru cursurile "Communication skills", "Email Writing skills", "Emerging excellence" dupa terminarea programului "Train the trainer". Incepand cu aprilie 2014 tin sesiuni de training pentru cursurile de mail sus si "Customer Service Excellence"atunci cand sunt solicitata. |
|
01.05.2013 - prezent Departament: it software Titlu Job: analist servicii clienti Responsabilitati: Responsabilitatile mele in cadrul departamentului IT sunt de a prelua solicitarile clientilor privid probleme tehnice, de cont sau retea si de a le investiga, monitoriza si rezolva.
Am reusit ca in mai putin de 6 luni sa obtin evaluari in functie de rezultate peste medie, clasandu-ma intre primii 5 analisti. |
|
01.01.2013 - prezent Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: agent servicii clienti Responsabilitati: Ca agent de servicii trebuia sa fiu focusata pe livrarea unui serviciu de calitate, sa aplic solutii rapide, eficiente si intr-o maniera profesionala. Raspundeam cerintelor clientilor prin telefon/ mail in egleza sau spaniola. Verificam conturile clientilor si ofeream suport utilizand diferite aplicatii. |
|
10.06.2012 - 10.09.2012 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: profesor limbi straine Responsabilitati: Responsabilitatile mele in calitate de profesor erau de a sustine cursurile de limba engleza si spaniola cursantilor cu varste cuprinse intre 14 si 50 de ani, evaluarea si stimularea acestora pentru procesul de invatare. |
|
05.02.2011 - 24.05.2012 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: agent servicii clienti Responsabilitati: Responsabilitatile mele erau de a prelua cererile/ reclamatiile clientilor, de a le rezolva sau de a le trimite catre departamentul responsabil, in functie de necesitatile clientului. Realizari: Am indeplinit obiectivele individuale si pe echipa lunare, inregistrand evaluari bune si foarte bune din partea supervizorilor. Am aprofundat cunostintele din aria client service, am inteles in profunzime relatia de tip companie-client si am acumulat cunostinte privind comportamentul consumatorului, aspiratiile, nevoile si valorile acestuia. |
|
01.09.2010 - 05.01.2011 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: receptionera Responsabilitati: Responsabilitatile mele erau de a prelua apelurile telefonice, de a raspunde clientilor pe mail la diferite cereri/ intrebari privind ofertele, preturile de cazare etc., de a participa la realizarea conceptului de marketing si la promovarea lui, de a face rezervari/anulari. |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2012 Masterat: Publicitate la Universitatea Bucuresti din Bucuresti. Am absolvit cursurile masteratului "Consultanta si expertiza in publicitate"din cadrul Facultatii de Litere
2007 - 2010 Facultate: Litere la Universitatea Ovidius din Cbonstanta. Am terminat ca sef de promotie Facultatea de Litere, specializarea Limba si Literatura Romana - Limba si Literatura Spaniola
2004 - 2010 Liceu / Școală profesională: Stiinte sociale la Liceul Teoretic "Grigore Moisil" din Tulcea.
Activitati extracurriculare In urma absolvirii masterului am dobandit cunostinte temeinice in domeniul comunicarii, marketing, antropologie, estetică și semiotică publicitară. Premii Certificari
Jan 2014 - Apr 2014: Trainer certificate
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) franceză(mediu,mediu,avansat) spaniolă(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|